Материалдар / Ашық сабақ: Спорттық ойындар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Спорттық ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларды дене шынықтыруға деген қызығушылығын арттыру. Жүру, жүгіру, лақтыру, қағып алу жаттығулары арқылы қозғалыстың негізгі түрлерін орындаудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру; балаларды қимылды ойындармен таныстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2021
3312
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: дене шынықтыру

Мектеп:

Күні:


Сынып: 4

Қатысқандар саны:33

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Спорттық ойындар

Оқу мақсаттары

4.1.2.1 дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету. Оқушыларға дене тәрбиесімен үнемі айналысуға, шыдамдылыққа, жылдамдыққа, қоршаған ортада өзін ұстай білуге тәрбиелеу.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Білім алушылар дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін түсінеді.

Көбі: Білім алушылар дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін түсінеді, біледі.

Кейбірі: Білім алушылар дене дамуы үшін қарастырылған түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде қозғалыстарды қалай орындау керек екендігін түсінеді, біледі және көрсете алады.

Жетістік критерийлері

Спорттық ойындарға белсенді қатысады, ойында әр түрлі стратегия мен тактикаларды ұстанады, дамыту жаттығуларының маңыздылығын ажыратады, кешенді орындайды, көрсетеді.

Тілдік мақсаттар


Әділ ойын, ережелер, жарыс, серіктестік, басқа адамдардың керектілігі мен қабілеттерін түсіну. Рөлдер: лидер, көмекші. Ойлау қабілетін қолдана отырып: зигзаг, сызықтар, дөңгелек, шабуылдау, қорғану қозғалыс қабілеттері.

Құндылықтарды дамыту

Білімалушылар бір - бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Өзін –өзі тану, сауат ашу, музыка

Бастапқы білім

Қозғалыс ойындарын ойнай алады. Рөлдерін біледі.

Сабақ барысы

Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

Тәж -оқушы тәжірибесі, К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар





Сабақтың басы

12 мин



Ынтымақтастық атмосферасы.

Б. Оқушыларды шеңберге тұрғызып, бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, жылы лебіздерін білдіреді.

К Ж. Бой сергіту жаттығулары.

Қолға, аяққа арналған жаттығуларды білесіңдер.

- Білім алушылар өз жауаптарын айтады.

-Орындай алатын жаттығуларын көрсете алады.

- жүру жаттығулары:

-денені түзу ұстап, басты көтере белді түзу ұстап жүру;

-жүгіру жаттығулары: еркін демалып, бірқалыпты жүгіру, тек сол иықпен қарап алға жүгіру, әрбір жаттығуды талапқа сай әдемілеп орындау;

-қозғалыстағы жаттығулар: денені түзу ұстап, қолды иықтың деңгейінде ұстау;       

Кең спорт алаң




















Оқушылар топқа бөлінеді. Үш топқа тұру. Ойынның шартын түсіндіру.

I ойын: “Тепе-теңдікті сақтау»

Қалың кітапты басымызға қойып тікемізден тік жүріп, белгіленген жалаушаға дейін барып келеміз. Келесі ойыншыға қол беру арқылы ойынды жалғастырамыз. 










Кемшіліктерін айтып, әділ бағасын беру

Әділ қазылар бағасы беріледі.

II ойын: «Қағып алда, қайта лақтыр».

Сынып 3 топ, 7 оқушыдан құралатын командаларға бөлінеді.

Әр команда алаңда үш жерге сапқа тұрады.

Командалар допты қағып алып, қайта беріп дайындалады.

Допты тек төменнен лақтырып, қайта алу керек.Ойын соңынды допты кім қағып алады, кім бірінші келеді солар жеңіске жетеді.









Әділ қазылар бағасы беріледі.


III ойын: «Кім шапшаң»
Бір ойыншы жүгіріп шеңберден айналып келеді, артынан екінші адамды қосып алып қайта жүгіреді. Ойын соңына дейін барлық оқушыларды солай алып отырады. Ойын осылай жалғасады.










Әділ қазылар бағасы беріледі.


IV ойын: “Бір-бірінің үстінен секіру»

Сапта тұрған балалардың барлығы еңкейіп отырады да, соңғы бала олардың үстінен аттап-секіріп, алдына келіп отыра қалады. Қалған ойыншылар да осылай жалғастырады. Қай команда межеге бірінші жетеді, сол команда жеңеді.

Жарыстардың қортындысын жүргізу.









Ойын соңында жеңіпаз топты анықтау. Мадақтау қағазымен марапаттау.










Іс әркетке арналған кең алаң, доп, кітап, шеңбер, таяқташар




Сабақтың ортасы

25 мин

Сабақтың соңы

8 мин

Р ефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйлерін Бас бармак бойынша бағалаймын

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру

мақсатында мақтау сөздерді көп айтамын.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды мақтап, мадақдап отырдым.

Жоғары деңгейде орындаған оқушыларға арнайы жаттығуларын бердім.

Орта деңгейде орындаған оқушыларға орташа күрделенген жаттығулар бердім.

Кейбір оқушыларға жеңілдетілген түрдегі жаттығуларды бердім

«Бағдаршам» әдісі арқылы рефлексия жасалады. Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым.

Оқушылар сабақ барысында қауіпсіздік ережесін сақтайд...Ойын ойнау кезінде бір-біріне адагершілік қабілеттерін таныта білді



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!