Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Мен қандаймын?» әдісі арқылы «Таңдау» әдісімен суреттер таңдатып топқа бөлу. Өткен сабаққа шолу «Кофе таяқшалары» әдісімен өтеді: - Өткен сабақтарда қандай сөз табы жайлы оқып үйрендіңдер?
- Жарайсыңдар, өткен тақырыптарды жақсы меңгерген екенсіңдер. Жаңа оқу материалын жариялау «Болжау» әдісімен өтеді: Алманы сипаттау Сын есім деген не? Сын есімнің сұрақтарын ата. Сын есімге мысалдар келтір. - Жарайсыңдар, өткен тақырыптарды жақсы меңгерген екенсіңдер. Сонымен қатар 2-сыныпта оқыған сын есімді де есімізге түсірдік. Өте жақсы. Ә) Оқу тапсырмасын тексеру. - Олай болса, бүгінгі сабағымызда атақты тұлғалар туралы ортақ тақырыпты бастап, сын есімді анықтауға бағытталған тапсырмалар орындаймыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Топқа бірігеді. Сұраққа жауап береді. |
«Бас бармақ» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
Суреттер Кофе таяқшалары Алма Заттар суреті |
|
Жаңа білім 10 мин 2 мин Бекіту 20 мин |
(Ұ, Д) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. 45-жаттығу. Мәтінді түсініп оқыңдар. -Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Жауап беріңдер. -Мәтінде аты аталған адамдар туралы не білесіңдер? -Мәтіндегі сын есімдерді тауып, сұрақ қойыңдар. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: Жамбыл, Сүйінбай туралы білетініңді әңгімеле. .
(Т, Д) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асырылады. 46-жаттығу.Мәтінді көркем жаз,сын есімдерді тауып,астын сыз. Ақиық алтын Сергіту сәтінде «жаңбыр дауысы» Топтық тапсырма 1-топ: 47-жаттығу. Мәтінді оқып, ат қойыңдар. Екі бала тоғайға бардық. Қарағайдың, түрлі өсімдіктің жұпар иісі мұрныңды жарады. Аласа бұталардың арасынан сұр торғай, көк шымшықтар пыр-пыр ұшады. Анадайда ала қанат тоқылдақтың тоқылы естіледі. Тоғай іші көңілді. Бұл мәтіннің қай түріне жатады? Ж: әңгімелеу мәтіні. -Мәтіннен сын есімдерді табыңдар. Ж: жұпар, аласа, көк, сұр, ала қанат, көңілді. Олар қай заттың сынын білдіріп тұрғанын айтыңдар. Ж: Сын есімдер иістің, бұталардың, құстардың сынын білдіріп тұр. 2-топ:Сөйлем құрап жазу Заттың түсі, көлемі, дәмі 3-топ: Шығармашылық тапсырма Пішіндерге сәйкес әріптерді қойып оқы. Осы сөзді сын есімдерді пайдаланып сипаттап жазыңдар.
Жұптық жұмыс «Менің бағытым» ойыны Тәтті жар Тік адам Тегіс қант Суық қоян Сұр су Ақылды жер Сипатталған заттарды тап Сын есімдерге бірнеше зат есім тауып жаз Сиқырлы сандар |
Тапсырманы орындайды. Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы орындайды.
Жаңбыр дауысын салады |
Дескриптор: Мәтінді оқиды, мәтінде аты аталған адамдар туралы әңгімелейді -Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алады Мәтіндегі сын есімдерді тауып , сұрақ қояды- Мәтінді қатесіз, көркем көшіріп жазады-1балл. Дескриптор: Мәтінді оқып, ат қояды Мәтін түрін ажыратады- Мәтіннен сын есімдерді тауып, олар сынын білдіріп тұрған затты атайды Пішіндерге сәйкес әріптерді қойып оқиды, Алатау сөзін сын есімдер арқылы сипаттап жазады - |
Оқулық, дәптер Оқулық, дәптер |
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Білім шыңы» әдісі арқылы береді. Оқу тапсырмасы: сын есімдерді қатыстырып,3-4 сөйлем құрап жазу |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Сын есім
Ашық сабақ Сын есім
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 8 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Мен қандаймын?» әдісі арқылы «Таңдау» әдісімен суреттер таңдатып топқа бөлу. Өткен сабаққа шолу «Кофе таяқшалары» әдісімен өтеді: - Өткен сабақтарда қандай сөз табы жайлы оқып үйрендіңдер?
- Жарайсыңдар, өткен тақырыптарды жақсы меңгерген екенсіңдер. Жаңа оқу материалын жариялау «Болжау» әдісімен өтеді: Алманы сипаттау Сын есім деген не? Сын есімнің сұрақтарын ата. Сын есімге мысалдар келтір. - Жарайсыңдар, өткен тақырыптарды жақсы меңгерген екенсіңдер. Сонымен қатар 2-сыныпта оқыған сын есімді де есімізге түсірдік. Өте жақсы. Ә) Оқу тапсырмасын тексеру. - Олай болса, бүгінгі сабағымызда атақты тұлғалар туралы ортақ тақырыпты бастап, сын есімді анықтауға бағытталған тапсырмалар орындаймыз. Сабақ мақсаты жария етіледі. |
Топқа бірігеді. Сұраққа жауап береді. |
«Бас бармақ» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
Суреттер Кофе таяқшалары Алма Заттар суреті |
|
Жаңа білім 10 мин 2 мин Бекіту 20 мин |
(Ұ, Д) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. 45-жаттығу. Мәтінді түсініп оқыңдар. -Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Жауап беріңдер. -Мәтінде аты аталған адамдар туралы не білесіңдер? -Мәтіндегі сын есімдерді тауып, сұрақ қойыңдар. Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады. Кейбір оқушыға: Жамбыл, Сүйінбай туралы білетініңді әңгімеле. .
(Т, Д) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асырылады. 46-жаттығу.Мәтінді көркем жаз,сын есімдерді тауып,астын сыз. Ақиық алтын Сергіту сәтінде «жаңбыр дауысы» Топтық тапсырма 1-топ: 47-жаттығу. Мәтінді оқып, ат қойыңдар. Екі бала тоғайға бардық. Қарағайдың, түрлі өсімдіктің жұпар иісі мұрныңды жарады. Аласа бұталардың арасынан сұр торғай, көк шымшықтар пыр-пыр ұшады. Анадайда ала қанат тоқылдақтың тоқылы естіледі. Тоғай іші көңілді. Бұл мәтіннің қай түріне жатады? Ж: әңгімелеу мәтіні. -Мәтіннен сын есімдерді табыңдар. Ж: жұпар, аласа, көк, сұр, ала қанат, көңілді. Олар қай заттың сынын білдіріп тұрғанын айтыңдар. Ж: Сын есімдер иістің, бұталардың, құстардың сынын білдіріп тұр. 2-топ:Сөйлем құрап жазу Заттың түсі, көлемі, дәмі 3-топ: Шығармашылық тапсырма Пішіндерге сәйкес әріптерді қойып оқы. Осы сөзді сын есімдерді пайдаланып сипаттап жазыңдар.
Жұптық жұмыс «Менің бағытым» ойыны Тәтті жар Тік адам Тегіс қант Суық қоян Сұр су Ақылды жер Сипатталған заттарды тап Сын есімдерге бірнеше зат есім тауып жаз Сиқырлы сандар |
Тапсырманы орындайды. Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы орындайды.
Жаңбыр дауысын салады |
Дескриптор: Мәтінді оқиды, мәтінде аты аталған адамдар туралы әңгімелейді -Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алады Мәтіндегі сын есімдерді тауып , сұрақ қояды- Мәтінді қатесіз, көркем көшіріп жазады-1балл. Дескриптор: Мәтінді оқып, ат қояды Мәтін түрін ажыратады- Мәтіннен сын есімдерді тауып, олар сынын білдіріп тұрған затты атайды Пішіндерге сәйкес әріптерді қойып оқиды, Алатау сөзін сын есімдер арқылы сипаттап жазады - |
Оқулық, дәптер Оқулық, дәптер |
|
Кері байланыс 5 мин |
Кері байланысты «Білім шыңы» әдісі арқылы береді. Оқу тапсырмасы: сын есімдерді қатыстырып,3-4 сөйлем құрап жазу |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады. |
|
шағым қалдыра аласыз














