|
Пән: |
Қазақ тілі |
||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Ахметкалиева Карлыгаш Жексенбаевна |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: - |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: №75 -сабақ. Табыс септігі |
||||
|
Оқубағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.6.1 – белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау, 4.2.6.2-табыс септіктің жалғауларын білу; |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы І Ұйымдастыру «Қадам жаса» әдісі |
Зат есім дегеніміз не? Зат есімнің септелуі дегеніміз не? Қазақ тілінде неше септік бар? -Атау септік деген не? -Ілік септік деген не? -Барыс септік деген не? - Морфология – сөз және оның формалары туралы ілім. Морфология сөздің жасалу, түрлену, өзгеру жүйелерін, сөздің бөлшектенуі мен олардың әрқайсысының грамматикалық мағыналары мен қызметтерін зерттейді. Морфология-сөз бен оның формалары тұралы тіл білімінің бір саласы. Септік жалғаулары не үшін қерек?
«Сен білесің бе?» Аққулар-өте ақылды құстар. Олардың есте сақтау қабілеті жақсы жұмыс жасайды. Сол арқылы олар өздеріне жасалған жамандық пен жақсылықты үнемі ажырата алады.
|
Мұқият тыңдайды. |
|
2-слайд |
|
|
Ортасы |
Мәтінді тыңда. Тыңдалған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікіріңді білдір.
«Орындап көр» 52 жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Халық аққуды “киелі құс” деп есептейді. 2. Аққуды қармақтан босаттым. 3. Аққулар өзен жағасын әнге бөледі. аққуды сөзіне қандай сұрақ қойылады? аққуды –нені? «Бір минуттық жазба»
|
Тыңдалған мәтін бойынша өз пікірлерін білдіреді. аққуды –нені? «Өзіңді тексер» Атау с –от , эколог, су, жанартау. Барыс с-әжеге, атама. Ілік с- күннің, найзағайдың Табыс с-ұшқышты ,желді, бағбанды, даласын. Табыс септігінің сұрақтары : кімді? нені? кімдерді? нелерді? Табыс септік жалғаулары: -ны, -ні, -ды, -ді, -ты, -ті, -н. |
ҚБ: Жарайсыңдар
ҚБ: Өте жақсы |
3-слайд 4 слайд 6-7 слайд
|
|
|
Соңы |
«60 секунд» Мақал-мәтелдерді оқып, табыс септігіндегі сөздерді 60 секунд ішінде жаз.
Таға тұлпарды сақтайды. |
«Өзіңді тексер» аққуды , тағаны, тұлпарды |
|
8-9 слайд |
|
|
Кері байланыс |
Не үйрендік? Не білдік?
|
Үй жұмысы: 54-жаттығу, 27 бет |
|
10слайд |
|
«Мамай негізгі орта мектебі» КММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Табыс септік»
/Қазақ тілі/
Сынып: 4
Мұғалімі: Ахметкалиева К.Ж.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Табыс септік"
Ашық сабақ "Табыс септік"
|
Пән: |
Қазақ тілі |
||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Ахметкалиева Карлыгаш Жексенбаевна |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: - |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: №75 -сабақ. Табыс септігі |
||||
|
Оқубағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.6.1 – белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау, 4.2.6.2-табыс септіктің жалғауларын білу; |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы І Ұйымдастыру «Қадам жаса» әдісі |
Зат есім дегеніміз не? Зат есімнің септелуі дегеніміз не? Қазақ тілінде неше септік бар? -Атау септік деген не? -Ілік септік деген не? -Барыс септік деген не? - Морфология – сөз және оның формалары туралы ілім. Морфология сөздің жасалу, түрлену, өзгеру жүйелерін, сөздің бөлшектенуі мен олардың әрқайсысының грамматикалық мағыналары мен қызметтерін зерттейді. Морфология-сөз бен оның формалары тұралы тіл білімінің бір саласы. Септік жалғаулары не үшін қерек?
«Сен білесің бе?» Аққулар-өте ақылды құстар. Олардың есте сақтау қабілеті жақсы жұмыс жасайды. Сол арқылы олар өздеріне жасалған жамандық пен жақсылықты үнемі ажырата алады.
|
Мұқият тыңдайды. |
|
2-слайд |
|
|
Ортасы |
Мәтінді тыңда. Тыңдалған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікіріңді білдір.
«Орындап көр» 52 жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Халық аққуды “киелі құс” деп есептейді. 2. Аққуды қармақтан босаттым. 3. Аққулар өзен жағасын әнге бөледі. аққуды сөзіне қандай сұрақ қойылады? аққуды –нені? «Бір минуттық жазба»
|
Тыңдалған мәтін бойынша өз пікірлерін білдіреді. аққуды –нені? «Өзіңді тексер» Атау с –от , эколог, су, жанартау. Барыс с-әжеге, атама. Ілік с- күннің, найзағайдың Табыс с-ұшқышты ,желді, бағбанды, даласын. Табыс септігінің сұрақтары : кімді? нені? кімдерді? нелерді? Табыс септік жалғаулары: -ны, -ні, -ды, -ді, -ты, -ті, -н. |
ҚБ: Жарайсыңдар
ҚБ: Өте жақсы |
3-слайд 4 слайд 6-7 слайд
|
|
|
Соңы |
«60 секунд» Мақал-мәтелдерді оқып, табыс септігіндегі сөздерді 60 секунд ішінде жаз.
Таға тұлпарды сақтайды. |
«Өзіңді тексер» аққуды , тағаны, тұлпарды |
|
8-9 слайд |
|
|
Кері байланыс |
Не үйрендік? Не білдік?
|
Үй жұмысы: 54-жаттығу, 27 бет |
|
10слайд |
|
«Мамай негізгі орта мектебі» КММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Табыс септік»
/Қазақ тілі/
Сынып: 4
Мұғалімі: Ахметкалиева К.Ж.
шағым қалдыра аласыз


















