Материалдар / Ашық сабақ Сүйінбай мен Қатағанның айтысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Сүйінбай мен Қатағанның айтысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 7-сынып Сүйінбай мен Қатағанның айтысы қорытынды сабақ Жеке, жұптық, топтық жұмыстар орындалады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2022
412
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



мерзімі: 09.12.21

Сынып 7

пәні: қазақ әдебиеті

мұғалімі: Абдирахманова Г.М.

сабақтың тақырыбы:

Сүйінбай Аронұлы Сүйінбай мен Қатағанның айтысы


оқу мақсаты:

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:Айтыстағы оқиға желісін біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Айтыстағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

Кейбір оқушылар орындай алады: Айтыстағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан сипаттап әрі әсерлі баяндап, дамытып жазады

бағалау критерийі:

Айтыстағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан сипаттап әрі әсерлі баяндап, дамытып жазады.

тілдік мақсат:

Оқушылар:

Пәнге байланысты сөздер және терминдер: әңгіме желісі, сипаттау, баяндау, әңгімелеу, оқиғаны өрбіту, портреттеу, көркем қолданыстар: эпитет, теңеу; метафора т.б.

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің байқағаным,...

Менің ойымша,...

Мен ойлаймын...

құндылық:

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбектене білуге баулу.

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып, жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.

пәнаралық байланыс:

Мәдениеттану, тарих, ХІХ ғасырдағы тарихи оқиғалар, фольклористика саласы, орыс тілі

алдыңғы білім

Айтыстан қалаған тұсын жатқа оқу

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым көрсетіледі

кезеңі

Іс-әрекет

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

ресурс


Сабақтың

басы

10 мин




Психологиялық ахуал тудыру

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Оқушылар «Шаттық шеңберіне» жиналады. «Бес қадам» ойыны бойынша әрбір 4-оқушы ортаға шығып, тапсырмаларды орындайды. Рет саны бойынша таңдалған 5 оқушы 5 қадам аттап, төмендегі тапсырманы орындауы керек:

1)Сүйінбай атаған тарихи тұлғалардан 5 адамның есімін ата.

2)Сүйінбай ақынның бойындағы 5 қасиетті ата.

3)Қатағанның жіберген 5 қатесін ата.

4)Сүйінбайды жеңіске жеткізген 5 артықшылықты ата.

5)Айтыстан кейінгі Сүйінбай ақынның өмірінде болған 5 өзгерісті ата.




Қадамдар сұрақтарымен



Сабақтың ортасы (25 мин)





5 мин















10 мин

















8 мин

























5 мин










5 мин


Мағынаны тану сатысы

Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін, дескрипторларды талқылау.


Бағалау парағы таратылады Оқушылар өзін-өзі және бірін-бірі бағалайды Ең жоғары ұпай 5 ұпай


Тапсырма

Өз бағам

Сыныптасымның бағасы

Бес қадам



Проблемалық сұрақтар



Әңгімені аяқта



Барлығы:





Қызығушылықты ояту:

Оқушыларға 2 минут айтыстың соңғы жағынан үзінді көрсетіледі.

http://video.nur.kz/view=t4jyzk4s


Топтық жұмыс «Проблемалық сұрақтар»


  • Жантай батыр неге қазақ елін алауыз деп атады?


Дескриптор


-Топпен бірігіп жұмыс істе

-Алауыз сөзінің мағынасын түсіндіріңдер

-Дәлелде


1-2, 2-3, 3-1 топқа кері байланыс береді


Жеке жұмыс

Жазылым тапсырмасы «Әңгімені аяқта»

Төмендегі берілген әңгімені жалғастырып, айтыс өтетін орынды, оның өту барысын сипаттап, оқиға желісін өзгертіп, жазыңыз. Әңгімеңізде айтыскер ақындарды кейіпкер ретінде алып, олардың айтысқан сәттегі сезімдері мен көңіл күйлерін сипаттап, оқиға болатын орынды суреттеп, әсерлі түрде баяндап жазыңыз.


Алатаудың ар жағындағы жап-жасыл шоқылы дала төсі бүгін абыр-сабыр. Бұл асқа қазақ-қырғыз тегіс жиналуда. Сәйгүлік мінген қазақтың сал жігіттері де, домбырасын көлденең ұстап, үкілі тақиясын шекесіне қисайта киген айтыскер ақындары да бар бір топ жаңа келіп, кең даланы әнге бөлей келіп, белдеуге атын байлап жатыр еді...

Дескрипторлар:

айтыстағы оқиға желісіне өз көзқарасы тұрғысынан өзгеріс енгізіп жаз;

көркемдегіш құралдардың кемінде 2-3 түрін қолданып, оқиғаның өтетін орнын сипатта;

айтыскер ақындардың сырт бейнесін, портретін сипатта;

көрермен қауымның айтысты тыңдау барысындағы қабылдау эмоциясын егжей-тегжейлі, әрекеттері мен сөздерін сипаттап жаз.

айтыстан кейінгі сәтті әсерлі жеткіз.


Жазылымнан кейінгі жұмыс: Жазылым жұмыстарын жұпта оқиды. Бағалау парағына бірін-бірі бағалайды

Әңгімені дауыстап оқы

Өзіңді бағала: Дескриптор бойынша өзіңді тексер.




Рефлексия "Бес саусақ" әдісі арқылы

Бас бармақ басты мәселе. Тақырып бойынша ең құнды мәселе қандай болды?

Балан үйрек бірлесу. Мен топта, жұпта қалай жұмыс жасадым?

Ортан терек - ойлану. Мен қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек шынайылық. Маған шығарма ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек көңіл күй ахуалы. Мен осы тақырыпты оқу барысында өзімді қалай сезіндім?







http://video.nur.kz/view=t4jyzk4s












































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!