Ашық сабақ Тәуелсіз елім-Қазақстаным 8 СЫНЫП

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Тәуелсіз елім-Қазақстаным 8 СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда көрініс табады. Патриотизм және азаматтық жауапкершілігі тапсырмаларды орындай отырып, жұбына жеткізуде жүзеге асады. Интерактивті тақта, слайд.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақ тілі

Мектеп:

Күні :

Мұғалім:

Сынып: 8 «Б» Т2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Бөлім:

Тәуелсіз елім-Қазақстаным

Сабақтың тақырыбы:

Нәтиже сабақ. Мен нені үйрендім?

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

8.3.2.1 мұғалімнің көмегімен сөздіктен қажетті ақпаратты ала білу

Құндылықтарды игерту:

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда көрініс табады. Патриотизм және азаматтық жауапкершілігі тапсырмаларды орындай отырып, жұбына жеткізуде жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс:

География, ағылшын, орыс тілі пәндерінен алған білімдерін еркін қолданады

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Интерактивті тақта, слайд.

Бағалау критерийлері:

Ресми стильдің тілдік ерекшеліктерін анықтайды

Тақырыпқа сай хат, хабарлама, хабарландыру

жазады

Хат, хабарлама, хабарландыру жазудың талаптарын

ұстанады

Тілдік мақсаттар:

Тәуелсіздік күні, егемендік, Желтоқсан оқиғасы.   

Дифференциация

Оқушылардың барлығы: өз ойын жүйелі жеткізе алады, ыңғайластық жалғаулықтардың қызметін түсінеді.

Оқушылардың көбісі: Ұлттық этикет формаларын сақтай отырып қарым-қатынасқа түсе алады

Оқушылардың кейбірі: Ыңғайластық қатыснасты білдіретін жалғаулықтарды ауызша жұмыстарда орынды қолдана алады.

Осыған дейін меңгерілген білім

Уа, еркіндік! Сенсің менің ең ғажайып өлеңім!

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөз

дер

Сабақтың басы

7 мин

Психологиялық ахуал орнату:

-Кел, жаныма тұр, сыныптас,

Өз алақаныңды маған аш.

Міне менің қолым бос,

Жылуыма жылу қос. «Ыстық алақан» тренингін жүргізу.

2.

3. Жаңа тақырып, оқу мақсаттары, жетістік критерийлерімен таныстыру.


Сабақтың ортасы

3 мин








10 мин


























Ой шақыру сұрақтары:

-«Тәуелсіз ел» дегенді қалай түсінесің?

-Біз тәуелсіздікке қалай жеттік?

(Оқушылардың ой-пікірлері тыңдалады. Мұғалім қажеттілікке қарай басқа оқушыларға қайта бағыттау сұрақтарын қою арқылы жауаптарын толықтырады. Тақтада кластер сызылып, мұғалім оқушы пікірлерін негізінде кластерді толтырып жазып тұрады.)

Оқушылар жауаптары негізінде сабақ тақырыбына болжау жасайды.


Овал 2 Прямая со стрелкой 12

Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 8

Қазақстан

Прямая со стрелкой 9 Прямая со стрелкой 10 Прямая со стрелкой 11 қандай ел?



Дескриптор:

- Тақырыпты сұрақтар арқылы болжап, анықтайды

-Кластер толтырады

-Оқушылар өз ойын толық жеткізеді

ҚБ «Алғыс білдіру» әдісі арқылы бағаланады.

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріп, ыңғайластық қатынасты білдіретін жалғаулықтарды пайдаланып, диалогты толықтырыңдар.

Сен қандай мемлекетте тұрасың?

Тәуелсіз мемлекетте

Ол қалай аталады?

Қазақстан Республикасы

Қазақстанның елбасы кім?

Нұрсұлтан Назарбаев

Қазақстан республикасының тәуелсіздік күні қашан?

16 желтоқсан

Қазақстанда қандай халықтар тұрады?

Әр түрлі ұлттар тұрады

Қазақстанның табиғаты қандай?

-Табиғаты өте бай мемлекет

Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді

- Ыңғайластық қатынасты білдіретін жалғаулықтарды дұрыс қолдана алады.

-Оқушылар диалог құра алады.

ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.



Кластер











Сабақтың соңы

7 мин

Тапсырма. Тәуелсіздіктің мерекесіне орай мектебіңізде оқушылар мен ұстаздардың қатысуымен концерттік бағдарлама ұйымдастырылмақшы. Мектеп дәлізіне ата-аналарды осы шараны тамашалауға шақыру туралы хабарландыру мәтінін дайындаңыз. Хабарландыру мазмұнында берілген суреттер мен тірек сөздерді қолданыңыз (70-80 сөз).



Дескриптор

- суреттер және тірек сөздермен танысады;

- мәтіннің кіріспе бөлімінде 1-суретті негізге ала отырып,

концерттік бағдарламаның атауы, өту мерзімі туралы ақпарат

береді;

- мәтіннің негізгі бөлімінде 3 сурет негізінде бағдарламаның

жоспары туралы ақпарат береді;

- қорытынды бөлімде ұйымдастырушылар туралы ақпарат береді


ҚБ «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау


Кері байланыс.

Үйге тапсырма беру. «Туған жер» тақырыбында ойтолғау жазу.








суреттер






















Кері байланыс кемесі




Қосымша ақпарат

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


ХАБАРЛАНДЫРУ
Құрметті оқушылар, мұғалімдер!
Сіздерді 16 желтоқсан Қазақстан Республикасының
Тәуелсіздік күніне орай ұйымдастырылған «Тәуелсіздік
елімнің ерлік жолы» атты кездесу кешіне шақырамыз! Кеш
2024 жылы 9 желтоқсан күні сағат 12. 15-те мектептің мәжіліс
залында өтеді.

Концерттік бағдарламаны тамашалай аласыздар. Келіңіздер.
көріңіздер, салиқалы кешiтен рухани азық алып кайтыңыздар!
Кешті ұйымдастырушылар. 8 «Б» сынып
оқушылары



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.03.2025
244
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі