Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    мерзімі: 09.12.21

    Сынып 7

    пәні: қазақ әдебиеті

    мұғалімі: Абдирахманова Г.М.

    сабақтың тақырыбы:

    Сүйінбай Аронұлы Сүйінбай мен Қатағанның айтысы


    оқу мақсаты:

    7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

    сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады:Айтыстағы оқиға желісін біледі

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Айтыстағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

    Кейбір оқушылар орындай алады: Айтыстағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан сипаттап әрі әсерлі баяндап, дамытып жазады

    бағалау критерийі:

    Айтыстағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан сипаттап әрі әсерлі баяндап, дамытып жазады.

    тілдік мақсат:

    Оқушылар:

    Пәнге байланысты сөздер және терминдер: әңгіме желісі, сипаттау, баяндау, әңгімелеу, оқиғаны өрбіту, портреттеу, көркем қолданыстар: эпитет, теңеу; метафора т.б.

    Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

    Менің байқағаным,...

    Менің ойымша,...

    Мен ойлаймын...

    құндылық:

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбектене білуге баулу.

    Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып, жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.

    пәнаралық байланыс:

    Мәдениеттану, тарих, ХІХ ғасырдағы тарихи оқиғалар, фольклористика саласы, орыс тілі

    алдыңғы білім

    Айтыстан қалаған тұсын жатқа оқу

    АКТ қолдану дағдылары

    Таныстырылым көрсетіледі

    кезеңі

    Іс-әрекет

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурс


    Сабақтың

    басы

    10 мин




    Психологиялық ахуал тудыру

    Ынтымақтастық атмосферасын құру.

    Оқушылар «Шаттық шеңберіне» жиналады. «Бес қадам» ойыны бойынша әрбір 4-оқушы ортаға шығып, тапсырмаларды орындайды. Рет саны бойынша таңдалған 5 оқушы 5 қадам аттап, төмендегі тапсырманы орындауы керек:

    1)Сүйінбай атаған тарихи тұлғалардан 5 адамның есімін ата.

    2)Сүйінбай ақынның бойындағы 5 қасиетті ата.

    3)Қатағанның жіберген 5 қатесін ата.

    4)Сүйінбайды жеңіске жеткізген 5 артықшылықты ата.

    5)Айтыстан кейінгі Сүйінбай ақынның өмірінде болған 5 өзгерісті ата.




    Қадамдар сұрақтарымен



    Сабақтың ортасы (25 мин)





    5 мин















    10 мин

















    8 мин

























    5 мин










    5 мин


    Мағынаны тану сатысы

    Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін, дескрипторларды талқылау.


    Бағалау парағы таратылады Оқушылар өзін-өзі және бірін-бірі бағалайды Ең жоғары ұпай 5 ұпай


    Тапсырма

    Өз бағам

    Сыныптасымның бағасы

    Бес қадам



    Проблемалық сұрақтар



    Әңгімені аяқта



    Барлығы:





    Қызығушылықты ояту:

    Оқушыларға 2 минут айтыстың соңғы жағынан үзінді көрсетіледі.

    http://video.nur.kz/view=t4jyzk4s


    Топтық жұмыс «Проблемалық сұрақтар»


    • Жантай батыр неге қазақ елін алауыз деп атады?


    Дескриптор


    -Топпен бірігіп жұмыс істе

    -Алауыз сөзінің мағынасын түсіндіріңдер

    -Дәлелде


    1-2, 2-3, 3-1 топқа кері байланыс береді


    Жеке жұмыс

    Жазылым тапсырмасы «Әңгімені аяқта»

    Төмендегі берілген әңгімені жалғастырып, айтыс өтетін орынды, оның өту барысын сипаттап, оқиға желісін өзгертіп, жазыңыз. Әңгімеңізде айтыскер ақындарды кейіпкер ретінде алып, олардың айтысқан сәттегі сезімдері мен көңіл күйлерін сипаттап, оқиға болатын орынды суреттеп, әсерлі түрде баяндап жазыңыз.


    Алатаудың ар жағындағы жап-жасыл шоқылы дала төсі бүгін абыр-сабыр. Бұл асқа қазақ-қырғыз тегіс жиналуда. Сәйгүлік мінген қазақтың сал жігіттері де, домбырасын көлденең ұстап, үкілі тақиясын шекесіне қисайта киген айтыскер ақындары да бар бір топ жаңа келіп, кең даланы әнге бөлей келіп, белдеуге атын байлап жатыр еді...

    Дескрипторлар:

     айтыстағы оқиға желісіне өз көзқарасы тұрғысынан өзгеріс енгізіп жаз;

     көркемдегіш құралдардың кемінде 2-3 түрін қолданып, оқиғаның өтетін орнын сипатта;

     айтыскер ақындардың сырт бейнесін, портретін сипатта;

    көрермен қауымның айтысты тыңдау барысындағы қабылдау эмоциясын егжей-тегжейлі, әрекеттері мен сөздерін сипаттап жаз.

     айтыстан кейінгі сәтті әсерлі жеткіз.


    Жазылымнан кейінгі жұмыс: Жазылым жұмыстарын жұпта оқиды. Бағалау парағына бірін-бірі бағалайды

    Әңгімені дауыстап оқы

    Өзіңді бағала: Дескриптор бойынша өзіңді тексер.




    Рефлексия "Бес саусақ" әдісі арқылы

    Бас бармақ – басты мәселе. Тақырып бойынша ең құнды мәселе қандай болды?

    Балан үйрек – бірлесу. Мен топта, жұпта қалай жұмыс жасадым?

    Ортан терек - ойлану. Мен қандай білім мен тәжірибе алдым?

    Шылдыр шүмек – шынайылық. Маған шығарма ұнады ма? Неліктен?

    Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен осы тақырыпты оқу барысында өзімді қалай сезіндім?







    http://video.nur.kz/view=t4jyzk4s












































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдирахманова Гулжайна Музаффаровна
    03 Ақпан 2022
    489
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Сүйінбай мен Қатағанның айтысы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Сүйінбай мен Қатағанның айтысы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 7-сынып Сүйінбай мен Қатағанның айтысы қорытынды сабақ Жеке, жұптық, топтық жұмыстар орындалады
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    мерзімі: 09.12.21

    Сынып 7

    пәні: қазақ әдебиеті

    мұғалімі: Абдирахманова Г.М.

    сабақтың тақырыбы:

    Сүйінбай Аронұлы Сүйінбай мен Қатағанның айтысы


    оқу мақсаты:

    7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

    сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады:Айтыстағы оқиға желісін біледі

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Айтыстағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

    Кейбір оқушылар орындай алады: Айтыстағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан сипаттап әрі әсерлі баяндап, дамытып жазады

    бағалау критерийі:

    Айтыстағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан сипаттап әрі әсерлі баяндап, дамытып жазады.

    тілдік мақсат:

    Оқушылар:

    Пәнге байланысты сөздер және терминдер: әңгіме желісі, сипаттау, баяндау, әңгімелеу, оқиғаны өрбіту, портреттеу, көркем қолданыстар: эпитет, теңеу; метафора т.б.

    Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

    Менің байқағаным,...

    Менің ойымша,...

    Мен ойлаймын...

    құндылық:

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбектене білуге баулу.

    Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып, жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.

    пәнаралық байланыс:

    Мәдениеттану, тарих, ХІХ ғасырдағы тарихи оқиғалар, фольклористика саласы, орыс тілі

    алдыңғы білім

    Айтыстан қалаған тұсын жатқа оқу

    АКТ қолдану дағдылары

    Таныстырылым көрсетіледі

    кезеңі

    Іс-әрекет

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурс


    Сабақтың

    басы

    10 мин




    Психологиялық ахуал тудыру

    Ынтымақтастық атмосферасын құру.

    Оқушылар «Шаттық шеңберіне» жиналады. «Бес қадам» ойыны бойынша әрбір 4-оқушы ортаға шығып, тапсырмаларды орындайды. Рет саны бойынша таңдалған 5 оқушы 5 қадам аттап, төмендегі тапсырманы орындауы керек:

    1)Сүйінбай атаған тарихи тұлғалардан 5 адамның есімін ата.

    2)Сүйінбай ақынның бойындағы 5 қасиетті ата.

    3)Қатағанның жіберген 5 қатесін ата.

    4)Сүйінбайды жеңіске жеткізген 5 артықшылықты ата.

    5)Айтыстан кейінгі Сүйінбай ақынның өмірінде болған 5 өзгерісті ата.




    Қадамдар сұрақтарымен



    Сабақтың ортасы (25 мин)





    5 мин















    10 мин

















    8 мин

























    5 мин










    5 мин


    Мағынаны тану сатысы

    Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін, дескрипторларды талқылау.


    Бағалау парағы таратылады Оқушылар өзін-өзі және бірін-бірі бағалайды Ең жоғары ұпай 5 ұпай


    Тапсырма

    Өз бағам

    Сыныптасымның бағасы

    Бес қадам



    Проблемалық сұрақтар



    Әңгімені аяқта



    Барлығы:





    Қызығушылықты ояту:

    Оқушыларға 2 минут айтыстың соңғы жағынан үзінді көрсетіледі.

    http://video.nur.kz/view=t4jyzk4s


    Топтық жұмыс «Проблемалық сұрақтар»


    • Жантай батыр неге қазақ елін алауыз деп атады?


    Дескриптор


    -Топпен бірігіп жұмыс істе

    -Алауыз сөзінің мағынасын түсіндіріңдер

    -Дәлелде


    1-2, 2-3, 3-1 топқа кері байланыс береді


    Жеке жұмыс

    Жазылым тапсырмасы «Әңгімені аяқта»

    Төмендегі берілген әңгімені жалғастырып, айтыс өтетін орынды, оның өту барысын сипаттап, оқиға желісін өзгертіп, жазыңыз. Әңгімеңізде айтыскер ақындарды кейіпкер ретінде алып, олардың айтысқан сәттегі сезімдері мен көңіл күйлерін сипаттап, оқиға болатын орынды суреттеп, әсерлі түрде баяндап жазыңыз.


    Алатаудың ар жағындағы жап-жасыл шоқылы дала төсі бүгін абыр-сабыр. Бұл асқа қазақ-қырғыз тегіс жиналуда. Сәйгүлік мінген қазақтың сал жігіттері де, домбырасын көлденең ұстап, үкілі тақиясын шекесіне қисайта киген айтыскер ақындары да бар бір топ жаңа келіп, кең даланы әнге бөлей келіп, белдеуге атын байлап жатыр еді...

    Дескрипторлар:

     айтыстағы оқиға желісіне өз көзқарасы тұрғысынан өзгеріс енгізіп жаз;

     көркемдегіш құралдардың кемінде 2-3 түрін қолданып, оқиғаның өтетін орнын сипатта;

     айтыскер ақындардың сырт бейнесін, портретін сипатта;

    көрермен қауымның айтысты тыңдау барысындағы қабылдау эмоциясын егжей-тегжейлі, әрекеттері мен сөздерін сипаттап жаз.

     айтыстан кейінгі сәтті әсерлі жеткіз.


    Жазылымнан кейінгі жұмыс: Жазылым жұмыстарын жұпта оқиды. Бағалау парағына бірін-бірі бағалайды

    Әңгімені дауыстап оқы

    Өзіңді бағала: Дескриптор бойынша өзіңді тексер.




    Рефлексия "Бес саусақ" әдісі арқылы

    Бас бармақ – басты мәселе. Тақырып бойынша ең құнды мәселе қандай болды?

    Балан үйрек – бірлесу. Мен топта, жұпта қалай жұмыс жасадым?

    Ортан терек - ойлану. Мен қандай білім мен тәжірибе алдым?

    Шылдыр шүмек – шынайылық. Маған шығарма ұнады ма? Неліктен?

    Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен осы тақырыпты оқу барысында өзімді қалай сезіндім?







    http://video.nur.kz/view=t4jyzk4s












































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 7 сынып
    03.02.2022
    489
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдирахманова Гулжайна Музаффаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации