Материалдар / Ашық сабақ. Тақырыбы: Менің әкем сәулетші
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Тақырыбы: Менің әкем сәулетші

Материал туралы қысқаша түсінік
Әкем сәулетші тақырыбы бойынша 3 сыныптағы ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2023
701
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 4. «Сәулет өнері»

Күні :

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 3

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Әкем – сәулетші

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

3.​2.​1.​1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану;

3.​5.​1.​5 үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, жай сөйлем құрастыру

Сабақтың мақсаты :

Оқушылардың барлығы:

Сөйлеу барысында берілген тақырыпқа қатысты сөздерді қолданады.

Оқушылардың көпшілігі:

Суреттер мен сөздерді сәйкестендіру барысында «Кім не істейді?» сұрағына жауап береді.

Оқушылардың кейбірі:

Берілген сөздерді мағынасына қарай тіркестіріп, сөйлемдер құрастырады және «Сәулетші» / «Құрылысшы» мәтінін құрап айтады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ертеңгілік шеңбер.

«Мен саған тілеймін» Қызығушылықты ояту

«Мозаика» әдісі арқылы топтарға біріктіру

Ой шақыру сұрақтары:

Бұлар кімдер? Олар не істейді?

Бұл не? Ол қандай?


Оқушыларды сабақтың тақырыбы және

мақсатымен таныстыру.

Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады.

Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін!


Қолпаштау







Сабақтың ортасы

























1.Тыңда. Қайтала.
Сөздікпен таныстыру:

Жаңа сөздер:

Құрылысшы-строитель

Сәулетші-архитектор

Ғимарат-здание

Жаңа - новый

көпқабатты — многоэтажный (-ая; -ое; -ые)


Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру жаттығуы:


2. Айтылым/Оқылым

Әкем-сәулетші. Ол жаңа, көпқабатты ғимараттың жобасын жасады.


3. 1-тапсырма.

1-тапсырма Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер.


4. Айтылым

2-тапсырма.

Суреттерді мәтіннің мазмұны бойынша орналастыр.






5. 3-тапсырма

Оқылым.Жазылым

Мәтінді оқы. Үлгіге қара. Әр сөйлем бойынша «иә», «жоқ» деп жауап берілетіндей сұрақ жаз

Мен Астана қаласында тұрамын. Астанада әдемі, жаңа көпқабатты ғимарат көп. Менің әкем – сәулетші. Ол кеше ғимараттың жобасын жасады. Бұл кісі-менің ағам. Ол-құрылысшы. Әкемнің досы да-құрылысшы

Тыңдалым,айтылым.

Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады. Мысалы:

Құрылысшы үй салады.

Сәулет-сәулетші

Құрылыс-құрылысшы

Қабат-көпқабатты

Жаңа құрылыстың жобасы




Айтылым/Оқылым

Суретке қарап, жаңа сабақтың тақырыбымен танысады. Мәтінді түсініп оқиды.








Тыңдалым.Айтылым.

Мәтінді мұқият 2 рет тыңдайды, таныс емес сөздерге түсінік беріледі. Берілген сұрақтарға жауап береді.






2-тапсырма

Берілген суреттерді мәтіннің мазмұны бойынша орналастырады


3-тапсырма

Мәтінді оқиды. Үлгіге қарап,әр сөйлем бойынша «иә», «жоқ» деп жауап берілетіндей сұрақ жазады.

Үлгі: Сен Астана қаласында тұрасың ба?



«Бас бармақ»




Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып бірін-бір бағалайды.

«Бас бармақ»


Дескриптор:

тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелейді;

- сұрақтарға жауап береді




Дескриптор:

Берілген суреттерді мәтіннің мазмұны бойынша орналастырады.



Дескриптор:

Мәтінді оқиды. Үлгіге қарап,әр сөйлем бойынша «иә», «жоқ» деп жауап берілетіндей сұрақ жазады.


Слайд







Слайд

Оқулық 96 бет












Слайд

Оқулық

97-99 бет


Сергіту сәті




6. Жазылым.

Оқылым.Айтылым.

4-тапсырма Мәтін мазмұны бойынша ақпараттың дұрыстығын тексер


Дескриптор:

  • Мәтін мазмұны бойынша ақпараттың дұрыстығын оқып беріп, тексереді.

  • орфографиялық нормаларды сақтайды



7. Жазылым. Оқылым.

5-тапсырма Кім не істейді? Сөздер мен суреттерді сәйкестендіріп жаз.

Айтылым.

Кім не істейді? Сөздер мен суреттерді сәйкестендіріп жазады.

Үлгі: Құрылысшы үй салады.

Дескриптор: Кім не істейді? Сөздер мен суреттерді сәйкестендіріп жазады.




Сабақтың соңы

Үйге: 99 бет жаттау



"Жүрек жылуы" рефлексиясы

Оқушылар сабақтан алған жағымды әсерлерін стикерлерге жазып, тақтадаға журек суретіне жабыстырады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!