|
Сабақ№11 |
Тексерілді: |
|||
|
Күні 20.11.2018. |
Алмабекова Гулзира Бакдаулетовна |
|||
|
Сынып 3 «Ж» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тазалық –денсаулық кепілі. |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру,спорттың қандайда бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау |
|||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: Адамдар не үшін спортпен айналысатынын түсіндіреді; Қыстық және жаздық спорт түрлерін ажырата алады. |
|||
|
Оқушылардың басым көпшілігі : Қандайда бір спорт түрімен айналысуға қажетті негізгі қабілеттерді және өзінің бойындағы қабілеттерді анықтайды; Тақырыпты талқылайды,пікірлермен бөліседі. |
||||
|
Кейбір оқушылар: белгілі бір спорт түрлерін таңдағанына қатысты өзінің пікірін дәлелдейді; өзінің мектебіндегі спорт секциялары туралы акпарат жинайды. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар өзінің туа бітті қасиеттерін есепке ала отырып денсаулықты нығайту үшін спортпен айналысу қажеттілігі жайында талқылайды және соған қатысты шешімдер шығарады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Спорт, спорт түрлері, спортпен айналысуға арналған адам бойындағы туа бітті қасиеттер, спорт жарыстары, олимпиада ойындары. Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер Спортпен айналысу денсаулықты нығайтады, көрікті сымбат сыйлайды, тыныс алу жолдарының жұмысын жақсартады, төзімділікке үйретеді, иілгіштікті дамытады. Талқыланатын мәселелер:
Жазылым: Үлгі бойынша сөйлем құрастыру: «Спорт дегеніміз – ...». |
|||
|
Бастапқы білім |
Спорт туралы қарапайым түсініктер |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
||||
|
Жоспар |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|
|
Басталуы |
3 мин |
Балалар көңіл күйіміз қалай? Тамаша. Олай болса қонақтармен амандасып алайық. Табиғатқа баламыз, Табиғатты қорғайтын Біз әдепті баламыз, Жер байлығы көп екен Меңгеруді қалайды. Дүниетану сабағы. Балалар, әдетте спортпен қайда айналысады? Дұрыс, спорт залында. Суреттерге қара. Адамдар не үшін спортпен айналысады? Кем дегенде 3 себебін атап шық.
|
Психологиялық дайындық |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау
Ортасы
Топқа тапсырма |
7 мин
7мин
7 мин
3мин
2мин |
«Теңге алу» ойыны арқылы үй тапсырмасын сұрау
Кәне балалар топқа бөлініп топ аттарын тауып алайық.Таңдау ойыны арқылы топқа бөлінеді. 1. Тіс щеткасы тобы. 2. Сабын тобы. 3. Тарақ тобы. 4. Айна тобы. Алынған заттар бойынша топқа бөлінеді. Балалар тақырыпты ашып алу үшін тақтаға назар аударайық.
Балалар бүгін сабақта әртүрлі тапсырмалар орындаймыз,яғни тапсырмаларды топпен бірге ақылдаса отырып,ортақ бір шешімге келіп, топ ережесін сақтап отырып орындаймыз.
1.Кластер құрастырамыз.
2. Үлгі бойынша сөйлем құрастыр: Спорт деген – денсаулық! Спорт деген – қозғалыс! Спорт деген – сұлулық! Спорт деген – өмір! Спорт деген – ! Спорт – бұл !
І -топ: Суреттерге қарап,спорттың қыстық түрлерін таңдап ал. Қыстық спорт түрінің жаздықтан ең басты айырмашылығы неде,қалай ойлайсыңдар? ІІ- топ: Суреттегі спорт түрлері қыстық па әлде жаздықпа анықта. Алдымен спорттың жаздық түрлерін ата. ІІІ- топ: Қазақстандық спортшыларды ата? ІV-топ: Пантомима Ыммен немесе қозғалыспен қандайда бір спорт түрін бейнеле. Қалған оқушылар жауабын табады.
А.Суреттегі қысқы және жазғы спорт түрлерін анықта. Қысқы спорт түрін көк түспен,ал жазғы спорт түрін қызыл түспен бояп белгіле.
В.Суреттегі құрал жабдықты спорттың қай түріне жататынын анықта. Құрал жабдық пен спортшылардың арасын бағыттауыш сызықпен қос.
С. Кестеде кейбір спорт түрлері толтырылған. Бұл спорт түрлерімен ерете жастан айналысуға болады. Өзіңе неғұрлым ұнайтын спорт түрін таңда. Өз қалауыңды түсіндір.
Сергіту жаттығуларын орындату. (Қара жорға биі)
«Позицияны ұстан» стротегиясы Спорт және сен
Сен қандай спорт түрімен айналысасың? Ол спортты таңдау себебің бар ма? Бұл спортқа келерде қандай мақсат қойдың? Асқар мен Айжанның берген жауабы ұнадыма? Не себепті?
|
|
|
|
Аяқталуы |
5 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл –күйді «Алма ағашы» әдісі арқылы бағалау. Ендеше балалар бүгінгі өткен тақырыпты қалай түсінгенімізді мына «Алма ағашы» арқылы түсіндім,түсінбедім,және сұрағым бар ағаштың алмаларына стикерлеріңізді қоюларынды сұраймын.
|
|
|
|
Үй тапсырмасы: «Спорттың денсаулыққа пайдасы» шығарма жазу Бағалау Смайлик арқылы мадақтау |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Спорт денсаулық кепілі" 3 сынып
Ашық сабақ "Спорт денсаулық кепілі" 3 сынып
|
Сабақ№11 |
Тексерілді: |
|||
|
Күні 20.11.2018. |
Алмабекова Гулзира Бакдаулетовна |
|||
|
Сынып 3 «Ж» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тазалық –денсаулық кепілі. |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру,спорттың қандайда бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау |
|||
|
Ойлау дағды деңгейі |
Білу түсіну қолдану |
|||
|
Күтілетін нәтижелері |
Барлық оқушылар: Адамдар не үшін спортпен айналысатынын түсіндіреді; Қыстық және жаздық спорт түрлерін ажырата алады. |
|||
|
Оқушылардың басым көпшілігі : Қандайда бір спорт түрімен айналысуға қажетті негізгі қабілеттерді және өзінің бойындағы қабілеттерді анықтайды; Тақырыпты талқылайды,пікірлермен бөліседі. |
||||
|
Кейбір оқушылар: белгілі бір спорт түрлерін таңдағанына қатысты өзінің пікірін дәлелдейді; өзінің мектебіндегі спорт секциялары туралы акпарат жинайды. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар өзінің туа бітті қасиеттерін есепке ала отырып денсаулықты нығайту үшін спортпен айналысу қажеттілігі жайында талқылайды және соған қатысты шешімдер шығарады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Спорт, спорт түрлері, спортпен айналысуға арналған адам бойындағы туа бітті қасиеттер, спорт жарыстары, олимпиада ойындары. Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер Спортпен айналысу денсаулықты нығайтады, көрікті сымбат сыйлайды, тыныс алу жолдарының жұмысын жақсартады, төзімділікке үйретеді, иілгіштікті дамытады. Талқыланатын мәселелер:
Жазылым: Үлгі бойынша сөйлем құрастыру: «Спорт дегеніміз – ...». |
|||
|
Бастапқы білім |
Спорт туралы қарапайым түсініктер |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
||||
|
Жоспар |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
|
|
Басталуы |
3 мин |
Балалар көңіл күйіміз қалай? Тамаша. Олай болса қонақтармен амандасып алайық. Табиғатқа баламыз, Табиғатты қорғайтын Біз әдепті баламыз, Жер байлығы көп екен Меңгеруді қалайды. Дүниетану сабағы. Балалар, әдетте спортпен қайда айналысады? Дұрыс, спорт залында. Суреттерге қара. Адамдар не үшін спортпен айналысады? Кем дегенде 3 себебін атап шық.
|
Психологиялық дайындық |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау
Ортасы
Топқа тапсырма |
7 мин
7мин
7 мин
3мин
2мин |
«Теңге алу» ойыны арқылы үй тапсырмасын сұрау
Кәне балалар топқа бөлініп топ аттарын тауып алайық.Таңдау ойыны арқылы топқа бөлінеді. 1. Тіс щеткасы тобы. 2. Сабын тобы. 3. Тарақ тобы. 4. Айна тобы. Алынған заттар бойынша топқа бөлінеді. Балалар тақырыпты ашып алу үшін тақтаға назар аударайық.
Балалар бүгін сабақта әртүрлі тапсырмалар орындаймыз,яғни тапсырмаларды топпен бірге ақылдаса отырып,ортақ бір шешімге келіп, топ ережесін сақтап отырып орындаймыз.
1.Кластер құрастырамыз.
2. Үлгі бойынша сөйлем құрастыр: Спорт деген – денсаулық! Спорт деген – қозғалыс! Спорт деген – сұлулық! Спорт деген – өмір! Спорт деген – ! Спорт – бұл !
І -топ: Суреттерге қарап,спорттың қыстық түрлерін таңдап ал. Қыстық спорт түрінің жаздықтан ең басты айырмашылығы неде,қалай ойлайсыңдар? ІІ- топ: Суреттегі спорт түрлері қыстық па әлде жаздықпа анықта. Алдымен спорттың жаздық түрлерін ата. ІІІ- топ: Қазақстандық спортшыларды ата? ІV-топ: Пантомима Ыммен немесе қозғалыспен қандайда бір спорт түрін бейнеле. Қалған оқушылар жауабын табады.
А.Суреттегі қысқы және жазғы спорт түрлерін анықта. Қысқы спорт түрін көк түспен,ал жазғы спорт түрін қызыл түспен бояп белгіле.
В.Суреттегі құрал жабдықты спорттың қай түріне жататынын анықта. Құрал жабдық пен спортшылардың арасын бағыттауыш сызықпен қос.
С. Кестеде кейбір спорт түрлері толтырылған. Бұл спорт түрлерімен ерете жастан айналысуға болады. Өзіңе неғұрлым ұнайтын спорт түрін таңда. Өз қалауыңды түсіндір.
Сергіту жаттығуларын орындату. (Қара жорға биі)
«Позицияны ұстан» стротегиясы Спорт және сен
Сен қандай спорт түрімен айналысасың? Ол спортты таңдау себебің бар ма? Бұл спортқа келерде қандай мақсат қойдың? Асқар мен Айжанның берген жауабы ұнадыма? Не себепті?
|
|
|
|
Аяқталуы |
5 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл –күйді «Алма ағашы» әдісі арқылы бағалау. Ендеше балалар бүгінгі өткен тақырыпты қалай түсінгенімізді мына «Алма ағашы» арқылы түсіндім,түсінбедім,және сұрағым бар ағаштың алмаларына стикерлеріңізді қоюларынды сұраймын.
|
|
|
|
Үй тапсырмасы: «Спорттың денсаулыққа пайдасы» шығарма жазу Бағалау Смайлик арқылы мадақтау |
||||
шағым қалдыра аласыз
















