Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
(Бұл әдіс оқушылардың бастапқы білімдерін еске түсіру, жаңа сабақты ашу үшін пайдаланылды.) |
Психологиялық дайындық «Өзіңізге тілегенді, басқаларға тілеңіз» тренингі «Мен өз орнымды табайын» топқа бөлу ҰЖ. «Миға шабуыл» әдісі
Дескрипторлар:
|
Таразы «Бақытты баға» түрлі тусті жетондар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
ЖЖ.. «Ойлан тап» әдісі
Дескриптор: Заттарды санайды.
Жетон арқылы бағалау
ҰЖ. «Кім шапшаң» әдісі Балбалаға теңдіктерді ажыратуға көмектесіңіз. 19=19 17-7=10 12=13 4+6=10 10+6=15 16-9=10 7+5=12 19=10+9 13+2=16
Дескриптор:
ҚБ жетон арқылы бағалау
Топтық тапсырма. «Математикалық эстафета» әдісі. Сандардан теңдік, теңсіздік құрайды
9 6 5 4
- 3 2 7 =
> + < Дескриптор:
ҚБ жетон арқылы бағалау Жетон арқылы бағалау. ТЖ. «Жаңылмай тап» әдісі Өрнектерді берілген ұғымдармен сәйкестендіріңіз
Дескриптор:
ҚБ жетон арқылы бағалау
Сергіту минуты. "Галерия" әдісі Жарға теңдік, теңсіздік, теңдеу сөздері ілінеді, тапсырмалар айтылады оқушылар сәйкес жауаптың қасына барады.
ЖЖ. "Досқа сый" әдісі Амалдарды орындай отырып, сандарды салыстырады. 2+4*1+5 8-2*4+5 9-4*3+4 3+6*5+4 7-2*2+3 1+6*5+3 4+4*9-1 5+2*8-6 6+1*7+2 Дескриптор:
ҚБ өзін-өзі бағалау
|
Кеспе қағаздар
«Бақытты баға» түрлі түсті жетондар
«Бақытты баға» түрлі түсті жетондар
«Бақытты баға» түрлі түсті жетондар
«Бақытты баға» т
Кеспе қағаздар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
"Математикалық балық аулау" әдісі арқылы сабақты қорытындылау «Бақытты баға» түрлі түсті жетондар әр топ санайды.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Теңдік пен теңсіздікке күнделікті өмінден мысал келтіру Мысалы: дүкендегі таразы басын теңестіру, класта оқу құралдарын салыстыру |
«Миға шабуыл » әдісі кезінде түрлі түсті жетондар бағалаймын. «Ойлан тап» әдісі кезінде түрлі түсті жетондармен бағалаймын. «Кім шапшаң» әдісі кезінде түрлі түсті жетондармен бағалаймын. «Математикалық эстафета» әдісі кезінде түрлі түсті жетондармен бағалаймын. «Жаңылмай тап » әдісі кезінде түрлі түсті жетондармен бағалаймын. «Досқа сый» әдісі кезінде оқушылар өз-өзін бағалайды. Кері байланыс «Математикалық балық аулау» әдісі арқылы жүзеге асады. |
Сергіту сәті «Галерея» әдісі |
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Бүгінгі сабақ мақсатына жетті деп ойлаймын. Сабақ кезінде «Математикалық эстафета» әдіс,і «Ойлан тап» ойыны оқушыларға қызықты болды. «Кім шапшаң» әдісі кезінде магниттік тақтада тапсырмалар орындату сәтті болды. Сабақта балаларға математикалық фигуралармен жұмыс жасау қызықты болды. Қалыптастырушы бағалау кезінде тапсырмалар орындау барысында қателескен оқушыларға «Математикалық балық аулау» әдісімен кері байланыс жасадым. Болашақта : Әдіс-тәсілдерді әр тапсырмаға нақты қолдануды жоспарлаймын, Уақытты ұтымды пайдалана отырып , сабақтың кезеңдерінде саралау тапсырмаларын қолдануды жоспарлаймын. |
|
|
Жалпы баға: Сабақтың жақсы өткен екі аспектілері:
Тренердің ұсынысы бағалау критерийлерін жазуда мақсатқа жету үшін тапсырмаларды нақты алуды нұсқады. Әріптестерінің ұсынысы: Қалыптастырушы бағалауда басқа бағалау түрін алуды ұсынды. Әріптестер пікіріне сүйене отырып , бағалау түрлерін өзгерттім. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу 1 сынып
Ашық сабақ. Теңдік және теңсіздік. Теңдеу 1 сынып
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
(Бұл әдіс оқушылардың бастапқы білімдерін еске түсіру, жаңа сабақты ашу үшін пайдаланылды.) |
Психологиялық дайындық «Өзіңізге тілегенді, басқаларға тілеңіз» тренингі «Мен өз орнымды табайын» топқа бөлу ҰЖ. «Миға шабуыл» әдісі
Дескрипторлар:
|
Таразы «Бақытты баға» түрлі тусті жетондар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
ЖЖ.. «Ойлан тап» әдісі
Дескриптор: Заттарды санайды.
