Сыныбы: 10 күні:Сабақтың тақырыбы: Металдар, бейметалдар және олардың қосылыстарының табиғатта кездесуі. Сабақтың мақсаты: Жаңа білім: Металл мен бейметал бейметалдар және олардың қосылыстарының табиғатта кездесуін біледі.олардың периодтық жүйедегі орны,атом құрылысы және атомдық қасиеттерімен танысады. Жаңа түсінік Атом құрылысы бойынша металдар мен бейметалдардың ажыратады.металдар және бейметалдардың иондау энергиясын,электронтартқыштығын,электртерістіктерінсалыстырады.Бұл қасиеттердің периодтық кестеде өзгеру заңдылықтарын бақылайды. Қолданым әрекеті Элементті атомдық қасиеттері бойынша металдарға және бейметалдарға жіктейді.Металдардың және бейметалдардың атомдық қасиеттерін периодтық жүйедегі орны бойынша салыстырады. Талдау әрекеті Перидтық жүйедегі орны бойынша металдарға және бейметалдарға толық сипаттама береді. Шығармашылық әрекет Металтектес элементтердің атомдық қасиеттерін басқа элементтердікімен салыстырып ,осы атауға анықтама қорытады. Сабақ құрылымы: І .Ақпарат алмасу ІІ.Құзырлық қалыптастыру ІІІ.Шығармашылық қалыптастыру Сабақ типі: фронтальді,жұптық,топтық. Оқыту әдісі: Репродуктивті ,ішінара,ізденушәләк. Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі: Оқушыларға бағыт –бағдар береді,қажет болған жағдайда көмектеседі. Негізгі ұғымдар мен терминдер: Металл,бейметал,химиялық элемент,электрон қабаты,атом радиусы,иондау энергиясы,электронтартқыштық,электртерістік,периодтық жүйе,s-элемент, p- элемент,d-элемент, f-элемент. Оқушыда дағды қалыптастыру: Тақырып бойынша әр түрлі танымдық сурақтарды шешу,белгіленген мақсатқа қол жеткізу,өзін-өзі дамыту,топпен жұмыс істеу және топ жұмысының нәтижесін көру,өз ойын топ алдында қорғай білу. Оқушы жетістігін бағалау: Оқушыға сабақ блоктарының тапсырмаларын орындауы,топтық жұмысқа қатысуы мен үй жұмысын орындауына байланысты баға қойылады. Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру кезеңі / 5 минут/ А) Оқушылармен сәлемдесу,психолгиялық ахуалын тудыру. Б) Сыныпты 2 топқа болу,ережемен таныстырып өту. В) Топбасшысын сайлату С)Бағалау парақшасын тарату Д) Бағалау критерийлеріне түсінік беру ІІ.Үй тапсырмасын тексеру «Ой қозғау «Кім көп біледі «әдісі бойынша тексеру . 1.Металдар қалай жіктеледі? 2..Бейметалдар қалай жіктеледі? «Мен не білдім?» ІІІ. жаңа сабақ І .Ақпарат алмасу / 10 мин/ Слайдтар: Сабақ жоспары • Электродтық потенциал • Металдардың электрохимиялық кернеу қатары • Металдардың химиялық қасиеттері Электрод-ерітінді жүйесі Электродтық потенциалБейметалдармен әрекеттесуіБейметалдармен әрекеттесуіБейметалдармен әрекеттесуі Бейметалдармен әрекеттесуі ІІ. Құзырлық қалыптастыру /15 мин/ Деңгейлік тапсырмалар І деңгей Электодтық потенциал дегеніміз не? Металдардың сумен әрекеттесуі белсенділігін салыстырындар. ІІ деңгей Массасы 2,3 г натрий металын 50г суда еріткенде түзілген ерітіндідегі еріген заттардың массалық үлесін анықтандар ІІІ.Шығармашылық әрекет./10 мин/ Топтық жұмыс металдардың тұрмыста және өнеркәсіпте қолданылуына мысалдар келтіріндер Олардың қолданысын химиялық қасиеттерімен байланыстырындар. Формативті бағалау: /2мин/ Ынталандыру, қол шапалақтау, «бас бармақ», бағалау парағы, 2 жұлдыз,1 тілек , жарық жұлдыз ,бағдаршам әдісі , мадақтау, жиынтық бағасы Рефлексия /3 мин/ «Блоп ағашы» бойынша оқушылардан бүгінгі тақырып бойынша білімдерін анықтату; Бүгінгі сабақтан алған әсерім Үй тапсырмасы & 4:3