Материалдар / Ашық сабақ "Сызықтық функция және оның графигі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Сызықтық функция және оның графигі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2020
646
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқамерзімдіжоспар


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

7.4А Функция. Функция графигі

Мектеп: № 89 мектеп-лицей


Күні:11.11.2019ж

Мұғалім аты-жөні: Мауленова Г


Сынып:7 «Б»

Келгеноқушылар саны:

Жоқ оқушылар:


Сабақтыңтақырыбы

Сызықтық функция жәнеоныңграфигі


Оқу мақсаттары

7.4.1.5 y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің к және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі, оның графигін салады және графиктің к және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтайды;

Кейбір оқушылар: y=kx+b түріндегі сызықтық функциясына есептер шығарады.


Бағалау критерийлері

-y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі.

-y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі, оның графигін салады және графиктің к және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтайды;

-y=kx+b түріндегі сызықтық функциясына есептер шығарады.


Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика мен терминология

Фукция – функция – function;

График – график – graph;

Тәуелсіз айнымалы – независимая переменная - independent variable;

Аргумент – argument

Анықталу облысы – область определения - domain

Мәндер жиыны – область значений - range


Құндылықтарды тәрбиелеу

  • Академиялық шынайылық, ұжымдағы өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау; ұжым пікіріне шыдамдылықпен қарау, толеранттылық

  • ЖА білу және түсіну: бірқалыпты даму, әлеуметтік әділдік және теңдік

  • ЖА құндылықтары: мақсатты қатысу және белсенділік

  • ЖА дағдылары: сындарлы және шығармашылық ойлау; өз-өзіне деген сенімділік, рефлексия дағдылары, қарым-қатынас


Пәнаралық байланыс

Сабақты өткізу үшін программалық қамтамасыздықты қолдану (информатика), ағылшын тілі, орыс тілі


Негізгі дағдылар

АКТ қолдану дағдылары

Презентация арқылы

Зерттеушілік дағдылар

Оқушыларға зерттеушілік жұмыс ұсынылады


Алдын-ала білімдері


Алгебралық өрнек, координаталық жазықтық, функция, график


Сабақ барысы


Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы



5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Ой қозғау

1)Функция дегеніміз не?

2) Функцияның анықталу облысы мен мәндер жиыны дегеніміз не?

3) y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасы.

Дескриптор:

y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі.






Сабақтың ортасы

15 мин





























15мин

Жаңа тақырыпты меңгеру

Зерттеу жұмысы

Geogebra сайтында әр түрлі функциялардың графиктерін салып, k мен b коэффициенттерінің графикте орналасуын анықтайды.

1. у=2х+3, у=–х+3, у=–4х+3, у=3х+3.

Қорытынды: ________________________________________________________

2. у= х+1, у= х+1, у=х+1, у=2х+1.

Қорытынды: ________________________________________________________

3. у= х+1.

Қорытынды: ________________________________________________________

4. у=0х+3 (у=3), у=0х2 (у=2), у=0х+1 (у=1).

Қорытынды: ________________________________________________________

5. у=2х+5, у=2х+3, у=2х, у=2х–2, у=2х–4.

Қорытынды: ________________________________________________________

6. у=3х, у=–2х, у=6х, у=–х.

Қорытынды: ________________________________________________________

Енді оқушылар есептеулер жүргізбей-ақ графиктің орналасуын анықтай алады.

Жеке жұмыс (Оқушылар бір-бірін тексереді)

1) Есептеулер жүргізбей, әрбір графикке сәйкес формуланы табыңдар.



























График нөмірі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Формула нөмірі











2) функциясының мәнін табыңдар, егер аргументтің мәні а) 6 б) 3,2 в) -7 г) -8,9 тең болса.

3) функциясы келесі мәндерді қабылдайтындай, аргументтің мәнін табыңдар

а) 11,5 б) 0 в) -3,5 г) -6,5

4) функциясының графигін салып, Табыңдар:

А) Координаталық осьтермен қиылысу нүктелерін

В) х-тің 0; 1; 2; 3 мәндеріне сәйкес келетін у-тің мәндерін

С) у-тің 0; 4; 8 мәндеріне сәйкес келетің х-тің мәндерін

Д) функция өспелі немесе кемімелі екенін анықтаңдар

Дескриптор:

y=kx+b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі, оның графигін салады және графиктің к және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтайды


Жұптық жұмыс

Графиктері бойынша функцияларын анықтаңдар


Дескриптор:

y=kx+b түріндегі сызықтық функциясына есептер шығарады.


Презентация






Мордкович А.Н. Алгебра 7 класс






















Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия:

Бүгін сабақта мен қайталадым …
Бүгін сабақта мен білдім …
Бүгін сабақта мен үйрендім …



Қосымша ақпарат

Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларғақандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-ні қолдану

Құндылықтарменбайланыс

(тәрбие элементі)












Рефлексия

Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты).

1:


2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?





ДОІЖО: Асканбаева Ж

11.11.2019ж


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!