Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Терінің маңызы, құрылысы мен қызметі. Тер бөлінудің реттелуі.
|
Бөлім: |
8.3А Бөліп шығару |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Нурманкулова У.Е |
|
Күні: |
14.01.2025ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Терінің маңызы, құрылысы мен қызметі. Тер бөлінудің реттелуі. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.5.3 терінің құрыл ысы мен оның бөліп шығарудағы маңызын сипаттау |
|
Сабақтың
мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Терінің маңызын сипаттай алады Көпшілік оқушылар үшін: Терінің құрылысын түсіндіре алады. Кейбір оқушылар үшін: Тері қандай маңызды қызметтер атқаратынын талдай алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 8 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1.Бөліп шығару? 2. Бүйрек қызметі? 3. Тері қандай қызметтер атқарады? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 40мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. Тақырыпқа байланысты видеоролик көрсетіледі. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл Тер бездерінің рөлін бағалайды. |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру |
||||||||||
|
|
Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады |
1.Терінің құрылысын сипаттап түсіндіріп береді.
1-тапсырма Т-кестесі арқылы екі обьектіні салыстыру
2. Неліктен D дәрумені «Тері» тақырыбында қарастырылатынын түсіндіреді. Оны өндіруге қатысатын затты атайды 3. Терінің мүйізді қабатының майлануына жауапты құрылымдарды атайды. 4. Тер бездерінің қызметін атайды. Тер арқылы қандай заттар шығарылады? 2-тапсырма сұрақ құрасырып талдау
|
Дескриптор: Жалпы-3 балл 1.Суретті талдау,сипаттау
|
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||
|
|
Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады |
3-тапсырма 1. Дермада қан тамырлары мен лимфа тамырлары неліктен көп орналасқаны туралы пікірлерің айтады. 2. Затты ұстаған кезде оның қатты немесе жұмсақ, жылы немесе суық екенін сеземіз. Осы үдерісті талдайды. Соған жауапты құрылымдарды сипаттайды. 3. Жетіспейтін элементтерді жазып, кестені толтырады.
Үдерісті талдайды. Осыған жауап беретін құрылымды сипаттайды. |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
4.Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Терінің құрылысы,қызметі және маңызы
Ашық сабақ Терінің құрылысы,қызметі және маңызы
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Терінің маңызы, құрылысы мен қызметі. Тер бөлінудің реттелуі.
|
Бөлім: |
8.3А Бөліп шығару |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Нурманкулова У.Е |
|
Күні: |
14.01.2025ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Терінің маңызы, құрылысы мен қызметі. Тер бөлінудің реттелуі. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.5.3 терінің құрыл ысы мен оның бөліп шығарудағы маңызын сипаттау |
|
Сабақтың
мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Терінің маңызын сипаттай алады Көпшілік оқушылар үшін: Терінің құрылысын түсіндіре алады. Кейбір оқушылар үшін: Тері қандай маңызды қызметтер атқаратынын талдай алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 8 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1.Бөліп шығару? 2. Бүйрек қызметі? 3. Тері қандай қызметтер атқарады? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 40мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. Тақырыпқа байланысты видеоролик көрсетіледі. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл Тер бездерінің рөлін бағалайды. |
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру |
||||||||||
|
|
Қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады |
1.Терінің құрылысын сипаттап түсіндіріп береді.
1-тапсырма Т-кестесі арқылы екі обьектіні салыстыру
2. Неліктен D дәрумені «Тері» тақырыбында қарастырылатынын түсіндіреді. Оны өндіруге қатысатын затты атайды 3. Терінің мүйізді қабатының майлануына жауапты құрылымдарды атайды. 4. Тер бездерінің қызметін атайды. Тер арқылы қандай заттар шығарылады? 2-тапсырма сұрақ құрасырып талдау
|
Дескриптор: Жалпы-3 балл 1.Суретті талдау,сипаттау
|
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||
|
|
Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады |
3-тапсырма 1. Дермада қан тамырлары мен лимфа тамырлары неліктен көп орналасқаны туралы пікірлерің айтады. 2. Затты ұстаған кезде оның қатты немесе жұмсақ, жылы немесе суық екенін сеземіз. Осы үдерісті талдайды. Соған жауапты құрылымдарды сипаттайды. 3. Жетіспейтін элементтерді жазып, кестені толтырады.
Үдерісті талдайды. Осыған жауап беретін құрылымды сипаттайды. |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
4.Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз















