Ашық сабақ Тәуелсіздік күніне арнап ашықхат жасаймыз 3-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Тәуелсіздік күніне арнап ашықхат жасаймыз 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологиялық ахуал «Қуаныш шеңбері» Балалар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді. Топқа бөлу Өз қалаулары бойынша үш топқа бөлінеді. Өткен сабақ бойынша қайталау сұрақтары: 1. Мүсін өнері деген не? 2. Рельеф түрлерін ата. Мүсін жасаудың қандай тәсілдері бар? Жаңа сабақ. (ТЖ) – Анамызға, достарымыз бен жақындарымызға жақсы көңіл күй сыйлау үшін не істеуге болады деп ойлайсыңдар? «Ой қозғау» әдісі. Ендеше, бүгінгі сабақта ашықхат жасаймыз. Ерте кезден-ақ адамдар мереке қарсаңында бір- бірін ашықхат арқылы құттықтау дәстүрі бар. Ашықхат әр алуан мереке, мейрамдарға – Наурыз, Жаңа жыл, туған күн т.б. арналып жасалған. Ашықхатқа тілек, ізгі ниеттерін жазып білдірген. Құттықтау ашықхаттары әдетте сурет пен мәтіннен тұрады. Ашықхат суреті мен мәтіні мазмұны жағынан мерекеге сәйкес келуі қажет.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы



Пәні:

Бейнелеу өнері Атамұра


Бөлім:

Өнер әлемінде


Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

14 сабақ Тәуелсіздік күніне арнап ашықхат жасаймыз.



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

        1. өнер жанрларының көркемдік мәнерлігінде қолданылатын құралдарын және жұмысты орындауда

сәндік-қолданбалы өнер техникасын білу және салыстыру;


        1. материалтүрлерініңқолдануаясынанықтау;

3.1.1.2.дәстүрлі және дәстүрлі емес материалдардың түрлерінсипаттау,айтыпберу

Сабақтың мақсаты

Сәндік-қолданбалы өнері тәсілдерін біледі.

Табиғи пішіндерді қолдана отырып, көркем бұйым жасауды үйренеді.


Құндылықтар және оның мақсаты.

Ай құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ. Әділдікке және жауапкершілікке тәрбиелеу



Сабақтың барысы



Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті



Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдас

тыру

Өзін-өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру



Жаңа білім







































Бекіту









Кері байланыс





















Психологиялық ахуал

«Қуаныш шеңбері»

Балалар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді.

Топқа бөлу

Өз қалаулары бойынша үш топқа бөлінеді.

Өткен сабақ бойынша қайталау сұрақтары:

  1. Мүсін өнері деген не?

  2. Рельеф түрлерін ата.

Мүсін жасаудың қандай тәсілдері бар?

Жаңа сабақ. (ТЖ)

Анамызға, достарымыз бен жақындарымызға жақсы көңіл күй сыйлау үшін не істеуге болады деп ойлайсыңдар?



«Ой қозғау» әдісі.

Ендеше, бүгінгі сабақта ашықхат жасаймыз.

Ерте кезден-ақ адамдар мереке қарсаңында бір- бірін ашықхат арқылы құттықтау дәстүрі бар. Ашықхат әр алуан мереке, мейрамдарға –

Наурыз, Жаңа жыл, туған күн т.б. арналып жасалған. Ашықхатқа тілек, ізгі ниеттерін жазып білдірген.

Құттықтау ашықхаттары әдетте сурет пен мәтіннен тұрады. Ашықхат суреті мен мәтіні мазмұны жағынан мерекеге сәйкес келуі қажет.

Оқулықпен жұмыс. Әр топқа суреттер таратылады. Оқушылар сурет бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • Суреттердегі қолдан жасалған заттар қалай аталады?

  • Олар қай мерекеге орай жасалған?

Кімге сыйлауға болады?

Ширату сұрақтары:

  1. Тәуелсіздік мерекесі жайлы айтып бер.

  2. Тәуелсіздік символдарын ата.

  3. Тәуелсіздік мерекесіне арнап кімге ашықхат сыйлар едің?

Тапсырма. Топтық жұмыс. Жапсыру арқылы жасалатын ашықхатқа түстерді өз қалауларымен таңдайды. Қарама-қарсы түстер үйлесімді көрінетіні ескеріледі.

Оқулықта көрсетілген жұмыс реті бойынша ашықхат жасау.






«Қолшатыр» әдісі

Оқушыларға үш түрлі жаңбыр тамшылары таратылады (қызыл, сары, көк), бүгінгі сабақтатүсінген, үйренген, жасаған жұмыс нәтижесіне кері байланыс береді.

Көк тамшы– қызықты болды. Сары тамшы жақсы түсінбедім. Қызыл тамшы – іздену керек



Жағымды орта қалыптасады.





Мүсін өнері жайлы білетіндерін айтады.





Өз ойларын ортаға салады. Балалар адам- ға қуаныш сыйлайтын бұйымдарды атайды (ашықхат, гүл, тәттілер т.б.).














Балалар суреттерді топтастырып,



Таныстырылым кезінде оқушылар жұмыс істеу тәсілдері-не

түсініктеме береді. Досына ұсынады.


Жарайсыңдар!


Дескрипторы:


Жаңа тақырыпты меңгереді. Сұрақтарға жауап береді.

ашықхат жайлы мәлімет алады;

қағаздан шығармашылық жұмыс жасайды.

Орындалған жұмысты талқылап бағалайды.


Сабақтың барысында оқушыларды ауызша, ҚБ арқылы мадақтап отыру






Дескрипторы:


Дәстүрлі емес қарапайым материалдарды қолдану саласын ажырады.

ашықхат жайлы мәлімет алады;

қағаздан шығармашылық жұмыс жасайды.

Өлшеп, қиып, сызып, материалдар- мен жұмыс жасап үйренеді.







Жарайсыңдар! Пішіні дұрыс шықты!





Көңіл күй смайликтері.



Ауызша мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Керемет!

Тамаша!


Интербелсенді тақтада ашықхат суреттері көрсетіледі.































Кері байланыс.
























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2024
285
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі