Материалдар / Ашық сабақ Тақырыбы: Ұзындыққа секіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Тақырыбы: Ұзындыққа секіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2020
431
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: дене шынықтыру

Мектеп: Гродеково орта мектебі

Сабақ тақырыбы:

Ұзындыққа секіру.

Күні

Мұғалімнің аты

Сынып: 2

Қатысқандар: 16

Қатыспағандар:

Оқу ісінің меңгерушісі: --------------


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды ; 2.1.4.1. Өзінің және басқалардың қозғалыс әрекеттерін көрсетеді және түсіндіреді


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады:

Дене жаттығуларын орындайды;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Денсаулықтың мағынасын түсінеді, айтады;

Кейбір оқушылар орындай алады:

Командалық жұмыстағы белсенділікті меңгереді;

Бағалау критерийлері


1.Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындайды; 2.Қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды;

3.Өзінің және басқалардың қозғалыс әрекеттерін көрсетеді және түсіндіреді;

Тілдік мақсат

Физикалық қимылдар

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Сабақ барысында тірек сөздерді қолдану: қозғалыс, қимыл.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті......деп ойлайсыз?

1.Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба?

2. Дене жаттығулары кезінде біздің жүрегіміз бен өкпеміз неліктен еселеп жұмыс істейтінін айта аласыз ба?

3. Дене жаттығуларынан кейін жүрегіңіз неліктен жылдам соғады? Осындай жаттығулардан кейін сіз өзіңізді қалай сезінесіздер? Қызып терлейсіз бе

4. Жүгіру бойынша көңілді жаттығуларда біз қандай салауатты дағдылар қалыптастырамыз?

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы



Бой сергіту жаттығулары

Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,
Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?
орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .
1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.
2. Жеңіл жүгіріске көшу .
3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде
5 .Жылдамдыққа жүгіру
6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.
Ж.Д.Ж. орнында

Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Әр оқушыға үлкен көбік доп.







Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.

Ортасы












































Соңы


Жүгіру, секіру және лақтыру элементтері бар эстафеталар
(К, Г) Ойын эстафеталарын жүргізу, оқушыларды 2 топқа бөлу, аралықты 10 -12 метр ету:

1-нұсқа:

- жылан болып жүгіру

- жұптармен жүгіру

- ұзындыққа орыннан секіру

- көздеп лақтыру

2-нұсқа:

- оң аяқпен секіру

- сол аяқпен секіру

- көшбасшының артынан жүгіру

- капитанға доп беру


Shape1

Хан «алшы» 
Бұқл ойынға 5 немесе 10 бала қатыса алады.Көп асықтың ең ірісін қызыл түске бояп қояды.Бұл асық «хан» асығы. 
Асықтар тізіліп қойылады да бастаушы хан асығымен оларды көздеп құлатады.Құлаған асықтарды жинап алады.Егер хан асығы бүк,шік,тайқы-қалыптарымен түссе,бастаушы жақын құлаған асықтарды ата береді. 
Егер бастаушы асықтарды қолымен құлатып алса немесе басқа асықтарымен атса,онда ойынды келесі бала жалғастырады.Ең соңында хан асығы кімнің қасында қалса,сол бала жеңіске жетеді.Келесі ойынды жеңіске жеткен бала жалғастырады.

Дескриптор:
- ойын шартын сақтап ойнайды;
- өз денесінде болған өзгерісті айтады (дем алудың жиілеп кетуі,аяқтардың шаршауы, бастың айналуы деген сияқты сезімдерімен бөліседі.
Кері байланыс: «Серпілмелі доп»
ҚБ. Басбармақ

Қауіпсіздік техникасы
Қозғалыс ойындар
Оқушылар шеңбер болып тұрады. Мұғалім шеңбердің ортасына 2-3 допты бірінен соң бірін домалатады. Доп тоқтамауы тиіс және шеңберден шықпауы тиіс. Оны аяқпен немесе қолмен итеруге болады. Егер оқушы ойынның шартын сәтті орындаса, мұғалім қосымша бірнеше допты ойынға қосады. Егер топ шеңбердің ортасына тұрып қалса, оны мұғалім алады. Шеңбердегі доп санын неғұрлым көпке жеткізу қажет.
Эстафета ойындары
демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу орындыққа отырғызу . сабаққа қорытынды жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу жасау

Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады:






























Доптар (түрлі мөлшерлі).


Кері байланыс: «Серпілмелі доп»


Қосымша мәліметтер


Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!