Материалдар / Ашық сабақ Шортанбай Қанайұлының 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Шортанбай Қанайұлының 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Шортанбай Қанайұлы (1818, қазіргі Жамбыл облысы Қаратау өңірі – 1881, қазіргі Қарағанды облысы Шет ауданы) – ақын, діни қайраткер. Ол Түркістан жерінде Қаратауды жайлаған шаруа Қанайдың отбасында дүниеге келген. Жас шағынан мұсылманша оқып, замандастары қатарлы білім алмаған. Бұрыннан қазақ халқының қасиетті астанасы есепті Түркістан қаласы, оның сол тұстағы шар тарапқа жайылған даңқы жас талапқа әсерсіз болмаған. Қиялына қанат бітіріп, өнер-білім биігіне талпынған алғашқы тәлім-тәрбие ұясындай ізгі әсер еткен, парасатты ақыл иелеріне жақын жүріп, жақсылар қатарына ерте ілескен. Көзі ашық, сауатты, білімге құштар жасқа үлгі-өнер боларлық ойлы орта, тәлімге - ұстаздар да кезіксе керек-ті.
Авторы:
12 Қараша 2023
319
7 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Созақ ауданың білім бөлімінің

«Ә.Молдағұлова атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ

Тексерілді

Директордың оқу ісі

жөніндегі орынбасары

_____________________І.Ә.Бейсен

«_____»________________2023жыл

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Сүйіспеншілік пен достық

Педагогтің тегі,аты-жөні:

Сарыбаева.А.С

Күні:

13.11.2023

Сынып: 7 ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау;

7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беріп, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырып, талқылап, сөйлем жаза алады;

Оқушылардың басым бөлігі: проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беріп, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырып, талқылап,диалогқа түсе алады;

Кейбір оқушылар: фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданып, нормаға сай әңгіме жаза алады.

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ-

тың басы




















Сабақ-

тың ортасы












































































































Сабақтың соңы












Үйге тапсырма

1.Сәлемдесу

2.Түгендеу

3.Жеміс-жидектер арқылы топтарға біріктіру.

4 топқа бөлініп отырады.

4.Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Дос болайық,бәріміз,

Жарасып тұр әніміз,

Тыныштықты сақтаймыз,

Атсын күліп таңымыз.





1. Үй тапсырмасын тексеру;

Эсселерін оқиды

1. «Аударма». Үш тілдегі сөздерді сәйкестендіріңдер Критерий: Үш тілдегі сөздерді сәйкестендіріп, тақырып атауын болжайды

Дескриптор:

1. Қазақ тіліндегі сөзді орыс тіліндегі сөздермен сәйкестендіреді

2. Орыс тіліндегі сөздерді ағылшын тіліндегі сөздермен сәйкестендіреді

3. Тақырып атауын болжайды

Отан  долг to reverence

Махаббат Родина be proud

Парыз гордиться to obligation 

  Құрметтеу  уважать motherland

Мақтан ету Любовь love 

Отан-Родина - motherland;

Махаббат – Любовь - love;

Құрметтеу – уважать – reverence;

Парыз – долг - obligation;

Мақтан ету – гордиться - be proud

Бүгінгі біздің тақырыбымыз «Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік».

3. «ББҮ» кестесі.Не білетініндерін не білгілері келетіндерін толтырады. Білемін Білгім келеді Үйрендім

Білу, түсіну Оқылым. 56 беттегі,

1 –тапсырма мәтінін оқып, талқылаңыз. Критерий: Мәтінді оқып, мәтінді талқылайды, стилін ажыратады

Дескриптор:

1. Мәтінді оқиды

2. Керек жерін түртіп алады

3. Сүйіспеншілік туралы талқылайды

4. Стиліне назар аударады «Тыңдалым». Мәтінді тыңдап, ойларыңды ортаға салыңдар «Проблемалық сұрақ». Тыңдалған мәтін негізінде жұпта бірпроблемалық сұрақ ойластырыңдар.





Критерий: Тыңдалған деректі проблемалық сұрақ ойластыруда пайдаланады Дескриптор: Мәтінді талқылайды

2.Проблемалық сұрақ ойластырады

3. Сұрақты қояды Қолдану, талдау Оқылым мен тыңдалым мәтіндері бойынша «Пікірталас» кестесін толтырыңдар Критерий: Оқылым мен тыңдалым мәтіндері бойынша талдау жасайды

Дескрипторлар:

1. Елді жерді құрметтеуге қатысты оқылым мәтінінен сөздер табады

2. Елді, жерді құрметтеуге қатысты тыңдалым мәтінінен сөздер табады

3. Нақты деректерге негізделген оқылым мәтінінің дәлелі

4. Нақты деректерге негізделген тыңдалым мәтінінің дәлелі 5. Туған жердің табиғатын суреттейтін оқылым мәтінінің дәлелі

6. Туған жердің табиғатын суреттейтін тыңдалым мәтінінің дәлелі

7. Ұрпақтан ұрпаққа жетіп отырған адами қасиеттерге деген көзқарас

ҚБ: «Сэндвич».

Үсті- жақсы жағы, Ортасы – Сын, Асты-болашаққа комментарий.

Жұптар бір-бірін бағалайды

Жинақтау, бағалау Тапсырма.

Попс формуласы Еліктеу сөздерді қолдана отырып, бүгінгі тақырыпты Попс формуласына салыңдар.

Критерий: Еліктеу сөздерді қолдана отырып, Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік туралы қорытынды жасайды Дескрипторлар:

1. Еліктеу сөздің ережесін айтады

2. Сөйлем құру барысында қолданады

3. Өз ойын жазады

4. Мысал келтіреді

5. Өзіндік қорытынды жасайды  Гүрс-гүрс, дүрс-дүрс, жалт-жалт, жарқ-жұрқ, кілт, қарқ етті

ҚБ. «+/-/-қызықты». Бір ұтымды тұсын айтып, жетілдіретін тұсын ескертеді.  

Рефлексия: «ББҮ» Үйрендім дегенді толтырады Білемін Білгім келеді Үйрендім Үй тапсырмасы: «Отаныңызға деген сүйіспеншілікті дәлелдеп, талдап жазыңыз» эссе. Құрылымын сақтай отырып, жазу 

6-тапсырма


Әр топ өздеріне топ басшы сайлап,ұранын шығарып,топты таныстырады.

Атауларына байланысты

айтады.
























































Ұпай 2












Ұпай 2












Ұпай 2
















Ұпай 2












Суреттер,
төс белгілер,қам

шы












Суреттер








Оқулық, жұмыс дәптері










сурет

тер





Ұпай 2

Оқулық, жұмыс дәптері

Youtube сілтемесі



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!