Материалдар / Ашық сабақ Сөз құрамы Қазақ тілі 2 сынып

Ашық сабақ Сөз құрамы Қазақ тілі 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2021
558
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Нусупова Айзада Айгабыловна

Күні:

19.01.2021ж

Сынып:

Қатысушылар саны: 11

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың

тақырыбы

Спорт жарысына қатысамын

Сөз құрамы Түбір мен қосымша

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 1 минут

«АҚ ТІЛЕК. ӘСЕМ КҮЛКІ»

  • Көңіл күйлеріңіз қалай?

  • КЕРЕМЕТ! (қолдарын көтереді)

  • Сабаққа дайындықтарың қалай?

  • ТАМАША! (алақандарын шапалақтайды)

  • Ынталарыңыз қалай?

  • ҒАЖАП! (қолдарын көтереді)

  • Ендеше сабағымызды бастайық!

  • О,о,о (бас бармағын көтереді)

Ширату:

Тест (өткен сабақты қайталау)


Өлеңге сәйкес әртүрлі қимыл әрекет жасайды






Quizizz.com сайтында тест орындайды









Quizizz.com сайтында орындар беріледі


презентация










quizizz.com

Ортасы

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

32. Кестедегі сөздерді оқы.

Сөздер

Түбір

Қосымша

Шаңғышы

Шаңғы

-шы

Апталық

Апта

-лық

Күні

Күн

Палуандар

Палуан

-дар

«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

Түбір сөздің мағынасы бар ма?

Қосымшада ше?


Оқулық,

мәтіндер.

Сұрақ жауап

Оқулық

Соңы

Қолдану

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

Дәптермен жұмыс.

33. Тақырыбы бойынша мәтіннің не туралы екенін болжа. Мәтінді болжа.

  • Мәтінде не туралы айтылған?

  • Мәтінді өзің әрі қарай жалғастыр.

  • Тәукенің бұдан кейінгі әрекеті қандай болады деп ойлайсың?

34,35,36. Жеке жұмыс

Берілген тапсырманы мұқият дұрыс орындайды


Бас бармақ

Оқулық,слайд, ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Кері байланыс

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

«Жария

лау» әдісі

«Салыстыру кестесі»

«Ыстық орын

дық» орындық әдісі

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Балл





































«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?


Бағалау парақшасы






Рефлексиялық шеңбер












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