Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Спрайтты пернетақтада басқару 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Спрайтты пернетақтада басқару 2 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып оқушыларына арналған Спрайтты пернетақтада басқару тақырыбына ашықсабақ және презентация
Компьютердегі ойындарды басқаруға арналған құрылғылар туралы əңгімелейді.
Оқушылардыңкөбіүшін:
Тек пернетақтамен басқаратын ойындарға мысалдар келтіреді.
Кейбіроқушыларүшін:
Пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастырады.
Сабақтыңбарысы
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтіңіс-əрекеті
Оқушыныңіс-əрекеті
Бағалау
Ресурстар
(Ұ)
Ұйымдастыру
кезеңі
(1-7мин.)
Сəлемдесу,оқушылардытүгендеу.
І.Қызығушылықтыояту.«Арқағамассажжасау»ойыны
Оқушылар шеңбер құрып тұрады да, мұғалімнің айтуы бойынша оңға бұрылып, ілгері қарай жүреді. Əр оқушы алдында тұрған жолдасының арқасына массаж жасауы керек. Бір минуттан кейін шеңбер теріс айналып,
қайтадан алдында тұрған сыныптастарына массаж
жасайды.
Бұл
ойын оқушыларға психологиялық жағымды ахуал орнатады.
Топтастыру
«Атомдарменмолекулалар»əдісі
Молекулалар атомдардың жиынтығы екендігі
баршаға мəлім.
Оқушылар сыныптың бос жеріне жиналады. Ойынды жүргізуші «Атомдар!»
деп дауыстағанда, олар бір- бірімен араласып, əрлі-берлі жүруі
керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал
жүргізуші «Молекулалар!» деп айтып, бір санды атаса (мəселен,
үш немесе
төрт, бес, алты), оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек. Қалыс қалған оқушылар (топ
құрамын аталған саннан кем құрғандар) айып ретінде бір тапсырма
орындайды. Мысалы, өлең оқиды, əн айтады т.с.с.
Ойынның нəтижесінде құралған топтар сол құрамда қалады.
1-топ:2-топ:3-топ:
(МК,Ұ)Ой
қозғау. «Миға шабуыл»əдісі
Мұғалімтөмендегі сұрақтарды
оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті
тақтадан көрсетеді.
Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап
береді.
–Компьютердегі ойындарды басқаруға арналған қандай
құрылғыларды білесің? (1-сурет) Əңгімеле.
Жаңа
сабаққа дайындық ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау
жұмысын жүргізу. Қандай да болмасын бір ақпарат (мəлімет, проблема,
сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша түрде ортаға
салады.
Ұжымдық талқылауда оқушыға сұрақ қою мен проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді.
Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға
түсіруге де, ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де
болады.
Оқушыларсұрақтарғажауапберіп,өзараұжымдықталқылаужасағаннанкейін мұғалім интерактивті тақтадансабақтың тақырыбымен,
мақсатымен жəне
бағалаукритерийлеріментаныстырады.
Сабақтың
ортасы
(31
мин.)
ІІ.
Мағынаны тану (білімді өзектендіру үшін). (МК. Т)
Оқулықпен
жұмыс.
«Əңгімелесетінəріптестер»
əдісі Алдымен
топтарға бірігіп, оқулықтағы жаңа сабақтың мəтінін оқиды.
Түсінгендерін бір-біріне айтады
Дескриптор
Жаңа тақырыптың мəтінін оқып, танысады.
Топтар арасында талқылайды.
Бір-біріне сұрақтар қойып, түсінбеген
жерлерін толықтырады.
Топтар
бірін- бірі сабаққа қатысқан
белсенділігіне қарай
«Стикерлер»əдісі
арқылы бағалайды.
Жасылтүс:Жарайсың!Сары түс:Жақсы!
Қызылтүс:Талпын!
Интерактивті
тақта
(МК.Ө)
Практикалық
жұмыс
Оқулықта берілген практикалық
тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен компьютерде
орындауға болады.
Тапсырма:
Гауһар 2-сыныпта оқиды. Ол
күнде таңертең мектебіне асығады. Сабақтан
кейін үйіне қайтады. Гауһардың осы қозғалысын
программалау
Тапсырмадағы бірінші өзгерісті енгізіп, скриптінің нəтижесін
шығарады.
Бірін-бірі
«Стикерлер»əдісі
арқылы бағалайды.
Жасылтүс:Жарайсың!
Сары түс:Жақсы!
Интерактивті
тақта
оның
скриптілері қалай
өзгереді?
Кейіпкер
мектепке барып, қайтқан соң күнді айға ауыстыру.
Спрайттың
спрайтқа жанасуын түстер арқылы қалай
анықтауға
болады?
Тапсырмадағы екінші өзгерісті енгізіп, скриптінің нəтижесін
шығарады.
Қызылтүс:Талпын!
(Ж)2-тапсырма.6-суреттегі
жобадағы скриптіге 7- суреттегідей өзгеріс жасалды. Жобаорындалғанда қандай өзгеріс болады?
Дескриптор
Жұптасып,
тапсырманы талқылайды.
Жоба
скриптіндегі өзгерістің нəтижесін шығарады.
Жұптағы
оқушылар бір- бірін
тапсырма орындау деңгейіне
байланысты
«Стикерлер»əдісі
бойынша бағалайды.
Жасылтүс:Жарайсың!Сары түс:Жақсы!
Қызылтүс:Талпын!
Интерактивті
тақта
Сабақтыңсоңы (7
мин.)
Сабақты
бекіту. Рефлексия
(Ө).«Бессаусақ»əдісі
Басбармақ – өзімді қалай сезіндім?
Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?
Ортан терек
– бүгінгі көңіл күйім қандай
болды?
Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не
үйрендім?
Мақсаты: оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Мұғалім
белсенділік танытқан оқушыларды
«Стикерлер»əдісі
арқылы бағалайды.
Жасылтүс:Жарайсың!Сары түс:Жақсы!
Қызылтүс:Талпын!
Саралау.
Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті
оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Денсаулығын жəне қауіпсіздік ережесін сақтау.
«Диалог жəне қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау
тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін
нəтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен
ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып
əзірлеуді қамтиды.
«Cтикерлер»əдісі.
Денсаулықты сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік
ережелерінің
тармақтары
орындалады.
Жалпыбағалау
Сабақтың екі аспектісінің қайсысы жақсы өтті? Оқыту жəне сабақ беру туралы не айтасыз?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жəрдемдесер еді? Оқыту жəне сабақ беру туралы не айтасыз?
1:
2:
Мен
сабақ кезінде сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері,
қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар
аударуым қажет?
1:
2:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз