Мағынаны тану
сатысы
Оқу мақсаты мен бағалау
критерийлерін, дескрипторларды
талқылау.
Бағалау парағы таратылады
Оқушылар өзін-өзі және
бірін-бірі бағалайды Ең жоғары
ұпай 5 ұпай
Тапсырма
|
Өз
бағам
|
Сыныптасымның
бағасы
|
Бес
қадам
|
|
|
Проблемалық
сұрақтар
|
|
|
Әңгімені
аяқта
|
|
|
Барлығы:
|
|
|
Қызығушылықты
ояту:
Оқушыларға 2 минут айтыстың
соңғы жағынан үзінді
көрсетіледі.
http://video.nur.kz/view=t4jyzk4s
Топтық жұмыс «Проблемалық
сұрақтар»
Дескриптор
-Топпен бірігіп жұмыс
істе
-Алауыз сөзінің мағынасын
түсіндіріңдер
-Дәлелде
1-2, 2-3,
3-1 топқа кері байланыс
береді
Жеке
жұмыс
Жазылым тапсырмасы
«Әңгімені аяқта»
Төмендегі берілген әңгімені
жалғастырып, айтыс өтетін орынды, оның өту барысын сипаттап, оқиға
желісін өзгертіп, жазыңыз. Әңгімеңізде айтыскер ақындарды кейіпкер
ретінде алып, олардың айтысқан сәттегі сезімдері мен көңіл күйлерін
сипаттап, оқиға болатын орынды суреттеп, әсерлі түрде баяндап
жазыңыз.
Алатаудың ар жағындағы
жап-жасыл шоқылы дала төсі бүгін абыр-сабыр. Бұл асқа қазақ-қырғыз
тегіс жиналуда. Сәйгүлік мінген қазақтың сал жігіттері де,
домбырасын көлденең ұстап, үкілі тақиясын шекесіне қисайта киген
айтыскер ақындары да бар бір топ жаңа келіп, кең даланы әнге бөлей
келіп, белдеуге атын байлап жатыр
еді...
Дескрипторлар:
айтыстағы оқиға желісіне өз
көзқарасы тұрғысынан өзгеріс енгізіп
жаз;
көркемдегіш құралдардың
кемінде 2-3 түрін қолданып, оқиғаның өтетін орнын
сипатта;
айтыскер ақындардың сырт
бейнесін, портретін
сипатта;
көрермен қауымның айтысты
тыңдау барысындағы қабылдау эмоциясын егжей-тегжейлі, әрекеттері
мен сөздерін сипаттап
жаз.
айтыстан кейінгі сәтті
әсерлі жеткіз.
Жазылымнан кейінгі жұмыс:
Жазылым жұмыстарын жұпта оқиды.
Бағалау парағына
бірін-бірі
бағалайды
Әңгімені дауыстап
оқы
Өзіңді бағала: Дескриптор
бойынша өзіңді
тексер.
Рефлексия "Бес саусақ" әдісі
арқылы
Бас бармақ
–
басты мәселе. Тақырып бойынша ең құнды мәселе
қандай болды?
Балан
үйрек –
бірлесу.
Мен топта, жұпта қалай жұмыс
жасадым?
Ортан
терек -
ойлану. Мен қандай білім мен тәжірибе
алдым?
Шылдыр
шүмек –
шынайылық.
Маған шығарма ұнады ма?
Неліктен?
Кішкентай
бөбек –
көңіл күй ахуалы. Мен осы тақырыпты оқу
барысында өзімді қалай
сезіндім?
|