І1
2
3
4
5
6
ІІ
7
ІІІ | Дайындық бөлімі: Оқушыларды сапқа тұрғызу:а) рапорт, сәлемдесу, түгелдеуә) сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлауб) қауіпсіздік ержелерімен таныстыруСаптағы жаттығулара) Оңға! Артқа! Солға!Жүру және оның түрлері:а) қолды жоғары тік көтеріп, аяқтың ұшымен жүруә) қолды екі жаққа созып, өкшемен жүруб) қолды белге қойып, сыртқы қырымен жүру в) қолды белге қойып, ішкі қырымен жүруАрнайы жүгіру жаттығулары: а) аяқты артқа бүгіп жүгіруә) тізені жоғары көтеріп жүгіруб) оң (сол) жақ қырымен тіркеле адымдап жүгірув) аяқтың ұшын созып, алдыға қайшы тәріздес жүгіруЖүруа) тыныс алу жаттығулары: оқушыларды бірлікке тұрғызу а) 1,2,3,4 санал! Жалпы дамыту жаттығулары.а) бастапқы қалып: қолымыз белде, 1,2,3,4 мойнымыз оңға (солға) айналдыруә) б.қ. қолымыз белде 1-асымызды алдыға түсіру2-басымызды артқа қою3-оңға4-солға қоюб) б.қ. гинастикалық ағашта оң қолымен ұстау1-аяқтың ұшымен көтеріліп, қолды үстіге көтеру2-гимнасткалық ағашта сол қолымен ұстап б.қ. келу3-4 жаттығуды қайталаув) б.қ. екі қолымен гимнастикалық ағашта ұстау1-сол аяқпен алға кең қадам жасап, екі қолды жоғары көтеру2-б.қ. келу керек3-оң аяқпен алға кең қадам жасап , екі қолды жоғары көтеру4-б.қ. келу керекг) б.қ. қолды алдыға тік ұстау1-оң аяқтың ұшымен сол қолға тигізу2-б.қ.3-сол аяқтың ұшымен оң қолға тигізу4-б.қ. 4-қатардан 1-қатарға тұру жаттығу жасайтын орынға баруНегізгі бөлімГимнастикалық төсеніштерде жаттығу жасайтын орынға апарып дайындау.Қайталау сабақ.а) алдыға аударылып түсуә) жауырынға тұру (ер балалар)б) көпір жасау (қыздар) Оқушылардың өздіктерінен жасайтын жаттығулар Гимнастика а) қарлығаш бейнесін жасау, бір аяқты алға созып тұрып екінші аяқпен тұру, гантельді көтеруә) гимнастикалық орындықтың үстінде, екі қолды жайып тепе-теңдік сақтап жүруб) екі қолды екі жаққа жаза аяқтың ұшымен жүрув) салмағы ауыр екі-үш допты көтеріп алып жүру1-қозғалыс ойындарыОқушыларды екі топқа бөлуҚорытынды бөлімЖаттығу орнын жинастыру. Оқушыларды сапқа тұрғызу, орындарында тұрып дем алу, дем шығару жаттығуларын орындату.Сабақты қорытындылау: оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма беру. Қоштасу, тұрған сап арқылы залдан шығару
| 15 минут
6-8 рет
6-8 рет
6-8 рет
6-8 рет
6-8 рет
6-8 рет
6-8 рет
20 минут
5 минут
| Оқушының сырт бейнесіне назар аудару
Команданы дұрыс орындау керек денені тік ұстап, қолды жоғары тік ұстау керек
Денені тік ұстап жүру, ара қашықтықты сақтау
Денені тік ұстауБасты жоғары көтеріп, денені тік ұстау керек
Әр жаттығуларды дұрыс, әдемі етіп орындауды талап ету
Екі қолды жоғары көтеріп дем алу, екі қолды түсіріп дем шығару.Тоқтау мұғалім командасы арқылы солға бұрылу, бір қатардан төрт қатарға тұрғызу
Жаттығуларды жасағанда денені тік ұстау керек
Жаттығу саналу ретімен жасау
Гимнастикалық ағашты алақанның сырт жағымен ұстап, шынтақты бүкпеу керек
Мұнда алға кең адымдап, қолды бүкпей түзу ұстау керек, аяқтың тұру керек, ал денені тік ұстау керек
Шынтақты жанға қою, жаттығу жасаған кезде тізе бүгілмеу керек
Аяқтың ұшымен жеңіл секіру.
Оқушы жаттығу жасағанда көпірге жауырынмен 5-7 секунд тұру
Жүру тәртібін дұрыс ұстану
Қолдарын жанына түзу созып, денелерін тік ұстау керек, ауыр допты жерге құлатпау
Бір қатарға тұрғызу.Тыныс алу жүйесін қалыпқа келтіру.Жіберілген кемшіліктерін айту. Қоштасу. Мұғалім командасы арқылы оңға бұрылу
|