Материалдар / Ашық сабақ. Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2023
271
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс

Бөлім:

Python тілінде программалау

Педагогтің аты-жөні:

Назарбаева Динара

Күні:

15.03.2023 ж

Сыныбы: 6 Б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Сызықтық алгоритм анықтамасын біледі, сызықтық алгоритмге есептер шығарады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

10 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

2. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

3. «Пицца» әдісі бойынша топқа бөлу


І топ. «Программа» тобы

ІІ топ. «Алгоритм» тобы

Әр топ өз топ аттары туралы айтады.


«Менің таңдауым » әдісі. Baamboozle қосымшасын пайдаланып, өткен сабақтар бойынша сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрау

Оқулық, дәптер

Интербелсенді тақта

https://www.baamboozle.com/quiz/1466697

Жаңа сабаққа кіріспе



5 мин


(Ұ) «Болжау» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын сурет арқылы ашу.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Әр оқушы өз ойымен бөліседі, өзгенің пікірін толықтырады.




Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

5 мин

1-тапсырма.

(ТТ) Топтық жұмыс

«Талқылау-талдау» әдісі.

s=(a+b)-c

Дескриптор:

-Python программалау тілінде сызықтық программалау алгоритмін жазады;

- берілген есептің блок-сызбасын құрады

Берілген тапсырманы әр топ өз атына сәйкес орындайды.



Топтан бір-бір оқушы шығып, шығарылуын түсіндіреді.

ҚБ: «Лайк» әдісі арқылы бағалайды




Слайд



Таратпа қағаз






15 мин




2-тапсырма. Практикалық тапсырма (жеке жұмыс)

Компьютерде практикалық тапсырма орындау

Өрнектің мәнін есепте

Дескриптор:

  • Python программалау тілінде берілген өрнекті есептейтін сызықтық алгоритмге программа құрады;

3-тапсырма.

(ЖЖ) Жұптық жұмыс

Сынып бөлмесінің ұзындығы (а) және ені (b) берілген. Осы бөлменің периметрі (Р) мен аудан (S) есептейтін сызықтық программа құр.

Есептің алгоритмі : тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын табу үшін математикадан белгілі Р= (a+b)2 және S=a*b формулаларын қолданамыз.


Дескриптор:

  • Python программалау тілінде тіктөрбұрыштың периметрі мен ауданын есептейтін сызықтық программа құрады

Берілген өрнекті Python программалау тілінде орындайды.



















Python программалау тілінде программа құрады

ҚБ: «Лайк» әдісі арқылы бағалайды



















ҚБ: «Лайк» әдісі арқылы бағалайды




















Интербелсенді тақта



6-сынып оқулығы.





Слайд



Таратпа қағаз. Компьютер





Python бағдарламасы



Сабақтың соңы

7 мин





Кері байланыс

3 мин





Үй тапсырмасы

Сабақты бекіту

Socrative қосымшасы арқылы берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді



«Тик-ток» әдісі

Сабақты толық түсіндім

Сабақты жартылай түсіндім

Білгенімді досыммен бөлісемін


Өткен сабақтарды қайталау

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, нәтижелері экранға шығады

Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды

https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/64360049






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!