Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Спрайтты пернетақтада басқару 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
-
сабақ. Спрайтты пернетақтамен басқару
Бөлімі |
III бөлім. «Сөзбе - сөз (ортақ тақырыптар: «Менің мектебім», «Менің туған жерім») |
Педагогтің аты-жөні |
Ибатова Айнагүл Нұрғалиқызы |
Күні |
|
Сыныбы |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Спрайтты пернетақтамен басқару. |
Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқару; |
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: Компьютердегі ойындарды басқаруға арналған құрылғылар туралы əңгімелейді. Оқушылардың көбі үшін: Тек пернетақтамен басқаратын ойындарға мысалдар келтіреді. Кейбір оқушылар үшін: Пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастырады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс- əрекеті |
Оқушының іс-əрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі (1-7 мин.) |
Сəлемдесу, оқушыларды түгендеу. І. Қызығушылықты ояту. «Арқаға массаж жасау» ойыны Оқушылар шеңбер құрып тұрады да, мұғалімнің айтуы бойынша оңға бұрылып, ілгері қарай жүреді. Əр оқушы алдында тұрған жолдасының арқасына массаж жасауы керек. Бір минуттан кейін шеңбер теріс айналып, қайтадан алдында тұрған сыныптастарына массаж жасайды. Бұл ойын оқушыларға психологиялық жағымды ахуал орнатады. |
|||
Топтастыру |
«Атомдар мен молекулалар» əдісі Молекулалар атомдардың жиынтығы екендігі баршаға мəлім. Оқушылар сыныптың бос жеріне жиналады. Ойынды жүргізуші «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір- бірімен араласып, əрлі-берлі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал жүргізуші «Молекулалар!» деп айтып, бір санды атаса (мəселен, үш немесе төрт, бес, алты), оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек. Қалыс қалған оқушылар (топ құрамын аталған саннан кем құрғандар) айып ретінде бір тапсырма орындайды. Мысалы, өлең оқиды, əн айтады т.с.с. Ойынның нəтижесінде құралған топтар сол құрамда қалады. 1- топ: 2- топ: 3- топ: |
|||
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» əдісі |
Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді. |
–Компьютердегі ойындарды басқаруға арналған қандай құрылғыларды білесің? (1-сурет) Əңгімеле. –Тек пернетақтамен басқаратын ойындарға мысал келтіре аласың ба? –Scratch-те спрайтты пернемен басқаруға бола ма? |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Стикерлер» əдісі бойынша бағалайды. Жасыл түс: Жарайсың! Сары түс: Жақсы! Қызыл түс: Талпын! |
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Жаңа сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын бір ақпарат (мəлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша түрде ортаға салады. Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою мен проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жəне бағалау критерийлерімен таныстырады. |
|||
Сабақтың ортасы (31 мин.) |
ІІ. Мағынаны тану (білімді өзектендіру үшін). (МК. Т) Оқулықпен жұмыс. «Əңгімелесетін əріптестер» əдісі Алдымен топтарға бірігіп, оқулықтағы жаңа сабақтың мəтінін оқиды. Түсінгендерін бір-біріне айтады |
Дескриптор
|
Топтар бірін- бірі сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай «Стикерлер» əдісі арқылы бағалайды. Жасыл түс: Жарайсың! Сары түс: Жақсы! Қызыл түс: Талпын! |
Интерактивті тақта |
|
(МК. Ө) Практикалық жұмыс Оқулықта берілген практикалық тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен компьютерде орындауға болады. |
Тапсырма: Гауһар 2-сыныпта оқиды. Ол күнде таңертең мектебіне асығады. Сабақтан кейін үйіне қайтады. Гауһардың осы қозғалысын программалау ортасында жобала. |
|
Интерактивті тақта |
|
(Ж). 1-тапсырма. 6-суреттегі жобаның скриптісін талдаңдар. Төмендегі өзгерістерді жобаға енгізсек, |
|
Бірін-бірі «Стикерлер» əдісі арқылы бағалайды. Жасыл түс: Жарайсың! Сары түс: Жақсы! |
Интерактивті тақта |
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жəрдемдесер еді? Оқыту жəне сабақ беру туралы не айтасыз? 1:
2:
Мен сабақ кезінде сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аударуым қажет?
1:
2: