Сабақтың басы
|
Ертеңгілік
шеңбер.
«Мен саған
тілеймін» Қызығушылықты
ояту
«Мозаика» әдісі арқылы топтарға біріктіру
Ой шақыру сұрақтары:
Бұлар кімдер? Олар не істейді?
Бұл не? Ол қандай?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және
мақсатымен
таныстыру.
|
Барлық
оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады.
Мысалы: Саған денсаулық
тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін!
|
Қолпаштау
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1.Тыңда.
Қайтала. Сөздікпен таныстыру:
Жаңа сөздер:
Құрылысшы-строитель
Сәулетші-архитектор
Ғимарат-здание
Жаңа - новый
көпқабатты — многоэтажный (-ая;
-ое; -ые)
Жаңа сөздерді дұрыс
айтуға дағдыландыру жаттығуы:
2. Айтылым/Оқылым
Әкем-сәулетші. Ол жаңа,
көпқабатты ғимараттың жобасын жасады.
3. 1-тапсырма.
1-тапсырма Мәтінді тыңда.
Сұрақтарға жауап бер.
4. Айтылым
2-тапсырма.
Суреттерді мәтіннің мазмұны бойынша орналастыр.
5.
3-тапсырма
Оқылым.Жазылым
Мәтінді оқы. Үлгіге қара. Әр сөйлем
бойынша «иә», «жоқ» деп жауап берілетіндей сұрақ
жаз
Мен Астана қаласында тұрамын. Астанада әдемі,
жаңа көпқабатты ғимарат көп. Менің әкем – сәулетші. Ол кеше
ғимараттың жобасын жасады. Бұл кісі-менің ағам. Ол-құрылысшы.
Әкемнің досы да-құрылысшы
|
Тыңдалым,айтылым.
Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін
құрастырады. Мысалы:
Құрылысшы үй
салады.
Сәулет-сәулетші
Құрылыс-құрылысшы
Қабат-көпқабатты
Жаңа құрылыстың жобасы
Айтылым/Оқылым
Суретке қарап, жаңа сабақтың тақырыбымен танысады. Мәтінді түсініп
оқиды.
Тыңдалым.Айтылым.
Мәтінді
мұқият 2 рет тыңдайды, таныс емес сөздерге түсінік беріледі.
Берілген сұрақтарға жауап береді.
2-тапсырма
Берілген суреттерді мәтіннің мазмұны бойынша
орналастырады
3-тапсырма
Мәтінді оқиды. Үлгіге
қарап,әр сөйлем бойынша «иә», «жоқ» деп жауап берілетіндей сұрақ
жазады.
Үлгі: Сен Астана
қаласында тұрасың ба?
|
«Бас бармақ»
Оқушылар сыныптастарының
жауабын тыңдай отырып бірін-бір бағалайды.
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша
әңгімелейді;
- сұрақтарға жауап
береді
Дескриптор:
Берілген
суреттерді мәтіннің мазмұны бойынша орналастырады.
Дескриптор:
Мәтінді оқиды. Үлгіге
қарап,әр сөйлем бойынша «иә», «жоқ» деп жауап берілетіндей сұрақ
жазады.
|
Слайд
Слайд
Оқулық 96
бет
Слайд
Оқулық
97-99
бет
|
|
7. Жазылым.
Оқылым.
5-тапсырма Кім не істейді?
Сөздер мен суреттерді сәйкестендіріп жаз.
|
Айтылым.
Кім не істейді? Сөздер мен суреттерді сәйкестендіріп жазады.
Үлгі: Құрылысшы үй
салады.
|
Дескриптор: − Кім не істейді? Сөздер мен
суреттерді сәйкестендіріп жазады.
|
|