Материалдар / ашық сабақ "Спорт түрлері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ "Спорт түрлері"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қырқүйек 2018
1052
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары: Қазақ тілі 4-сынып

Мерзімі:

Сабақтың тақырыбы: Спорт түрлері

Грамматика: зат есім

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:

Спорт түрлері тақырыбының мәнін ұғындырып, оқушының білім алуға деген ынтасын арттыру;

Түсініксіз сөздердің мән, мағынасын, аудармасын түсіндіру;

Оқушыларға спорт түрлері туралы таныстыру, спорт туралы сөздерді сөздік қорына енгізу, спорт туралы сөз тіркестерін, сұрақ-жауапты дұрыс құрастыра білуге үйрету. Өзара диалог және әңгіме құрастыра білу дағдыларын жетілдіру.

Дамытушылық:

Оқушылардың сөздік қорын, сөйлеу тілін, логикалық ойлауын, қиялын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік:

Оқушыларға әр мамандықтың өзіндік ерекшеліктерін және олардың қажет екенін түсіндіру. Оқушыларды еңбексүйгіштікке баулу.

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Түсіндіру, сұрақ-жауап, өзбеттерімен жұмыс, оқулықпен жұмыс, жұппен жұмыс т.б.

Пәнаралық байланыс:

Дене шынықтыру, орыс тілі.

Сабақтың көрнекіліктері:

Сызбалар, суреттер, мақал-мәтелдер т.б.

Сабақтың барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу. Гимн айту. Балалардың көңіл- күйлерін сұрау.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

«Спорт шынықтырады,

Ұйқы тынықтырады.

Спорт өмірді ұзартады»





Міндеттері:

Сабақта жұмыс жүргізу үшін қалыпты сыртқы жағдайды қамтамасыз ету;

Оқушыларды қарым-қатынасқа психологиялық дайындау;

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;

Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру.

II.Үй тапсырмасын тексеру: « Түлкі мен ешкі» ертегісін сахналау.

III. Жаңа сабақ:

«Спорт түрлері»

Сұрақ-жауап: Балалар, сендер қандай спорт түрлерін білесіңдер? Спортпен айналысу не үшін қажет?

Спорт түрлері: жазғы және қысқы спорт түрлері болып бөлінеді.

Жаңа материалды меңгеру кезеңі

Жаңа сөздер:

Жаңа сөздердің мағынасын түсіндіру, оқып, қайталау арқылы тілдерін жаттықтыру және сөйлемдер құрату:

Шыңғы тебу – кататься на лыжах,

Жүзу – плавание,

Жеңіл атлетика – легкая атлетика,

Ат спорты – конный спорт,

Көркем гиминастика – художественная гимнастика,

Ауыр атлетика – тяжелая атлетика.

Сергіту сәті: Бейнетаспадан әуенмен әрленген іс- қимылдарды қайталау.



Мәтінмен жұмыс:

Мәтінді оқып, аудару, мазмұндау, мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру. Жұптық жұмыс: мәтін бойынша бір-бірлеріне сұрақ қою, жауап беру.

Жазылым әрекеті: мәтіннен зат есімдерді теріп жазу.

IV. Сабақты бекіту кезеңі: «Сиқырлы сандық» ойыны: Сандықтан әрбір оқушы бір-бір сөзден алып, буынға бөліп, буын түрлерін ажыратады.

V. Сабақты қорытындылау кезеңі:

«Алматы зоопаркінде» тақырыбы бойынша сұрақ-жауап.

VI. Үйге тапсырма: «Спорт түрлері» тақырыбында диалог құру.

VII. Бағалау кезеңі: Үй тапсырмасы бойынша және сабаққа белсенді катысқаны бойынша.

Рефлексия: Не білдім? Не үйрендім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!