Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Таза болса табиғат, аман болар адамзат..."
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім атауы |
«Экология: ядролық және мұнай өндірістері» |
||||||||||||
Мұғалімнің аты-жөні |
Тулебаева Дарья Жуматовна |
||||||||||||
Күні |
29.11 |
||||||||||||
Сыныбы:11 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Таза болса табиғат, аман болар адамзат... |
||||||||||||
Оқу мақсаты |
11.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау 11.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу; |
||||||||||||
Сабақтың мақсаттары ФС ЕБҚО |
мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырады және сыни тұрғыда бағалайды, әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсынады |
||||||||||||
Ойлау деңгейі |
қолдану, талқылау, жинақтау, бағалау |
||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
7 модуль |
||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Лексикалық минимум Экологиялық мәселелер, орман, атмосфера, табиғат Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылған тілдік оралымдар Менің ойымша, салыстырғанда, қорыта келе... |
||||||||||||
Құндылықтар |
Табиғатты аялау |
||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География, әдебиет |
||||||||||||
Алдыңғы білім |
Әлемдік экологиялық мәселелер |
||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||
Сабақ кезеңдері/ уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|||||||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Түгендеу. «АЙТУҒА ОҢАЙ...» бағдарламасына қош келіпсіздер. «Мен мақтанбаймын, алайда...» Балалар, бүгінгі сабақ барысында өзімізге қандай мақсаттар қоямыз және іс-әрекеттер орындаймыз? ІІ. Үй жұмысын тексеру. Ғаламтор көздерінен облыс аумағында болып жатқан экологиялық мәселелер, төтенше оқиғалар жайында мәліметтер қарастырып келу. Дескриптор: 1 балл
ІІІ. Қызығушылығын ояту. Оқушыларға ауызша сұрақтар қояды. 1. Қандай экологиялық мәселелерді білесіңдер? 2. Неліктен экологиялық мәселелер жаһандық мәселелерге жатады? Оқу мақсатымен таныстыру ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЕРЕЖЕСІ ІҮ. Жаңа сабақ 1-тапсырма Шарты: мәтінді оқы, негізгі ақпаратты анықта Дескриптор: 1 балл
Мәтіннің стилі қандай, себебі? СЕРГІТУ СӘТІ 2-тапсырма. Шарты: оқылым материалы мен қосымша ақпаратты пайдалана отырып, талқылау сұрақтарын құрастыр. Дескриптор: 1 балл
«АЙТУҒА ОҢАЙ...» «Айтуға оңай...» бағдарламасының қадірлі қонақтарын қарсы алайық. Тапсырма. Шарты: қонақтарға дайындаған сұрақтарыңызды қойыңыздар. 3-тапсырма. Шарты: оқылым материалы мен қосымша ақпаратты пайдалана отырып, шығармашылық жұмыс (өлең, эссе, хат, монолог, мақала т.б.) орында. Дескриптор:5 балл
СЫН АЙТУ- 45-бет 4-тапсырма. «Әріптер сөйлейді» Шарты: сабақ тақырыбын бір ауыз сөзбен түйінде. Дескриптор:1 балл
|
Бүгінгі сабақта алдарына қойған мақсаттары және орындайтын іс-әрекеттері жайында ой бөліседі. Қысқаша түрде мәліметтермен бөліседі. Сұрақтарға ауызша жауап береді. Бағалау критериилерін айтып өтеді. 1-топ- Табиғат 2-топ- Адамзат 3-топ-Сарапшылар Мәтінді кезекпен оқиды, негізгі ақпаратты анықтайды, әр топ сұрақтарға жауап береді, тексереді ТЖ Мәтіндер бойынша талқылау сұрақтарын құрастырады. Қонақтар: Ғалым- эколог және қалалық өрт сөндіру басқармасының қызметкері көрермендердің сұрақтарына жауап береді. «ЕРКІН ЖАЗУ» Шығармашылық жұмыс орындайды. Өз жұмыстарын оқиды. Бір-біріне кері байланыс айтады. «АВТОР ОРЫНДЫҒЫ»
«ТАБИҒАТ» сөзінің бас әріптерінен басталатын сөйлемдер жазады, оқиды стикердерді тақтаға жапсырады.
|
«Жарайсың!» «Керемет!»
«Қошеметтеу»
|
2-слайд Стикер 3-слайд Оқулық 47-48-беттер 4-5-слайд Оқулық 47-48-беттер 6-7-слайд Ютуб сілтемесі 0:00-0:20 10-слайд, жазу дәптері Стикерлер |
|||||||||
Сабақтың соңы |
САБАҚ ТЫҢ МАҚСАТЫНА ЖЕТТІК ПЕ? Үйге тапсырма: шығармашылық жұмыстарды өңдеп, толықтыру |
Әр топ кері байланыс береді. Күнделікке белгілейді. |
|
|
|||||||||
Рефлексия |
«ҚҚҚ» ... құнды болды Мен үшін бүгінгі сабақта ... қызықты болды ... қиын болды Топ басшылары сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды атап өтеді, мұғалім бағалайды |
ҚҚҚ
«Оқушы үні» |
|
||||||||||
|
***Тағы да, қайырлы күн, құрметті ұстаздар, оқушылар! Бағдарламамызға кеш қосылған қонақтарымыздың есіне салып өтсек артық болмас! Сіздердің назарыңызда «Айтуға оңай» ток-шоуы және бағдарламаны жүргізетін, мен – Дария Жұматқызы. Сондықтан сіздер бүгін студия қонақтары және бағдарлама көрермендерісіздер! Бүгін біз сіздермен ғылым мен өркениеттің алға дамуына қарамастан әлі де шешімін таппай келе жаткан келелі мәселелердің бірі экология тақырыбы төңірегінде ойталқы жасамақпыз. Осы орайда бәрімізге таныс өлең жолдары тілге оралады.
Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ,
Табиғаттың оны айтар тілі жоқ!
***Бағдарлама барысында біз оқылым мәтіндерімен танысып шыққан болатынбыз әрі үйде қарастырып келген ғаламтор мәліметтеріне де шолу жасадық. Енді осы мәтіндер негізінде келесі тапсырманы топпен бірге орындап көрейік.
***Талқылау сұрақтарын қарастырмас бұрын, студиямызға арнайы келіп отырған қадірменді қонақтарымызды ортаға қошеметпен шақырайық!
Білікті эколог-ғалым Жұлдыз ханым және қаламыздың мамандандырылған өрт сөндіру бөлімшесінің қызметкері Бек мырза ортаға жайғасуларыңызды өтінемін! Студиямызға қош келіпсіздер!
***Орнымызға жайғасып болсақ, құрметті көрермендер, сұрақтарымызды Жұлдыз ханымға арнайық!
-
Экологиялық мәселелерге қандай мәселелер жатады деп ойлайсыз?
-
Неліктен экологиялық мәселелер жаһандық сипатқа ие болып отыр? ****
***Жұлдыз ханым, жауабыңызға рахмет! Кезекті өрт сөндіру бөлімшесінің қызметкері Бек мырзаға бермес бұрын, шағын бейнесюжетке назар аударайық!
-
Бек мырза, Аманқарағай орманды алқабында осыдан үш айдай бұрын болған бұл төтенше жағдай туралы не айта аласыз?
(2-7 қыркүйек, басқа аймақтардан көмек, тұрғындарды қауіпсіз аймаққа көшіру т.б.)
-
Облысымыздың жасыл желекті жауһарын жалмаған тілсіз жау қандай зардаптар әкелді деп ойлайсыз? (ең алдымен, өсімдіктер мен жануарлар әлемі зардап шегеді) ****
-
Жаз айларында отбасымызбен, дос-жарандарымызбен орман, тоғайларға серуендеуге мүмкіндігімізше жиі баратынымыз рас. «Планетамыздың жасыл өкпесін» сақтау үшін қандай сақтық шараларын қадағалауға кеңес бересіз?
***Сұрақтарымызға жауап беріп, өз ойларымен бөліскен студия қонақтарына рахмеь. Орындарыңызға жайғассаңыздар да болады. Ал біз келесі тапсырмамызға кезек берейік. «Еркін жазу»- жке жұмыс, дескриптор
***Сын пікір айту, автор орындығы. Үйге тапсырма: шығармашылық жұмыстарымызды толықтыру, өңдеу.
***Құрметті көрермендер, жаһандық басты мәселеге айналған экология тақырыбы туралы біраз нәрсені талқыладық. Енді ойымызды бір ауыз сөйлеммен қорытындылап жіберейік. «Әріптер сөйлейді»тапсырмасының шарты «ТАБИҒАТ» сөзіне қатысты әріптерден басталатын бір ауыз сөйлеммен тақырыпты қорытындыла. Ойымызды стикерге жазамыз, оқимыз , тақтаға жапсырамыз. Уақыт- 1 минут.
***Бүгінгі тақырып бойынша ***мақсаттар қойған болатынбыз. Қалай ойлайсыздар, құрметті көрермен, мақсатымызға жеттік пе? Кері байланысқа де кезек келген сияқты. ҚҚҚ.
Топ басшылары өз топтарыңызда бүгін белсенділік танытқан көрермендеріңіздің жұмысы туралы не айта аласыздар? Бәрекелді, жарайсыздар, барлықтарыңыз ат салыстыңыздар деп ойлаймын.