Жетон арқылы бағалау
ҰЖ. «Кім шапшаң» әдісі Балбалаға теңдіктерді ажыратуға көмектесіңіз. 19=19 17-7=10 12=13 4+6=10 10+6=15 16-9=10 7+5=12 19=10+9 13+2=16
Дескриптор:
ҚБ жетон арқылы бағалау
Топтық тапсырма. «Математикалық эстафета» әдісі. Сандардан теңдік, теңсіздік құрайды
9 6 5 4
- 3 2 7 =
> + < Дескриптор:
ҚБ жетон арқылы бағалау Жетон арқылы бағалау. ТЖ. «Жаңылмай тап» әдісі Өрнектерді берілген ұғымдармен сәйкестендіріңіз
Дескриптор:
ҚБ жетон арқылы бағалау
Сергіту минуты. "Галерия" әдісі Жарға теңдік, теңсіздік, теңдеу сөздері ілінеді, тапсырмалар айтылады оқушылар сәйкес жауаптың қасына барады.
ЖЖ. "Досқа сый" әдісі Амалдарды орындай отырып, сандарды салыстырады. 2+4*1+5 8-2*4+5 9-4*3+4 3+6*5+4 7-2*2+3 1+6*5+3 4+4*9-1 5+2*8-6 6+1*7+2 Дескриптор:
ҚБ өзін-өзі бағалау
|
Кеспе қағаздар
«Бақытты баға» түрлі түсті жетондар
«Бақытты баға» түрлі түсті жетондар
«Бақытты баға» түрлі түсті жетондар
«Бақытты баға» т
Кеспе қағаздар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
"Математикалық балық аулау" әдісі арқылы сабақты қорытындылау «Бақытты баға» түрлі түсті жетондар әр топ санайды.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау |
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Теңдік пен теңсіздікке күнделікті өмінден мысал келтіру Мысалы: дүкендегі таразы басын теңестіру, класта оқу құралдарын салыстыру |
«Миға шабуыл » әдісі кезінде түрлі түсті жетондар бағалаймын. «Ойлан тап» әдісі кезінде түрлі түсті жетондармен бағалаймын. «Кім шапшаң» әдісі кезінде түрлі түсті жетондармен бағалаймын. «Математикалық эстафета» әдісі кезінде түрлі түсті жетондармен бағалаймын. «Жаңылмай тап » әдісі кезінде түрлі түсті жетондармен бағалаймын. «Досқа сый» әдісі кезінде оқушылар өз-өзін бағалайды. Кері байланыс «Математикалық балық аулау» әдісі арқылы жүзеге асады. |
Сергіту сәті «Галерея» әдісі |
|
Сабақ бойынша рефлексия |
Бүгінгі сабақ мақсатына жетті деп ойлаймын. Сабақ кезінде «Математикалық эстафета» әдіс,і «Ойлан тап» ойыны оқушыларға қызықты болды. «Кім шапшаң» әдісі кезінде магниттік тақтада тапсырмалар орындату сәтті болды. Сабақта балаларға математикалық фигуралармен жұмыс жасау қызықты болды. Қалыптастырушы бағалау кезінде тапсырмалар орындау барысында қателескен оқушыларға «Математикалық балық аулау» әдісімен кері байланыс жасадым. Болашақта : Әдіс-тәсілдерді әр тапсырмаға нақты қолдануды жоспарлаймын, Уақытты ұтымды пайдалана отырып , сабақтың кезеңдерінде саралау тапсырмаларын қолдануды жоспарлаймын. |
|
|
Жалпы баға: Сабақтың жақсы өткен екі аспектілері:
Тренердің ұсынысы бағалау критерийлерін жазуда мақсатқа жету үшін тапсырмаларды нақты алуды нұсқады. Әріптестерінің ұсынысы: Қалыптастырушы бағалауда басқа бағалау түрін алуды ұсынды. Әріптестер пікіріне сүйене отырып , бағалау түрлерін өзгерттім. |
||
шағым қалдыра аласыз








үрлі түсті жетондар












