Сабақтың тақырыбы: «Тапқыр достар» Қазақ әдебиеті
Мақсаты:
-
Топта бірлесе жұмыс істеуге, басқа адамның жұмысын бағалауға үйрету;
-
Қатысушылардың шеберліктерін, тапқырлықтарын бақылау;
-
Ұйымшыл болуға, жаңа терминдерді өз аттарымен атауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабағы
Көрнекілігі: слайд, интерактивтік тақта
Тәрбие сағатының барысы:Шаттық шеңбер «Күн күлімдеп нұр төкті»
Мұғалімнің алғашқы сөзі:
-
Сәләмәтсыздар ма, құрметті ұстаздар, оқушылар, ойынға қатысушылар! Бүгінгі 5-7 сыныптар арасында өткізілгелі отырған «Тапқыр достар» ойынына қош келдіңіздер! Ойын, сайыс болғаннан кейін баға беруші қазылар алқасы болуы шартты, сондықтан алдымен әділқазылар алқасымен таныстырып өтейін.
Әділқазылар алқасының құрамында 1 оқушы, 2 ұстаз болады.
Әр топта 3 оқушыдан: Эмблемасы, галстугы, топтың аты.
Ойынымыз 6 кезеңнен тұрады:
І Топ көшбасшыларын анықтау (тест)
ІІ Таныстыру
ІІІ Кім тапқыр (әріптер бойынша сөйлеу)
ІҮ Ойлан тап (ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру)
Ү Коллажды қорғау
ҮІІ Қорытынды: Бес жолды өлең (жеңімпаздарды анықтау)
І кезең- Топ көшбасшыларын анықтау (тест)
-
Балалы үй .....
А) қызық Б) базар В)шулы
-
Ақылы көпті ....... .............. .
А) дау алмайды Б) жау алмайды В)сөз алмайды
-
Баланың алғашқы ұстазы - .............. .
А) мектебі Б) ата-ана В)өзі
-
Ананың көңілі балада, баланың көңілі ............
А) анада Б) оқуда В)далада
-
Нағыз жайлы орын: қылышқа – қынабы, отқа – ошағы, ер жігітке - ............. .
А) Отаны Б) өз үйі В)туған жері
-
Баланы жетіге келгенше тыйма, жетіден он төртке келгенше құлыңша қина, он
-
төрттен кейін ............................... .
А) досыңдай ойна Б) әкеңдей сыйла В)құрдасыңдай сыйла
-
Үлкенді сен сыйласаң, кіші сені сыйлайды.
Кіші сені сыйласа, ........................................ .
А) кісі сені сыйлайды Б) бәрі сені сыйлайды В)кіші сені сыйлайды.
ІІ кезең- Таныстыру
Әр топ өздерін , эмблемаларын таныстырады.
(әділқазылар алқасы бағалау парағы бойынша бағалайды)
ІІІ кезең – Кім тапқыр.
Әр қатысушы әріп таңдайды. Қойылған сұрақтарға сол әріптен басталатын сөздермен
жауап береді.
Сұрақтары: (әр топқа)
-
Ол қандай күн деп ойлайсындар?
-
Туған күнде не сыйлайды?
-
Қуанған кезде не істейсіз?
-
Қонақтарды қалай қарсы аласыз?
-
Сыйлық дегеніміз не?
-
Көршіңізбен татусыз ба?
-
Сыйлықты қай уақытта беру керек?
-
Мерекеде жақындарыңызға не сыйлайсыз?
-
Бақыт деген не?
-
Қуанышыңызды кіммен бөлісесіз?
-
Киноға кіммен барасыз?
-
Ақылды адам қандай болады?
-
Қандай сыйлық алғанды ұнатасыз?
-
Қазақ неге ет жегенді жақсы көреді?
-
Күлкіңізді тыя алмағанда не істейсіз?
-
Сүйікті тағамыңыз қандай?
-
Адам көркі не?
-
Ырымдарға сенесіз бе?
-
Мектеп сізге ұнай ма?
-
Ойыншыларға не тілейсіз?
Сергіту сәті «Ән шырқайық бәріміз»
ІҮ кезең –« Ойлан тап».
Ойыншылар ұяшықтарды таңдап, сол ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді.
|
10 |
20 |
30
|
|
10 |
20 |
30
|
|
10 |
20 |
30 |
![]()
“Қобыланды батыр” жыры мен “Алпамыс батыр” жырының
ұқсастығы неде?
![]()
“Біржан сал Абай аулында” әңгімесінің авторы кім?

“Менің атым- Қожа” әңгімесіндегі жантасқа мінездеме бер.
![]()
“Жауынгердің тұлғасы” әңгімесінде Б.Момышұлы қандай ерлік көрсетті?
Абайдың бір қара сөзін
жатқа айт
![]()
М.Мақатаевтың бір өлеңін жатқа айт
Ү кезең –Коллаж
Сендер аналарына,әкелеріне, достарына қандай сыйлық сыйлар едіңдер?
Әділқазылар алқасы жеңімпаздарды анықтап, ойыншылар дипломармен марапатталады.
ҮІ кезең - Қорытынды:
Бес жолды өлең 1. Не? 2.Қандай? 3.Не істейді? 4.Сөйлем 5. Синоним
Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданы Надежка орта мектебі
Тақырыбы:
апқыр достар
Қазақ әдебиеті
5-7-сыныптар арасында
Өткізген: Сураганова К.Ж.
