Ашық сабақ "Сүйінбай мен Қатаған айтысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сүйінбай мен Қатаған айтысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ 7 сынып оқушыларымен жаңартылған бағдарламасы бойынша өткізілген. Сабақта түрлі әдіс тәсілдер пайдаланды. Бағалау түрлері, тақырыпты ашатын тапсырмалар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін»

«____» __________2018ж

___________________ Арықбаева А

Күні: 13.12.18

Сабақтың тақырыбы: «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»

Сүйінбай

Мұғалімнің аты-жөні: Ахатов К.


СЫНЫП: 7


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.Т/Ж1. Сүйінбай Аронұлының шығармашылық өмірімен танысу.Ақын

шығармаларының тақырыбы, айтыс өнеріндегі орны туралы оқушылар

білімдерін кеңейту, толықтыру. «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»

сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

7.Т/Ж2. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан

талдау.

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:

Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығамашылығы

туралы біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:

Сүйінбай ақынның айтыскерлік қырын танып

- біледі, тақырыпқа қатысты болжам жасай алады;

Кейбір оқушылар:

Тақырып бойынша өз болжамын шығармашылық

тұрғыда жеткізе алады.


Бағалау критерийі

Ақпаратты іріктейді, ішінара ізденушілік жұмыстарын атқарады.

критерийлері


Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: айтыс өнері, ру –тайпа, қазақ елі, қырғыз елі.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: біздің ойымызша, біз

келтірген дәйектемелер.


Пәнаралық байланыс

Әдебиет, музыка, тарих

Алдыңғы оқу

Бүгінгі және болашақтағы Қазақстанның келбеті туралы өз ойларын айта

алады.


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басталуы

5 минут

«Сәлеметсің бе?» тренингі.

Топқа бөлу. «Ө» , «Н», «Е», «Р» әріптері арқылы төрт топқа бөлінеді.

Ойтүрткі .

1 Қолдарыңдағы әріптерді біріктіргенде қандай сөз

2 Мына бейнероликтен өнердің қай түрін көріп

отырсыңдар? ( бейнеролик көрсетіледі)

3 Мына суреттен қай ақынды көріп тұрмыз?

Ақын суреті,

әріптер

бейнеленген

таратпа

қағаздар,


Ортасы

15 минут





Топтық жұмыс«Оқы. Бірік. Бөліс»

1- топ. Сүйінбай Аронұлының өміріне шолу жасайды.

2- топ. Ақынның шығармашылығына тоқталады.

3- топ. Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы туралы

әңгімелейді.

4- топ. Айтыс туралы ғылыми тұрғыдан мәлімет береді.

Дескриптор:

Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі;

Қырғыз ақыны Қатағанмен айтысында көтерілген мәселелерді талдай алады;

Сүйінбай мен Қатаған айтысын ғылыми тұрғыдан дереккөздер арқылы талдай алады.

«Түртіп алу» әдісі бойынша

«Сүйінбайдың Қатағанмен айтысының» сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

1- топ. Мәтіннен қырғыздардың ру, тайпаларын, солардан шыққан атақты адамдарын шежіре ағашына теріп жазады.

2- топ. Қазақтардың ру, тайпаларын шежіре ағашына теріп жазады.

3- топ. Осы рулардан шыққан қазақтың батырларын, ұлы тұлғаларын теріп жазады.

4- топ. Айтыстың көркемдік сапасын көрсетіп тұрған ру, тайпаларды сипаттайтын бейнелі сөздерді табады.

Дескриптор:

Айтыс сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.

Ой қорыту.

1 Егер Сүйінбай қазіргі заман айтысына қатысқан болса,

қандай мәселелерді тіліне тиек еткен болар еді?

2 Бүгінгі Қазақстан туралы не айтар еді деп ойлайсыңдар?

«Аяқталмаған ой» әдісі.

1.Сүйінбай Аронұлы...

2 Мұхтар Әуезов оны...

3 Ол қырғыз ақыны ...

4 Айтыста адамгершілік, ....

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

















Соңы

Рефлексия.

«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?

Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек - бүгінгі сабақ ұнады ма?

Кішкетай бөбек – бүгін не үйрендім?



Саралау

Қосымша

критерийлер

арқылы бағалау


Бағалау. Мадақтау сөздер: «Тамаша!», «Жарайсың!» , «Өте жақсы!» , «Керемет!»

Топпен жасалған жұмыстарды смайликтер арқылы

бағаланады.


Пәнаралық

байланыс:

тарих, қазақ

тілі


Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді

жазыңыз.

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныпта ахуал қандай болды?

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және

неліктен



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

Қандай екі нәрсе сабақты жаксарта алады?

Сабақ барысында мен келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін қандай факторларды білдім?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
1319
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі