|
Педагогтің аты-жөні |
Нусупова Айзада Айгабыловна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
19.01.2021ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: 11 |
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Спорт жарысына қатысамын Сөз құрамы Түбір мен қосымша |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 1 минут «АҚ ТІЛЕК. ӘСЕМ КҮЛКІ»
Тест (өткен сабақты қайталау)
|
Өлеңге сәйкес әртүрлі қимыл әрекет жасайды Quizizz.com сайтында тест орындайды |
Quizizz.com сайтында орындар беріледі |
презентация quizizz.com |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 32. Кестедегі сөздерді оқы.
«Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Түбір сөздің мағынасы бар ма? Қосымшада ше? |
Оқулық, мәтіндер. |
Сұрақ жауап |
Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс. №33. Тақырыбы бойынша мәтіннің не туралы екенін болжа. Мәтінді болжа.
№34,35,36. Жеке жұмыс |
Берілген тапсырманы мұқият дұрыс орындайды
|
Бас бармақ |
Оқулық,слайд, ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Сөз құрамы Қазақ тілі 2 сынып
Ашық сабақ Сөз құрамы Қазақ тілі 2 сынып
|
Педагогтің аты-жөні |
Нусупова Айзада Айгабыловна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
19.01.2021ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: 11 |
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Спорт жарысына қатысамын Сөз құрамы Түбір мен қосымша |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 1 минут «АҚ ТІЛЕК. ӘСЕМ КҮЛКІ»
Тест (өткен сабақты қайталау)
|
Өлеңге сәйкес әртүрлі қимыл әрекет жасайды Quizizz.com сайтында тест орындайды |
Quizizz.com сайтында орындар беріледі |
презентация quizizz.com |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 32. Кестедегі сөздерді оқы.
«Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Түбір сөздің мағынасы бар ма? Қосымшада ше? |
Оқулық, мәтіндер. |
Сұрақ жауап |
Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Дәптермен жұмыс. №33. Тақырыбы бойынша мәтіннің не туралы екенін болжа. Мәтінді болжа.
№34,35,36. Жеке жұмыс |
Берілген тапсырманы мұқият дұрыс орындайды
|
Бас бармақ |
Оқулық,слайд, ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













