Материалдар / Ашық сабақ "Тіл – құндылық" 10 сынып

Ашық сабақ "Тіл – құндылық" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Тіл – құндылық" 10 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Шілде 2024
108
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚМЖ

ЕББҚ бар оқушының ТАӘ

ЕББҚ бар оқушының диагнозы: Жеңіл ақыл-ой тежелуі

Бөлім:

1-бөлім:

Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет.

Сөз мәдениеті


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


11.04.2024

Сынып: 10-сынып


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы



Тіл – құндылық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары




10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси) талдай отырып, негізгі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру

10.3.4.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі);

10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу


ЕББҚ бар бала үшін күтілетін нәтиже



мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды және ғаламдық мәселелермен байланыстырады;

мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Сабақтың мақсаты








мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды және ғаламдық мәселелермен байланыстырады;

қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады («келісу, келіспеу» эссесі);

мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.




Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

ЕБҚ бар оқушы үшін

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі


5 мин










3 мин

Ұйымдастыру

Сәлемдесу, түгендеу


Психологиялық ахуал.

«Жүрек» әдісі арқылы балалар өз тілектерімен бөліскізу.


Топқа бөлу.

«Ою» арқылы

1-топ: «Алғырлар»

2-топ:

«Тапқырлар»

Үй тапсырмасын тексеру: «Мина алаңы»




Амандасады.





Оқушылар бір-бірлеріне бүгінгі сабаққа тілектерін білдіреді.



Оқушылар оюларды таңдайды.



Тіл туралы мақал-мәтелдерді толықтырады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы


Сабақтың басы



5 мин



«Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпқа шыққызу.


1-тапсырма: Берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жетекші сұрақтар:

  1. Тіл құндылық па?

  2. Тіл құндылықтың қай түріне жатады? Неліктен?

  3. Тілдің құндылық екенін білдіретін қандай қанатты сөздерді білесіздер? Оларды дәйексөз ретінде қолданып, ойыңызды дәлелдеңіздер.

Дескриптор:

  • Сұрақтарды мұқият тыңдайды;

  • Жауап береді;

  • Ойларын дәлелді жеткізеді.

1-тапсырма: Берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жетекші сұрақтар:

  1. Тіл құндылық па?

  2. Тіл құндылықтың қай түріне жатады? Неліктен?

  3. Тілдің құндылық екенін білдіретін қандай қанатты сөздерді білесіздер? Оларды дәйексөз ретінде қолданып, ойыңызды дәлелдеңіздер.

Дескриптор:

  • Сұрақтарды мұқият тыңдайды;

  • Жауап береді;


«Шапалақ» әдісі


Сабақтың ортасы


10 мин




Тыңдалым. Мәтінмен жұмыс. «Тіл – ұлттық құндылық»


2-тапсырма: «Үш баған» әдісі. Топтық жұмыс. Мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтаңыз. Ғаламдық мәселелермен байланыстырыңыз.

Дескриптор:

  • Мәтінді мұқият тыңдайды;

  • Көтерілген міселені анықтайджы;

  • Ғаламдық мәселелермен байланыстырады.

  • Спикер қорғайды.

«Бұрыштар» әдісі

https://qazaly.kz/kogam/6124-tl-ltty-ndyly.html


12 мин

Жазылым. «Тіл – ұлттық құндылық» тақырыбында эссе жазғызу.

3-тапсырма. Жеке жұмыс. Клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып «Тіл – ұлттық құндылық» бойынша өз ойын дәлелдеп, тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай қолданып эссе жазыңыз

Дескриптор:

  • Эссе құрылымын сақтайды;

  • Клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданады;

  • өз ойын дәлелдеп жазады;

  • тақырыптан ауытқымайды;

  • орфографиялық нормаларды сақтайды.

3-тапсырма. Жеке жұмыс.

Берілген сурет бойынша орфографиялық нормаға сақтай отырып жинақы мәтін құрастырып жазыңыз.

Shape1

Дескриптор:

  • Сурет мазмұнын түсінеді;

  • Жинақы мәтін құрастырады;

  • Орфографиялық норманы сақтайды.


Өзін-өзі бағалау



Сабақтың соңы


8 мин



«Socrative» әдісі арқылы сабақты қорытындылату.


QR код арқылы кіріп тапсырмаларды орындаңыз.

Дескриптор:

  • 2 дұрыс ақпаратты табады;

  • 1 бұрыс ақпаратты табады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы

https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/75249872

Рефлексия


2 мин

«Padlet тақтасы» әдісі арқылы кері байланыс жасатқызу.

Ссылкаға кіріп өз көзқарастарын жазады.


https://padlet.com/suraganaktoty/padlet-ws4ua89sq78q37z5







Бағалау парағы


Бағалау критерийі

+ -

  • Эссе құрылымын сақтайды.


  • Клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданады;


  • өз ойын дәлелдеп жазады;


  • тақырыптан ауытқымайды;


  • орфографиялық нормаларды сақтайды;



Бағалау парағы


Бағалау критерийі

+ -

  • Сурет мазмұнын түсінеді;


  • Жинақы мәтін құрастырады;


  • Орфографиялық норманы сақтайды





Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!