2018-2019 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Тапқыр достар"
Ашық сабақ "Тапқыр достар"
Сабақтың тақырыбы: «Тапқыр достар» Қазақ әдебиеті
Мақсаты:
-
Топта бірлесе жұмыс істеуге, басқа адамның жұмысын бағалауға үйрету;
-
Қатысушылардың шеберліктерін, тапқырлықтарын бақылау;
-
Ұйымшыл болуға, жаңа терминдерді өз аттарымен атауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабағы
Көрнекілігі: слайд, интерактивтік тақта
Тәрбие сағатының барысы:Шаттық шеңбер «Күн күлімдеп нұр төкті»
Мұғалімнің алғашқы сөзі:
-
Сәләмәтсыздар ма, құрметті ұстаздар, оқушылар, ойынға қатысушылар! Бүгінгі 5-7 сыныптар арасында өткізілгелі отырған «Тапқыр достар» ойынына қош келдіңіздер! Ойын, сайыс болғаннан кейін баға беруші қазылар алқасы болуы шартты, сондықтан алдымен әділқазылар алқасымен таныстырып өтейін.
Әділқазылар алқасының құрамында 1 оқушы, 2 ұстаз болады.
Әр топта 3 оқушыдан: Эмблемасы, галстугы, топтың аты.
Ойынымыз 6 кезеңнен тұрады:
І Топ көшбасшыларын анықтау (тест)
ІІ Таныстыру
ІІІ Кім тапқыр (әріптер бойынша сөйлеу)
ІҮ Ойлан тап (ұяшықтардағы сұрақтарға жауап беру)
Ү Коллажды қорғау
ҮІІ Қорытынды: Бес жолды өлең (жеңімпаздарды анықтау)
І кезең- Топ көшбасшыларын анықтау (тест)
-
Балалы үй .....
А) қызық Б) базар В)шулы
-
Ақылы көпті ....... .............. .
А) дау алмайды Б) жау алмайды В)сөз алмайды
-
Баланың алғашқы ұстазы - .............. .
А) мектебі Б) ата-ана В)өзі
-
Ананың көңілі балада, баланың көңілі ............
А) анада Б) оқуда В)далада
-
Нағыз жайлы орын: қылышқа – қынабы, отқа – ошағы, ер жігітке - ............. .
А) Отаны Б) өз үйі В)туған жері
-
Баланы жетіге келгенше тыйма, жетіден он төртке келгенше құлыңша қина, он
-
төрттен кейін ............................... .
А) досыңдай ойна Б) әкеңдей сыйла В)құрдасыңдай сыйла
-
Үлкенді сен сыйласаң, кіші сені сыйлайды.
Кіші сені сыйласа, ........................................ .
А) кісі сені сыйлайды Б) бәрі сені сыйлайды В)кіші сені сыйлайды.
ІІ кезең- Таныстыру
Әр топ өздерін , эмблемаларын таныстырады.
(әділқазылар алқасы бағалау парағы бойынша бағалайды)
ІІІ кезең – Кім тапқыр.
Әр қатысушы әріп таңдайды. Қойылған сұрақтарға сол әріптен басталатын сөздермен
жауап береді.
Сұрақтары: (әр топқа)
-
Ол қандай күн деп ойлайсындар?
-
Туған күнде не сыйлайды?
-
Қуанған кезде не істейсіз?
-
Қонақтарды қалай қарсы аласыз?
-
Сыйлық дегеніміз не?
-
Көршіңізбен татусыз ба?
-
Сыйлықты қай уақытта беру керек?
-
Мерекеде жақындарыңызға не сыйлайсыз?
-
Бақыт деген не?
-
Қуанышыңызды кіммен бөлісесіз?
-
Киноға кіммен барасыз?
-
Ақылды адам қандай болады?
-
Қандай сыйлық алғанды ұнатасыз?
-
Қазақ неге ет жегенді жақсы көреді?
-
Күлкіңізді тыя алмағанда не істейсіз?
-
Сүйікті тағамыңыз қандай?
-
Адам көркі не?
-
Ырымдарға сенесіз бе?
-
Мектеп сізге ұнай ма?
-
Ойыншыларға не тілейсіз?
Сергіту сәті «Ән шырқайық бәріміз»
ІҮ кезең –« Ойлан тап».
Ойыншылар ұяшықтарды таңдап, сол ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді.
|
10 |
20 |
30
|
|
10 |
20 |
30
|
|
10 |
20 |
30 |
![]()
“Қобыланды батыр” жыры мен “Алпамыс батыр” жырының
ұқсастығы неде?
![]()
“Біржан сал Абай аулында” әңгімесінің авторы кім?

“Менің атым- Қожа” әңгімесіндегі жантасқа мінездеме бер.
![]()
“Жауынгердің тұлғасы” әңгімесінде Б.Момышұлы қандай ерлік көрсетті?
Абайдың бір қара сөзін
жатқа айт
![]()
М.Мақатаевтың бір өлеңін жатқа айт
Ү кезең –Коллаж
Сендер аналарына,әкелеріне, достарына қандай сыйлық сыйлар едіңдер?
Әділқазылар алқасы жеңімпаздарды анықтап, ойыншылар дипломармен марапатталады.
ҮІ кезең - Қорытынды:
Бес жолды өлең 1. Не? 2.Қандай? 3.Не істейді? 4.Сөйлем 5. Синоним
Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданы Надежка орта мектебі
Тақырыбы:
апқыр достар
Қазақ әдебиеті
5-7-сыныптар арасында
Өткізген: Сураганова К.Ж.
2018-2019 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













