Педагогің Аты,
Тегі; Әкесінің аты (бар болған
жағдайда):
|
Киргизбаева Айгул
Айхановна
|
Пән/Сынып: 7 Ә
|
Қатысқандар саны:10
Қатыспағандар саны:-
|
Күні:
|
24.01.2024ж.
|
Бөлім:
|
Қысқаша көбейту
формулалары
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Екі өрнектің қосындысы мен
айырмасының квадраты
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
7.2.1.10 қысқаша көбейту
формулаларын

біледі және
қолданады;
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
-Қысқаша көбейту формулаларын
білу және қолдана алу;
- Қысқаша көбейту формулаларын
шығару; - Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді көбейткіштерге
жіктеу кезінде қолдана алу;
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйым
дас-тыру
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі.
2. Үй тапсырмасын
тексеру:
«Сен маған, мен
саған» әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексереді.
№32.17

|
Амандасады,
сабаққа
дайындалады.
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
«Сен маған, мен
саған» әдісі арқылы интербелсенді
тақтадағы дұрыс жауаппен оқушылар бірін –бірі
тексереді.
|
Жалпы білім беретін мектептің
7–сыныбына арналған оқулық.
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
10
мин
|
Өткенді
қайта-лау
|
Жетелеуші сұрақтар қояды,
формуланы қорытып шығаруға бағыттайды
1-топ
1.
Екі өрнектің
қосындысының квадраты қандай
формуламен
өрнектеледі?

2-топ
2)
Екі өрнектің айырмасының
квадраты қандай
формуламен
өрнектеледі?

3-топ
3)
Екі өрнектің
квадраттарының айырымы қандай
формуламен
өрнектеледі?
a2-b2=(а-b)(а+b)
Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс

Екімүшенің квадратын көпмүшеге
түрлендірейік:

Жұптық
жұмыс:
Екімүшенің квадраты түрінде
жазыңыз:

ҚБ:
Екімүшенің квадраты түрінде
жазыңыз:

|
Сұрақтарға жауап
береді
Формуланы қорытып
шығарады

Қорытынды
жасайды:


(а-b)(а+b)=a2+ab-ab+b2=
a2-b2
a2-b2=(а-b)(а+b)
Екі өрнектің
квадраттарының айырымы олардың айырымы мен
қосындысының көбейтіндісіне тең.
Жаттығуды
орындайды


Екімүшенің квадратын түрінде
жазады:

Жазады:

|
Ұжымдық талқылау: сұрақтарға
жауап береді, талқылайды
Дескриптор:
аныктаманы біледі,формуланы
айтады
Мысалдар келтіріп, есептерді
шығарады
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 ұпай
қойылады
Дескриптор:
ҚКФ ажырата алады
(1)
Формуланы ауызша тұжырымдай
алады
Теңдеуді
шешеді:
Дескриптор
Қысқаша көбейту формулаларын
қолданады
Теңдеуді
шешеді
Дескриптор:
Үшмүшені екімүшенің квадраты
түрінде жазады
Дескриптор:
Үшмүшені екімүшенің
квадраты түрінде жазады
|
Жалпы білім беретін мектептің
7–сыныбына арналған оқулық.
|
10 мин
|
Оқулықпен
жұмыс
|


Дарынды оқушымен
жұмыс

Үлгерімі төмен оқушылармен
жұмыс

|
Оқулықтағы есептерді тақтада
орындайды
№32.21
1)
9х2-48ху+64у2
2)
9z2+154zd_121d2
3)
12,25t2-28tk+16k2
4)
25k2+12tk+1,44t2
№32.22
1)
1,69m4+10,4m2n2+16n4
2)
6,25a4+20ab+16b2
3)
6
4)
5,76m6-3,6m3t+ t2
№32.23
1.
(a5-5b8)2
2.
(a3+3х4)2
3.
(9а3-5b2c)2 4.(4x+3x2)2
№32.24
1.
( )2
2.
( )2
3.
( )2
4.
( )2
5.
( )2
6. ( )2
|
Дескриптор:
-
Қысқаша көбейту формулалары
дұрыс қолданған
-
Түрлендірулер дұрыс
жүргізілген
-
Өрнекті көбейткіштерге жіктеу
дұрыс орындалған
-
Барлық тапсырмалар дұрыс
орындалған
Оқушылар дескрипторға сәйкес
тапсырмаларды орындайды.
|
Жалпы білім беретін мектептің
7–сыныбына арналған оқулық.
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау
парақтары
|
10
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Жеке
жұмыс.

|
«Kahoot!» оқу платформасында оқушылар
тест тапсырмасын орындайды
|
Дескриптор:
- қажет формуланы
қолданады;
- өрнекті жауабымен
сәйкестендіреді
|
Презентация
Ұялы
телефон
https://create.kahoot.it/
Интернет
ресурстары
|
5
минут
|
Сергіту
сәті
|

|
Есептің жуаптары бойынша
бір-бірлерін іздеп табады.
Жауаптары:

|
Дескриптор:
- қажет формуланы
қолданады;
- өрнекті жауабымен
сәйкестендіреді.
|
Мысалдар жазылған
үлестірмелі қағаздар
|
5
минут
|
Сабақ
соңы
|
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
Рефлексия:

Үйге
тапсырма.№32.26

|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Сабақ соңында оқушылар мен
ұстаздар ұялы телефондарына QR –кодты
сканерлеп, «WhatsApp» желісі арқылы кері байланыс
жасайды
Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды.
|
Кері
байланыс
|
Жалпы білім беретін мектептің
7–сыныбына арналған оқулық.
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Интерактивті
тақта
Бағалау:
Оқушы өзін-өзі бағалайды,
асықта балл жылжыту арқылы
|