Ашық сабақ тақырыбы: "Абайдың жетінші қарасөзі" 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ тақырыбы: "Абайдың жетінші қарасөзі" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта Абай Құнанбайұлының қарасөз шебері екендігі туралы түсінік беріледі
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: ...Абайды оқы, таңырқа!

Сабақтың тақырыбы: Абайдың жетінші қара сөзі

Мұғалімнің аты-жөні: Абзелова Гүлназира Ғабитқызы

Сынып: 6 «Ә» Қатысқандар: 24 Қатыспағандар:0

Сабақ тақырыбы

Абайдың «Жетінші қарасөзі»

Оқу мақсаттары

Т/Ж.6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру

А/И. 6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау


Сабақ мақсаты

1. Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіну;

2. Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасай алу;

3. Қарасөзде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни көзқарас жасау.

Бағалау критерийі

- Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, анықтайды;

- Шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме табады, талдау жасайды;

- Қарасөзде көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни көзқарасын тұжырымдайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу. Түсіну. Талдайды


Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология: автор үні, оқырман сезімі, шығармадағы құндылық.Оқушылар түсінеді және сипаттайды.

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Менің ойымша..., Қорытындылай келе...

Шығармадағы тірек сөздер: ішсем,жесем, ұйықтасам деп, бұлар тәннің құмары, бұлар болмаса, тән жанға қонақ.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам, жоғары рухани байлық

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану

Алдыңғы білім

Абай қарасөздерін осыған дейінгі сабақтарда қарастырғандықтан, жалпы ақпарат бар және осы тақырып аясында ой тұжырымдай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


3 минут










6 минут













Білу 2 минут





10 мин





















Сабақтың ортасы


Түсіну

10 мин


1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.

Топқа бөлу:Түстер арқылы топқа бөліну

Оқушыларды түстер арқылы топқа бөлемін .Бір түсті алған оқушылар бір топқа бірігеді.Түстерге қарап оқушыларға психологиялық мінездеме беріледі.


« Жүректен жүрекке» әдісі

Топ бір-біріне тілектерін білдіріп, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.



2. «Пазл» әдісі

Алдыңғы білімді пысықтау мақсатында «Таза тақта» әдісі арқылы сұрақтар жазылған қима қағаздарды алып, берілген сұраққа жауап береді. Әр сұраққа жауап беру арқылы «Жетінші сөз» сөзі шығады. Оқушылар бүгінгі өтетін тақырып Абай Құнанбайұлының «Жетінші қарасөзі» екенін біледі. Бүгінгі сабақтың оқу мақсатымен таныстырылады.

ДShape1 ескриптор:

  1. Сұрақтарға жауап бере алады;

  2. Өз ойын жеткізе біледі.

Бағалау. Бағдаршам арқылы бағалау


Т/Ж Тыңдалым алды жұмыс

Интерактивті тақтадан Абайдың «Жетінші сөзін» тыңдату.


1-Тапсырма. ТЖ

Әр топқа тапсырма беріледі. Қарасөзді оқи отырып, топтаса жұмыс жасайды.

1 топ – Абайдың жетінші қарасөзінің тақырыбы мен идеясын ашау.

2 топ–Венн диаграммасы арқылы тән құмарлығы мен жан құмарлығын салыстыра сипаттау.

3 топ– «Үш қадам » кестесін толтыру.

ДShape2 ескриптор:

-Жетінші қарасөзінің тақырыбы мен идеясын ашады.

- Ақынның жан, тән құмарына жататын қасиеттерді атап, салыстыра сипаттай алады;;

- Жетінші қарасөзіндегі анықталған мәселені табады, ақынның жан құмарлығы мен тән құмарлығы туралы ой қозғау себебін анықтайды, бүгінгі күнмен салыстыра отырып, өз ойын жеткізеді.

ҚБ: Өзара бағалау:

Бағалау. Бағдаршам арқылы бағалау


2-Тапсырма


А/И«Тұжырымдамалық карта» әдісіарқылы жетінші қарасөздегі белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау. Берілген сұрақтардың жауабын кестеге толтыра отырып, жетінші қарасөзді тұжырымдау.

1- топ – Абай неліктен «Көкіректе сәуле жоқ, көңілде сенім жоқ. Құр көзбен көрген біздің хайуан малдан неміз артық? - дейді»


2- топ – Не себепті «Бала күнімізде жақсы екенбіз»-дейді?


3-топ. Абайдың «Жетіеші сөзінің» мазмұны бойынша тірек сызба құрастыру.




1-топ. Ақыл

2-топ Қайрат

3-топ. Жүрек





«Пазл» жинақтау







Интерактивті тақта




Үлестірме қағаздар



Қазақ әдебиеті 6 сынып (68-69бет)

«Арман ПВ» баспасы








Интерактивті тақта

Постер











Жинақтау


4минут







  • Дескриптор:

  • белгілі бір эпизодтық сөздердің маңызына негіздеме жасай алады;

  • қарасөзді талдай алады, тұжырымдай біледі.

  • өз ойын айта алады..

ҚБ:БАС БАРМАҚ!


3-тапсырма. ТЖ

Бір ауыз сөз» әдісі

1. 1 жақсы, 1 жаман қасиетті жазып, «Жетінші қарасөзіне» қорытынды ой тұжырымдау.

ТЖ

Дескриптор:

  • Ақынның «Жетінші қарасөзіне» қорытынды ой тұжырымдай алады.

Қ.БТоп өзара бағалайды.















Сабақтың соңы























Бағалау







Рефлексия

ТЖ «Қ.Қ.Қ» әдісі

Маған қызық болған екі нәрсе

Маған қиын болған екі нәрсе

Маған құнды болған екі нәрсе




Кері байланыс:

«Табыс сатысы» әдісі

Өзіңізді бүгінгі тапсырмаларды орындауда, сабақты меңгеру бойынша қай сатыдамын деп ойлайсыздар? Оқушылар бүгінгі сабақты түсінгені бойынша стикерлерді«Жетістік баспалдағына» жабыстырады.

1 саты - Маған түсініксіз.

2 саты - Әлі де оқу керек.

3 саты - Барлығы түсінікті.



Үйге тапсырма: «Ұлы Абайдың шығармашылық мұрасы» тақырыбында эссе жазу. Ойыңызға нақты дәлелдер келтіріңіз. Эссенің сөз саны 120 сөз.



Интерактивті тақта, Постер, стикерлер

































Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7



























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2021
917
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі