Бекітемін________________________
Қазақстанның Оқу – ағарту министрлігі
_____________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Тірі табиғаттағы үдерістер
(Сабақтың тақырыбы)
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||
|
Бөлім: |
5.4.Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|||||
|
Педагогтің аты – жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
6.02.2025 |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тірі табиғаттағы үдерістер |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
5.4.2.7 - фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Фотосинтез жүру үшін қажетті жағдайларды зерттейді; ЕББҚ: Фотосинтез газдарын анықтайды; |
|||||
|
Құндылықты дарыту |
Жасампаздық пен жаңашылдық |
|||||
|
Аптаның дәйек сөзі |
«Жасампаздық – бәрімізге өнеге» |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс - әрекеті |
Білім алушының іс - әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 2 мин 3 мин |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару Апта дәйек сөзі «Жасампаздық – бәрімізге өнеге» Мысал ретінде: Александр Грэм Белл – телефонның өнертапқышы. Беллдің үздіксіз ізденісі мен жасампаздық ойы оған адамзат тарихындағы ең маңызды жаңалықтардың бірін ашуға мүмкіндік берді. Ол үшін әр түрлі қиындықтар мен сынақтар болды, бірақ ол өз идеясына сеніп, оның жүзеге асуына бар күш-жігерін жұмсады. Оның еңбегі арқасында біз бүгін әлемнің кез келген нүктесіне тез хабарласу мүмкіндігіне ие болдық. Үй тапсырмасы «Рандом» әдісі
|
Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды Оқушылар Александр Грэм Белл өмірбаяны бойынша мысал келтіреді
Оқушылар өсімдіктердің пигменттері бойынша сұрақтарға жауап береді |
(ҚБ) мұғалім 1-10 балл аралығында бағалайды Дескриптор: Жалпы – 2 балл: 1.Өсімдіктің пигменттерін анықтайды |
https://wordwall.net/et/resource/24977083
|
||
|
Сабақтың ортасы 3 мин 5 мин 3 мин 20 мин |
Мағынаны тану «Түртіп алу» әдісі Бейнеролик: Фотосинтез үдерісі
(ЖТ)Жеке тапсырма «Викторина» әдісі. ЕББҚ
(ЖТ) Жеке тапсырма Оқушылар фотосинтезге қатысты ситуациялық сұрақтар қояды
Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер бөлімі бойынша БЖБ |
Бейнероликті қарайды.Фотосинтезге қатысты газды атайды Оқушылар фотосинтезге қажетті заттарды анықтайды Оқушылар фотосинтезге қатысты ситуациялық сұрақтар қояды Оқушылар тірі және өлім табиғаттағы үдерістер бөлімі бойынша бжб орындайды |
«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: Жалпы 4 – балл: 1.Фотосинтезге қажетті заттарды анықтайды Дескриптор: Жалпы 4 – балл: 1.Фотосинтезге қажетті заттарды атайды |
https://youtu.be/6PJ-iTAVFwk?si=FgVA1xDxlDjuavZw https://wordwall.net/ru/resource/71202716 |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «Аргумент» әдісі
Үйге тапсырма Үйге өз таңдауы бойынша өткен тарауға баяндама дайындау |
Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады |
Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты 1 – 10 балл аралығында бағалайды |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Тірі табиғаттағы үдерістер. 5сынып
Ашық сабақ Тірі табиғаттағы үдерістер. 5сынып
Бекітемін________________________
Қазақстанның Оқу – ағарту министрлігі
_____________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Тірі табиғаттағы үдерістер
(Сабақтың тақырыбы)
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||
|
Бөлім: |
5.4.Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|||||
|
Педагогтің аты – жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
6.02.2025 |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тірі табиғаттағы үдерістер |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
5.4.2.7 - фотосинтездің жүруі үшін қажетті жағдайларын зерттеу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Фотосинтез жүру үшін қажетті жағдайларды зерттейді; ЕББҚ: Фотосинтез газдарын анықтайды; |
|||||
|
Құндылықты дарыту |
Жасампаздық пен жаңашылдық |
|||||
|
Аптаның дәйек сөзі |
«Жасампаздық – бәрімізге өнеге» |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс - әрекеті |
Білім алушының іс - әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 2 мин 3 мин |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару Апта дәйек сөзі «Жасампаздық – бәрімізге өнеге» Мысал ретінде: Александр Грэм Белл – телефонның өнертапқышы. Беллдің үздіксіз ізденісі мен жасампаздық ойы оған адамзат тарихындағы ең маңызды жаңалықтардың бірін ашуға мүмкіндік берді. Ол үшін әр түрлі қиындықтар мен сынақтар болды, бірақ ол өз идеясына сеніп, оның жүзеге асуына бар күш-жігерін жұмсады. Оның еңбегі арқасында біз бүгін әлемнің кез келген нүктесіне тез хабарласу мүмкіндігіне ие болдық. Үй тапсырмасы «Рандом» әдісі
|
Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды Оқушылар Александр Грэм Белл өмірбаяны бойынша мысал келтіреді
Оқушылар өсімдіктердің пигменттері бойынша сұрақтарға жауап береді |
(ҚБ) мұғалім 1-10 балл аралығында бағалайды Дескриптор: Жалпы – 2 балл: 1.Өсімдіктің пигменттерін анықтайды |
https://wordwall.net/et/resource/24977083
|
||
|
Сабақтың ортасы 3 мин 5 мин 3 мин 20 мин |
Мағынаны тану «Түртіп алу» әдісі Бейнеролик: Фотосинтез үдерісі
(ЖТ)Жеке тапсырма «Викторина» әдісі. ЕББҚ
(ЖТ) Жеке тапсырма Оқушылар фотосинтезге қатысты ситуациялық сұрақтар қояды
Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер бөлімі бойынша БЖБ |
Бейнероликті қарайды.Фотосинтезге қатысты газды атайды Оқушылар фотосинтезге қажетті заттарды анықтайды Оқушылар фотосинтезге қатысты ситуациялық сұрақтар қояды Оқушылар тірі және өлім табиғаттағы үдерістер бөлімі бойынша бжб орындайды |
«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: Жалпы 4 – балл: 1.Фотосинтезге қажетті заттарды анықтайды Дескриптор: Жалпы 4 – балл: 1.Фотосинтезге қажетті заттарды атайды |
https://youtu.be/6PJ-iTAVFwk?si=FgVA1xDxlDjuavZw https://wordwall.net/ru/resource/71202716 |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «Аргумент» әдісі
Үйге тапсырма Үйге өз таңдауы бойынша өткен тарауға баяндама дайындау |
Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады |
Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты 1 – 10 балл аралығында бағалайды |
|
||
шағым қалдыра аласыз
















