(Д)1-тапсырма «Суреттер сөйлейді» әдісі
арқылы-Берілген суреттердегі көне заманның ескерткіштері мен
жәдігерлері туралы айт.
Дескриптор:
- Суретке қарай отырып, көне заманның
ескерткіштері
туралы
айтады.
-Суретке қарай отырып,көне заманның
жәдігерлері туралы айтады.
ҚБ: «Киіз үй»
әдісі арқылы іске
асады.
Толық жабдықталған
үй: суретке қарай отырып,көне заманның
ескерткіштері,жәдігерлері туралы айта
алса.
Жартылай
жабдықталған үй: суретке қарай отырып,көне заманның ескерткіштері
туралы айта алса,жәдігерлер жайында айтуда
қиналса.
Жабдықталмаған
үй: суретке қарай отырып, көне заманның
ескерткіштерімен жәдігерлері туралы айтуда көмек қажет
етсе.
Саралаудың «Қарқын»
әдісі іске асады.
Қарқыны баяу
оқушыға уақыт
беріліп,қолдау
көрсетіледі.
Қарқыны жылдам
оқушыларға тапсырма
беріледі.
-Кластер әдісі арқылы Алтын адам
жәдігерлеріне қатысты ақпараттар қатарын
толықтыр.
(Ж) 2-тапсырма «Топтастыр» әдісі
қолданылады.
Берілген сурет бойынша көне заманның
тарихи ескерткіштері мен жәдігерлерінің айырмашылығына қарай
ажыратып, топтастыр.
Дескрипторлар.
- Көне заманның тарихи ескерткіштерін
ажыратып топтастырады.
-Көне заманның тарихи жәдігерлерін
ажыратып топтастырады.
ҚБ: «Монета»
әдісі арқылы іске асады.
Суретті
монета-көне заманның тарихи ескерткіштерімен
жәдігерлерінің айырмашылығын
топтастырса.
Жартылай суретті
монета-көне заманның тарихи ескерткіштерін
топтастырса,жәдігерлерді топтастыруда
қиналса.
Суретсіз
монета-көне заманның тарихи ескерткіштері мен
жәдігерлерінің айырмашылығын топтастыруда көмек қажет
етсе.
Саралаудың
«Дереккөздер»
әдісі
жүзеге асады.
Кейбір оқушыларға тапсырма
беріледі.
Бейнебаянға қарап, өз өлкеміздегі
ескерткіштерді тап.
Сергіту сәті.(күй
тыңдау)
(Т) 3-тапсырма «Мағынасын
тап» әдісі
қолданылады.
Кестедегі сөздерді сызба арқылы
сәйкестендір.
Атаулары
|
Не
білдіреді?
|
Ескерткіш
|
Алтын адам
|
Жәдігер
|
Бас
киім
|
Дулыға
|
Тас
мүсін
|
|
|
Дескрипторлар:
-Ескерткішті тас мүсінмен
сәйкестендіреді.
-Жәдігерді Алтын адаммен
сәйкестендіреді.
-Дулығаны бас киіммен
сәйкестендіреді.
ҚБ: «Құнды зат» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Алтын алқа-
екерткішті тас мүсін мен
сәйкестендірсе.
Күміс алқа-
жәдігерді Алтын адаммен
сәйкестендірсе,ескерткішті тас мүсін мен дулығаны бас киім мен
сәйкестендіруде қиналса.
Қола
алқа-ескерткішті тас мүсін мен жәдігерді Алтын адам
мен дулыға мен бас киім мен сәйкестендіруде көмек қажет
етсе.
Саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету»
әдісі жүзеге асады.
Көмек қажет ететін оқушыларға
жетелеуші сұрақтар қойылады.
- Жәдігерлерді қай жерден көруге
болады?
-Ескерткіштердің қандай түрлерін
білесің ?
Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар
қойылады
- Не себепті жәдігерлерді мұражайларда
сақтайды?
-Неліктен тарихи ескерткіштерді білу
маңызды деп ойлайсың?
|