Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ С.Торайғыров «Таныстыру» поэмасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
9-сынып |
Қазақ әдебиеті |
№188 мектеп-гимназия |
Наметова Айнур Муратбековна |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
С.Торайғыров «Таныстыру» поэмасы |
||||||||||
Сабақтың мақсаты |
С.Торайғыровтың “Таныстыру” поэмасының мазмұнымен таныса отырып, тақырыбы мен идеясын ашу, топтық, жеке жұмыстар арқылы Алашорда үкіметінің құрылудағы мақсатын білу, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін арттыру. |
||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар тақырыпты біледі, түсінеді, және шығармашылық қабілеттерін арттыру арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады |
||||||||||
7 модульдің қолданылуы |
«АКТ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық». |
||||||||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Сыныптағы заттар» ойыны, «Веер» әдісі, «Суреттер» әдісі, «Стикердегі тапсырма» әдісі, «Bilim Land» бейнесюжет, «Суретті сөйлет» әдісі, «Семантикалық карта» әдісі, «Шежіре ағашы» әдісі, «Әдеби диктант» әдісі, «Ойларды салыстыру» әдісі, «Блум түймедағы» әдісі, «Бағалау терезесі» әдісі, «Қазақ елі» әдісі, «Түйінді сөз » стратегиясы |
||||||||||
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, жылжымалы тақта, смайлик, ноутбук |
||||||||||
Пән аралық байланыс |
Қазақстан тарихы, қазақ тілі |
||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин Тренинг 3мин Үй тапсырмасын сұрау. «Веер» әдісі. 5 мин Болжау «Суреттер сөйлейді» әдісі 2 мин Білім |
2.Күн, жұлдыз, шолпан, ай суреттері арқылы топқа бөлу
І топ «Күн- С.Торайғыров» ІІ топ «Жұлдыз- М.Дулатұлы» ІІІ топ «Шолпан - А.Байтұрсынұлы» ІV топ «Ай – Ә.Бөкейханов» «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату. Сыныптағы заттардың бірін өзіне ұқсату. Неліктен екенін түсіндіру. Мысалы: мен сыныптағы шамға ұқсаймын. ҚБ. Жарайсыздар! Себебі менің де көңілім жарқырап тұр, сіздерге де күні бойы жақсы көңіл күйде болып, бар ынтаңызбен жұмыс жасауларыңызды тілеймін.
Үй тапсырмасын сұрау. «Веер» әдісі. Веерлерге сұрақтар жазылып, әр топқа беріледі, оқушылар ойланбастан жауап беруі тиіс. 1.C.Торайғыров кім, қандай еңбектері бар? 2. Ол кімдерден дәріс алады, қандай еңбектері бар? (1908 жылы Баянауылдағы Әбдірахман молданың медресесінде екі үш жылдай оқиды. Нұрғали Бекбауов деген мұғалімнен сабақ алады.) 3.Торайғыровтың Алаш ісіне деген адалдығын танытқан қай өлеңі? 4. Алаш автономиясы қай жылы құрылды? 5.Алаш автономиясының орталығы қай қала болды? 6.Алашорда үкіметінің төрағасы болып кім сайланды? 7.Алашордашылардың көтерген мәселелері? 8. «Таныстыру» поэмасы қандай сұрақтарға жауап береді?
Тақтадан Алаш қайраткерлерінің суреттері шығады. Бұл тұлғалар сендерге таныс па? Олар кімдер? -Дұрыс айтасыңдар. Біз бұл тұлғалармен таныспыз. Олай болатын болса С.Торайғыров қалай таныстырды екен? Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: С.Торайғыров «Таныстыру» поэмасы. Бейнежазбаға көңіл аударайық. Бүгін сабақта қазақ әдебиетінің көгінде жарық жұлдыздай ағып өте шыққан С.Торайғыровтың шығармаларымен танысуды жалғастырамыз. Нақты айтқанда «Таныстыру» поэмасы туралы сөз қозғаймыз, оның тақырыбы мен идеясын анықтап, ой-пікір бөлісеміз. Ал, сендерді сабақта белсенді болуға шақырамын. «Таныстыру» поэмасының идеясы – Халыққа жаны ашитын, жол сілтейтін қазақ зиялыларының жарқын бейнесін қазаққа таныстыру, реалистік тұрғыда жазылған, көркем тілмен суреттеу. Тақырыбы –қазақ халқының зиялы, тура жолға бастайтын азаматтарға құрмет көрсету. |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Жарайсыңдар! Керемет! Тамаша! Слайдтан көрсетілген суреттерден көріп тұрғандарын айту |
|||||||||
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||||||||
Түсіну |
|
Қызығушылықты
ояту: «Алаш» партиясы (1917—1920) — 1917 ж. Ақпан төңкерісінен соң Ресей конституциялы демократиялық партиясының қазақ мүше тобынан құрылған. Төрағасы — Әлихан Бөкейханов. 1917 жылдың 21 қараша күні «Қазақ» газетінде Алаш партиясы бағдарламасының жобасы және съез материалдары жарияланды. «Алаш» партиясы бағдарламасының жобасындағы тоғызыншы тарауда «Ғылым-білім үйрету» жөнінде - оқу ордаларының есігі кімге де болса ашық, ақысыз болуы; - жұртқа жалпы оқу жайлы; бастауыш мектептер ана тілінде оқылады; - қазақ өз тілінде орта мектеп, университет ашуға; - оқу жолы өз алдына автономия түрінде болуы; - үкімет оқу ісіне кіріспеуі; - мұғалімдер-профессорлар өзара сайлаумен қойылуы; - ел ішінде кітапханалар ашылу туралы айтылады. - газет шығаруға, кітап бастыруға еркіншілік - деп көрсетілген жаны ашитын, жол сілтейтін қазақ зиялыларының жарқын бейнесін ерекше мақтаныш сезіммен жырлай білді. |
|
||||||||
Қолдану Талдау 10 мин Саралау тапсырмалары 10 мин |
Мәтінмен жұмыс. «Стикердегі тапсырма» әдісі Топтық жұмыс |
Постер қорғау І топ ««Күн - С.Торайғыров»»
«Суретті сөйлет» әдісі. Сурет бойынша өз ойларын жазады ІІ топ «Жұлдыз- М.Дулатұлы»
ІІІ топ «Шолпан - А.Байтұрсынұлы» «Таныстыру» поэмасының негізгі ойын «Шежіре ағашына» түсіріңдер. Тәртібі: -«Тамырларына» алынған мәселенің негізгі себептері жазылады. -«Діңгегіне»-проблема (өзекті мәселе); -«Бұтақтарына» салдарлар жазылады. ІV топ «Ай – Ә.Бөкейханов» «Ойларды салыстыру» әдісі . 3-минут
«Әдеби диктант» әдісі. Бос орынға тиісті сөздерді жаз. 1. Поэмадағы кейіпкерлер: ..., ....., ......, .... жетістігі арқылы ақын ащы шындықты жеріне жеткізе суреттеген.
3.Ақын Р.Мәрсеков туралы Айтпақшы
Марсекеңнің баласы бар, Келісемін,
өйткені ______ 4.
Қазаққа кеше заман қандай еді, Бұл ақын айтқандай өткен заман суреті. Ал, сендер қазіргі заман туралы не айтар едің? 5.Әр іске ыңғайы бар жанасымды.
ҚБ. «Смайликтер» әдісі |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді мұқият тыңдау, сұраққа жауап беру 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |