Ашық сабақ "Сыр сандық өлеңі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сыр сандық өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
С. Сейфуллин "Сыр сандық" өлеңіндегі құндылық
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

«Жарық жалпы білім беретін мектебі» КММ

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

« Тарихтың шертіп пернесін» бөлімі

Педагогтің аты-жөні:

Рахимова Нурсауле

Күні:

15.10.2024 жыл

Сынып: 11

Қатысушылар саны: 12

Қатыспағандар саны:



Сабақтың тақырыбы:

С.Сейфуллин «Сыр сандық» өлеңіндегі құндылық


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

11.3.3.1 - шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдау


11.2.4.1 – көркем шығармадағы ғаламдық тақырыптарға креативті ой қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу.

Сабақтың мақсаты

- шығарманың идеясын көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдайды

- шығармашылықпен жұмыс жасайды

Құндылықтар

Адалдық , достық, шыншылдық , мейірімділік


Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 минут



































Сабақтың ортасы 30 минут









































Сабақтың соңы

8 минут













Рефлексия

Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.

Топқа бөлу.QR код арқылы топқа бөлу

І топ Адалдық

ІІ топ Достық


Қызығушылықты ояту

«Бірақ маған ешкім жетпейді» тренингі

Оң қол-сен өте шыншылсың

Сол қол-сен өте адалсын

Екі қолымызды жоғарыға көтеріп «бірақ маған ешкім жетпейді» деп айтады.

Ой қозғау

Жеке жұмыс

«Magic box» платформасы сұрақ-жауап,


-Сәкен Сейфуллиннің шығармашылық жолы қандай еңбегінен басталды?

-Сәкен шығармаларының тақырыбы қандай?

-Доспен сырласу дегенді қалай түсінесіздер?

-«Сыр» сөзінің мағынасын ашайық

-Нағыз достық қандай болады?



Жаңа білімге шығу мақсатында Жасанды интелект қойылады

Тақырыппен таныстырып , сабақтың мақсаты айтылады.




Топтық жұмыс.Мәтін жұмыс


1 топ «Дербес пікір жазу» әдісі

Тапсырма

Талдау

Ақынның кейіпкерді суреттеуі, оның портреті.Дәлел


Кейіпкердің мінезін ашуда қолданған сөздер мен суреттеулер



2 топ «IDEA» әдісі

I-Кейіпкерге беретін баға ( өз бағаң )


D- Мақал-мәтел немесе даналық сөз


E-Өлеңдегі нағыз досқа тән қасиеттер


A-Өлеңдегі өмір шындығы




Дескриптор:

-дәлел келтіреді

-баға береді

-өмірмен байланыстыырады





«Canva» әдісі арқылы жұптық жұмыс.


1 Достық туралы мақал-мәтелдер жазыңыз

2.Досым,досым айналайын күлкіңнен! Өлең шығару

3.Дос көңілдің күмбезі ( Эссе 70-80 сөзден )

4.Досыңа хат

5.Жақсы дос-жанашырың (сурет салу ) ( достыққа жанашырлық қасиеті ашатын суреттерді келтіру)

6.Досыммен өткен қызықты сәттерім ( қазіргі сәт презентация)

Дескриптор:

- шығармашылық жұмыс жасайды

-ақпарат жазады

-дәлел келтіреді


«Шын .Жалған» әдісі

1. «Сыр сандық» өлеңі көңіл күй лирикасына жатады-шын

2.Өлеңнің басты идеясы –дос қадірін білу, достыққа адалдық- Шын

3. «Сыр сандық» өлеңі батырлық туралы -Жалған

4.Сәкен Сейфуллинді ата-анасы 1910 жылы орысша оқып үйрену үшін Нілдіге жібереді-жалған


5.Ақын дос көңілін тау шыңындағы баға жетпес қоймаға бағалайды- Шын

Дескриптор

- сұрақтарға жауап береді

-шын, жалған екенін анықтайды



«Сұрақ-жауап» әдісі

-Бүгінгі сабақта қандай өмірлік білім алдың?

-Cабақта маған тапсырманы орындауға не көмектесті?

-Маған қиындықтарды жеңу үшін не істеу қажет?









































Оқушылар өз бойындағы құндылықтарды ашады














Берілген сұрақтарға жауап береді





.









С.Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңін оқып, шығармадан ақынның кейіпкерді суреттеуін , портреті дәлел келтіріп, кестенің оң жақ бетіне жазады. Келесі сол жақ бетіне талдау жүргізеді



-Кейіпкерге баға береді

-даналық сөз жазады

-нағыз досқа тән қасиеттерді анықтайды

-өмірмен байланыстырады





Әр жұп өзіне берілген бетке ақпарат жазады.

Оған дәлел келтіреді.

Көркемдік- эстетикаға сай безендіреді.












Сұрақтарға жауап беріп, шын- жалған екенін анықтайды












Сабақтан алған әсерлерін айтады




















ҚБ


















Дескриптор: 1 балл

-Сұрақтарға толық жауап береді;









ҚБ-













Өзара бағалау






11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы
















https://www.online-stopwatch.com/random-name-pickers/magic-box-name-picker/






































https://www.canva.com/projects















































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.10.2024
295
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі