Сабақтың тақырыбы: «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»Сүйінбай | Мұғалімнің аты-жөні: Ахатов К.
|
СЫНЫП: 7
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.Т/Ж1. Сүйінбай Аронұлының шығармашылық өмірімен танысу.Ақыншығармаларының тақырыбы, айтыс өнеріндегі орны туралы оқушыларбілімдерін кеңейту, толықтыру. «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.7.Т/Ж2. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыданталдау. |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар: Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығамашылығытуралы біледі;Оқушылардың басым бөлігі: Сүйінбай ақынның айтыскерлік қырын танып- біледі, тақырыпқа қатысты болжам жасай алады;Кейбір оқушылар: Тақырып бойынша өз болжамын шығармашылықтұрғыда жеткізе алады.
|
Бағалау критерийі | Ақпаратты іріктейді, ішінара ізденушілік жұмыстарын атқарады.критерийлері
|
Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер: айтыс өнері, ру –тайпа, қазақ елі, қырғыз елі.Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: біздің ойымызша, бізкелтірген дәйектемелер.
|
Пәнаралық байланыс | Әдебиет, музыка, тарих |
Алдыңғы оқу | Бүгінгі және болашақтағы Қазақстанның келбеті туралы өз ойларын айтаалады.
|
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут | «Сәлеметсің бе?» тренингі.Топқа бөлу. «Ө» , «Н», «Е», «Р» әріптері арқылы төрт топқа бөлінеді.Ойтүрткі .1 Қолдарыңдағы әріптерді біріктіргенде қандай сөз2 Мына бейнероликтен өнердің қай түрін көріпотырсыңдар? ( бейнеролик көрсетіледі)3 Мына суреттен қай ақынды көріп тұрмыз? | Ақын суреті,әріптербейнеленгентаратпақағаздар,
|
Ортасы 15 минут
| Топтық жұмыс«Оқы. Бірік. Бөліс»1- топ. Сүйінбай Аронұлының өміріне шолу жасайды.2- топ. Ақынның шығармашылығына тоқталады.3- топ. Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы туралыәңгімелейді.4- топ. Айтыс туралы ғылыми тұрғыдан мәлімет береді.Дескриптор:Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі;Қырғыз ақыны Қатағанмен айтысында көтерілген мәселелерді талдай алады;Сүйінбай мен Қатаған айтысын ғылыми тұрғыдан дереккөздер арқылы талдай алады.«Түртіп алу» әдісі бойынша «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысының» сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.1- топ. Мәтіннен қырғыздардың ру, тайпаларын, солардан шыққан атақты адамдарын шежіре ағашына теріп жазады.2- топ. Қазақтардың ру, тайпаларын шежіре ағашына теріп жазады.3- топ. Осы рулардан шыққан қазақтың батырларын, ұлы тұлғаларын теріп жазады.4- топ. Айтыстың көркемдік сапасын көрсетіп тұрған ру, тайпаларды сипаттайтын бейнелі сөздерді табады.Дескриптор:Айтыс сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.Ой қорыту.1 Егер Сүйінбай қазіргі заман айтысына қатысқан болса,қандай мәселелерді тіліне тиек еткен болар еді?2 Бүгінгі Қазақстан туралы не айтар еді деп ойлайсыңдар?«Аяқталмаған ой» әдісі.1.Сүйінбай Аронұлы...2 Мұхтар Әуезов оны...3 Ол қырғыз ақыны ...4 Айтыста адамгершілік, .... | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
|
Соңы | Рефлексия.«Бес саусақ» әдісіБас бармақ – өзімді қалай сезіндім?Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?Шылдыр шүмек - бүгінгі сабақ ұнады ма?Кішкетай бөбек – бүгін не үйрендім?
|
|
СаралауҚосымшакритерийлерарқылы бағалау
| Бағалау. Мадақтау сөздер: «Тамаша!», «Жарайсың!» , «Өте жақсы!» , «Керемет!»Топпен жасалған жұмыстарды смайликтер арқылыбағаланады.
| Пәнаралықбайланыс:тарих, қазақтілі
|
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңіздіжазыңыз.Бүгін оқушылар не білді?Сыныпта ахуал қандай болды?Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жәненеліктен
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды?Қандай екі нәрсе сабақты жаксарта алады?Сабақ барысында мен келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін қандай факторларды білдім?
|