Ашық сабақ Су көліктері 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Су көліктері 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Су көліктері 5-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім: Көлік және жол белгілері

Мектеп:М.Тоқжігітов атындағы №42 ЖББМ

Күні: 08.02.2024ж

Мұғалімнің аты-жөні: Айтуреева З.К.

Сынып: 5 А

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Су көліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;

5.4.3.1. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Мәтіннің негізгі ойын анықтап, сын есімді тілдесім барысында қолданады;

Көптеген оқушылар: Сын есімдердің, тұлғалық, мағыналық түрлерін тілдесім барысында қолданып, мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

Кейбір оқушылар:құрастырылған сұрақтарға тұжырымды жауап беру,сын есімдердің, тұлғалық, мағыналық түрлерін тілдесім барысында қолданады.

Жоспар

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

















Сабақтың ортасы














































Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен сәлемдесіп, сабаққа дайындығын тексеру.

Жағымды психологиялық ахуал

«Бағдаршам» әнін балалармен бірге айту

І. Қызығушылықты ояту.

- Балалар, суреттен қандай көлік түрлерін көріп тұрсыңдар?

  • Демек, біз бүгін су көліктері туралы әңгіме жүргіземіз.

«Ақтау теңіз сауда портын кеңейту»

(https://www.youtube.com/watch?v=MTj7fAU

6rwE) бейнежазбасын тамашалап, өз сөздеріңмен айтып беріңдер.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

ІІ Мағынаны тану.Мәтінді оқып, ат қойыңдар. Мәтін мазмұны негізінде сұрақтар құрастырыңдар.

«6 НЕЛІКТЕН?» әдісімен мәтін мазмұны негізінде сұрақтар құрастырыңдар.

1. Кеменің қандай түрлері бар?

2. Қалай ойлайсыңдар, неліктен біздің елімізде су көліктері көп пайдаланылмайды?

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

3-тапсырма. Ақтау порты және ондағы су көлігінің түрлері туралы зерттеу жұмысын дайындап, топ алдында қорғаңдар.

4-тапсырма. Ізденімдік тапсырмадағы жинаған мәліметтеріңнің негізінде «Қазақстандағы портты қала және ондағы су көліктері» деген тақырыпта шағын мәтін жазыңдар. Сын есімдерді тұлғасына, мағынасына, құрамына қарай талдаңдар.

Дескриптор:

  • Ақтау порты және ондағы су көлігінің түрлері туралы зерттеу жұмысын дайындайды;

  • топ алдында қорғайды;

  • Ізденімдік тапсырмадағы жинаған мәліметтеріңнің негізінде шағын мәтін жазады;

  • Сын есімдерді тұлғасына, мағынасына, құрамына қарай талдайды.

ҚБ

5-тапсырма. Әлемді кемемен аралап, қай мемлекеттерге, қай қалаларға барғыларың келеді? Сол елге барғанда қажет болатын 5 сөзді ұсыныңдар. Олардың орыс және ағылшын тіліндегі баламаларын жазыңдар.

Сыныппен сәлемдесіп, сабаққа дайындығын тексеру.






Оқушылар сурет арқылы сабақ тақырыбын болжайды.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Мәтінді оқып, ат қойыңдар. Мәтін мазмұны негізінде сұрақтар құрастырыңдар.







«6 НЕЛІКТЕН?» әдісімен мәтін мазмұны негізінде сұрақтар құрастырады;

құрастырылған сұрақтарға жауап береді.




Ақтау порты және ондағы су көлігінің түрлері туралы зерттеу жұмысын дайындайды;

топ алдында қорғайды;

Ізденімдік тапсырмадағы жинаған мәліметтеріңнің негізінде шағын мәтін жазады;

Сын есімдерді тұлғасына, мағынасына, құрамына қарай талдайды.
















Дескриптор:

«6 НЕЛІКТЕН?» әдісімен мәтін мазмұны негізінде сұрақтар құрастырады;

құрастырылған сұрақтарға жауап береді.1б







Дескриптор:

Ақтау порты және ондағы су көлігінің түрлері туралы зерттеу жұмысын дайындайды;

топ алдында қорғайды; 1б

Ізденімдік тапсырмадағы жинаған мәліметтеріңнің негізінде шағын мәтін жазады;2б

Сын есімдерді тұлғасына, мағынасына, құрамына қарай талдайды.2б








Жұмбақ








(https://www.youtube.com/watch?v=MTj7fAU

6rwE)







(yvision.kz/images/special/min-kult/books/.../KOLIKTER.pdf)






















Үлестірме


Сабақтың соңы


Үйтапсырмасы: 6-тапсырма






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2025
192
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі