Ашық сабақ "Тапқыр достар"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Тапқыр достар"

Материал туралы қысқаша түсінік
 Топта бірлесе жұмыс істеуге, басқа адамның жұмысын бағалауға үйрету;  Қатысушылардың шеберліктерін, тапқырлықтарын бақылау;  Ұйымшыл болуға, жаңа терминдерді өз аттарымен атауға тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: «Тапқыр достар» Қазақ әдебиеті

Мақсаты:

  • Топта бірлесе жұмыс істеуге, басқа адамның жұмысын бағалауға үйрету;

  • Қатысушылардың шеберліктерін, тапқырлықтарын бақылау;

  • Ұйымшыл болуға, жаңа терминдерді өз аттарымен атауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: ойын сабағы

Көрнекілігі: слайд, интерактивтік тақта


Тәрбие сағатының барысы:Шаттық шеңбер «Күн күлімдеп нұр төкті»

Мұғалімнің алғашқы сөзі:

  • Сәләмәтсыздар ма, құрметті ұстаздар, оқушылар, ойынға қатысушылар! Бүгінгі 5-7 сыныптар арасында өткізілгелі отырған «Тапқыр достар» ойынына қош келдіңіздер! Ойын, сайыс болғаннан кейін баға беруші қазылар алқасы болуы шартты, сондықтан алдымен әділқазылар алқасымен таныстырып өтейін.

Әділқазылар алқасының құрамында 1 оқушы, 2 ұстаз болады.

Әр топта 3 оқушыдан: Эмблемасы, галстугы, топтың аты.

Ойынымыз 6 кезеңнен тұрады:

І Топ көшбасшыларын анықтау (тест)

ІІ Таныстыру

ІІІ Кім тапқыр (әріптер бойынша сөйлеу)

ІҮ Ойлан тап (ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру)

Ү Коллажды қорғау

ҮІІ Қорытынды: Бес жолды өлең (жеңімпаздарды анықтау)


І кезең- Топ көшбасшыларын анықтау (тест)

  1. Балалы үй .....

А) қызық Б) базар В)шулы

  1. Ақылы көпті ....... .............. .

А) дау алмайды Б) жау алмайды В)сөз алмайды

  1. Баланың алғашқы ұстазы - .............. .

А) мектебі Б) ата-ана В)өзі

  1. Ананың көңілі балада, баланың көңілі ............

А) анада Б) оқуда В)далада

  1. Нағыз жайлы орын: қылышқа – қынабы, отқа – ошағы, ер жігітке - ............. .

А) Отаны Б) өз үйі В)туған жері

  1. Баланы жетіге келгенше тыйма, жетіден он төртке келгенше құлыңша қина, он

  2. төрттен кейін ............................... .

А) досыңдай ойна Б) әкеңдей сыйла В)құрдасыңдай сыйла

  1. Үлкенді сен сыйласаң, кіші сені сыйлайды.

Кіші сені сыйласа, ........................................ .

А) кісі сені сыйлайды Б) бәрі сені сыйлайды В)кіші сені сыйлайды.



ІІ кезең- Таныстыру

Әр топ өздерін , эмблемаларын таныстырады.

(әділқазылар алқасы бағалау парағы бойынша бағалайды)


ІІІ кезең – Кім тапқыр.

Әр қатысушы әріп таңдайды. Қойылған сұрақтарға сол әріптен басталатын сөздермен

жауап береді.


Сұрақтары: (әр топқа)

  1. Ол қандай күн деп ойлайсындар?

  2. Туған күнде не сыйлайды?

  3. Қуанған кезде не істейсіз?

  4. Қонақтарды қалай қарсы аласыз?

  5. Сыйлық дегеніміз не?

  6. Көршіңізбен татусыз ба?

  7. Сыйлықты қай уақытта беру керек?

  8. Мерекеде жақындарыңызға не сыйлайсыз?

  9. Бақыт деген не?

  10. Қуанышыңызды кіммен бөлісесіз?

  11. Киноға кіммен барасыз?

  12. Ақылды адам қандай болады?

  13. Қандай сыйлық алғанды ұнатасыз?

  14. Қазақ неге ет жегенді жақсы көреді?

  15. Күлкіңізді тыя алмағанда не істейсіз?

  16. Сүйікті тағамыңыз қандай?

  17. Адам көркі не?

  18. Ырымдарға сенесіз бе?

  19. Мектеп сізге ұнай ма?

  20. Ойыншыларға не тілейсіз?


Сергіту сәті «Ән шырқайық бәріміз»


ІҮ кезең –« Ойлан тап».

Ойыншылар ұяшықтарды таңдап, сол ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді.


10


20


30



10


20


30



10


20


30







Қобыланды батыр” жыры мен “Алпамыс батыр” жырының

ұқсастығы неде?

Picture 9


Біржан сал Абай аулында” әңгімесінің авторы кім?


Менің атым- Қожа” әңгімесіндегі жантасқа мінездеме бер.



Picture 8

Жауынгердің тұлғасы” әңгімесінде Б.Момышұлы қандай ерлік көрсетті?



Абайдың бір қара сөзін жатқа айт




М.Мақатаевтың бір өлеңін жатқа айт



Ү кезең –Коллаж

Сендер аналарына,әкелеріне, достарына қандай сыйлық сыйлар едіңдер?

Әділқазылар алқасы жеңімпаздарды анықтап, ойыншылар дипломармен марапатталады.


ҮІ кезең - Қорытынды:

Бес жолды өлең 1. Не? 2.Қандай? 3.Не істейді? 4.Сөйлем 5. Синоним 









Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданы Надежка орта мектебі









Тақырыбы:

апқыр достар

Қазақ әдебиеті





5-7-сыныптар арасында





Өткізген: Сураганова К.Ж.









2018-2019 оқу жылы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.01.2019
444
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі