Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
11.3.3.1 - шығарманың идеясын
көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан
талдау
11.2.4.1 – көркем
шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық
жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма)
жазу.
|
Сабақтың
басы
7
минут
Сабақтың ортасы 30
минут
Сабақтың
соңы
8
минут
Рефлексия
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесіп,
назарын сабаққа аудару.
Топқа бөлу.QR код арқылы топқа
бөлу
І топ
Адалдық
ІІ топ
Достық
Қызығушылықты
ояту
«Бірақ маған ешкім
жетпейді» тренингі
Оң қол-сен өте
шыншылсың
Сол қол-сен өте
адалсын
Екі қолымызды жоғарыға көтеріп
«бірақ маған ешкім жетпейді» деп
айтады.
Ой
қозғау
Жеке
жұмыс
«Magic
box» платформасы
сұрақ-жауап,
-Сәкен Сейфуллиннің
шығармашылық жолы қандай еңбегінен
басталды?
-Сәкен шығармаларының тақырыбы
қандай?
-Доспен сырласу дегенді қалай
түсінесіздер?
-«Сыр» сөзінің мағынасын
ашайық
-Нағыз достық қандай
болады?
Жаңа білімге шығу
мақсатында Жасанды интелект
қойылады
Тақырыппен таныстырып ,
сабақтың мақсаты айтылады.
Топтық жұмыс.Мәтін
жұмыс
1
топ «Дербес пікір жазу»
әдісі
Тапсырма
|
Талдау
|
Ақынның кейіпкерді суреттеуі,
оның
портреті.Дәлел
|
|
Кейіпкердің мінезін ашуда
қолданған сөздер мен
суреттеулер
|
|
2
топ «IDEA»
әдісі
I-Кейіпкерге беретін баға ( өз
бағаң )
|
|
D- Мақал-мәтел немесе даналық
сөз
|
|
E-Өлеңдегі нағыз досқа тән
қасиеттер
|
|
A-Өлеңдегі өмір
шындығы
|
|
Дескриптор:
-дәлел
келтіреді
-баға
береді
-өмірмен
байланыстыырады
«Canva»
әдісі арқылы жұптық
жұмыс.
1 Достық туралы мақал-мәтелдер
жазыңыз
2.Досым,досым айналайын
күлкіңнен! Өлең
шығару
3.Дос көңілдің күмбезі ( Эссе
70-80 сөзден )
4.Досыңа
хат
5.Жақсы дос-жанашырың (сурет
салу ) ( достыққа жанашырлық қасиеті ашатын суреттерді
келтіру)
6.Досыммен өткен қызықты
сәттерім ( қазіргі сәт
презентация)
Дескриптор:
- шығармашылық жұмыс
жасайды
-ақпарат
жазады
-дәлел
келтіреді
«Шын .Жалған»
әдісі
1. «Сыр сандық»
өлеңі көңіл күй лирикасына
жатады-шын
2.Өлеңнің басты
идеясы –дос қадірін білу, достыққа адалдық-
Шын
3. «Сыр сандық»
өлеңі батырлық туралы
-Жалған
4.Сәкен Сейфуллинді
ата-анасы 1910 жылы орысша оқып үйрену үшін Нілдіге
жібереді-жалған
5.Ақын дос көңілін
тау шыңындағы баға жетпес қоймаға бағалайды-
Шын
Дескриптор
- сұрақтарға жауап
береді
-шын, жалған екенін
анықтайды
«Сұрақ-жауап»
әдісі
-Бүгінгі сабақта
қандай өмірлік білім алдың?
-Cабақта маған
тапсырманы орындауға не
көмектесті?
-Маған қиындықтарды
жеңу үшін не істеу қажет?
|
Оқушылар өз
бойындағы құндылықтарды
ашады
Берілген сұрақтарға
жауап береді
.
С.Сейфуллиннің «Сыр
сандық» өлеңін оқып, шығармадан ақынның кейіпкерді суреттеуін ,
портреті дәлел келтіріп, кестенің оң жақ бетіне жазады. Келесі сол
жақ бетіне талдау жүргізеді
-Кейіпкерге баға
береді
-даналық сөз
жазады
-нағыз досқа тән
қасиеттерді анықтайды
-өмірмен
байланыстырады
Әр жұп өзіне
берілген бетке ақпарат
жазады.
Оған дәлел
келтіреді.
Көркемдік-
эстетикаға сай безендіреді.
Сұрақтарға жауап
беріп, шын- жалған екенін
анықтайды
Сабақтан алған әсерлерін
айтады
|
ҚБ
Дескриптор: 1
балл
-Сұрақтарға толық
жауап береді;
ҚБ-
Өзара
бағалау
|
11-сынып «Қазақ
әдебиеті» оқулығы
https://www.online-stopwatch.com/random-name-pickers/magic-box-name-picker/
https://www.canva.com/projects
|