Материалдар / Ашық сабақ "Сүйінбай мен Қатаған айтысы

Ашық сабақ "Сүйінбай мен Қатаған айтысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ 7 сынып оқушыларымен жаңартылған бағдарламасы бойынша өткізілген. Сабақта түрлі әдіс тәсілдер пайдаланды. Бағалау түрлері, тақырыпты ашатын тапсырмалар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
950
1 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»«____» __________2018ж___________________ Арықбаева АКүні: 13.12.18
Сабақтың тақырыбы: «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»СүйінбайМұғалімнің аты-жөні: Ахатов К.

СЫНЫП: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары7.Т/Ж1. Сүйінбай Аронұлының шығармашылық өмірімен танысу.Ақыншығармаларының тақырыбы, айтыс өнеріндегі орны туралы оқушыларбілімдерін кеңейту, толықтыру. «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.Т/Ж2. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыданталдау.
Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығамашылығытуралы біледі;Оқушылардың басым бөлігі: Сүйінбай ақынның айтыскерлік қырын танып- біледі, тақырыпқа қатысты болжам жасай алады;Кейбір оқушылар: Тақырып бойынша өз болжамын шығармашылықтұрғыда жеткізе алады.

Бағалау критерийіАқпаратты іріктейді, ішінара ізденушілік жұмыстарын атқарады.критерийлері

Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен тіркестер: айтыс өнері, ру –тайпа, қазақ елі, қырғыз елі.Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: біздің ойымызша, бізкелтірген дәйектемелер.

Пәнаралық байланысӘдебиет, музыка, тарих
Алдыңғы оқуБүгінгі және болашақтағы Қазақстанның келбеті туралы өз ойларын айтаалады.

Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурстар
Басталуы5 минут«Сәлеметсің бе?» тренингі.Топқа бөлу. «Ө» , «Н», «Е», «Р» әріптері арқылы төрт топқа бөлінеді.Ойтүрткі .1 Қолдарыңдағы әріптерді біріктіргенде қандай сөз2 Мына бейнероликтен өнердің қай түрін көріпотырсыңдар? ( бейнеролик көрсетіледі)3 Мына суреттен қай ақынды көріп тұрмыз?Ақын суреті,әріптербейнеленгентаратпақағаздар,

Ортасы 15 минут







Топтық жұмыс«Оқы. Бірік. Бөліс»1- топ. Сүйінбай Аронұлының өміріне шолу жасайды.2- топ. Ақынның шығармашылығына тоқталады.3- топ. Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы туралыәңгімелейді.4- топ. Айтыс туралы ғылыми тұрғыдан мәлімет береді.Дескриптор:Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі;Қырғыз ақыны Қатағанмен айтысында көтерілген мәселелерді талдай алады;Сүйінбай мен Қатаған айтысын ғылыми тұрғыдан дереккөздер арқылы талдай алады.«Түртіп алу» әдісі бойынша «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысының» сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.1- топ. Мәтіннен қырғыздардың ру, тайпаларын, солардан шыққан атақты адамдарын шежіре ағашына теріп жазады.2- топ. Қазақтардың ру, тайпаларын шежіре ағашына теріп жазады.3- топ. Осы рулардан шыққан қазақтың батырларын, ұлы тұлғаларын теріп жазады.4- топ. Айтыстың көркемдік сапасын көрсетіп тұрған ру, тайпаларды сипаттайтын бейнелі сөздерді табады.Дескриптор:Айтыс сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.Ой қорыту.1 Егер Сүйінбай қазіргі заман айтысына қатысқан болса,қандай мәселелерді тіліне тиек еткен болар еді?2 Бүгінгі Қазақстан туралы не айтар еді деп ойлайсыңдар?«Аяқталмаған ой» әдісі.1.Сүйінбай Аронұлы...2 Мұхтар Әуезов оны...3 Ол қырғыз ақыны ...4 Айтыста адамгершілік, ....Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер































СоңыРефлексия.«Бес саусақ» әдісіБас бармақ – өзімді қалай сезіндім?Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?Шылдыр шүмек - бүгінгі сабақ ұнады ма?Кішкетай бөбек – бүгін не үйрендім?



СаралауҚосымшакритерийлерарқылы бағалау

Бағалау. Мадақтау сөздер: «Тамаша!», «Жарайсың!» , «Өте жақсы!» , «Керемет!»Топпен жасалған жұмыстарды смайликтер арқылыбағаланады.

Пәнаралықбайланыс:тарих, қазақтілі

РефлексияТөмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңіздіжазыңыз.Бүгін оқушылар не білді?Сыныпта ахуал қандай болды?Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жәненеліктен



Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды?Қандай екі нәрсе сабақты жаксарта алады?Сабақ барысында мен келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін қандай факторларды білдім?







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!