Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні:10.12.16ж |
Қазақ әдебиеті 5 «б» сыныбы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ә.Тәжібаев «Толағай» ертегісінің мәні |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға «Толағай» әдеби ертегісінің мазмұны мен идеясын толық ұғындыру; Елге, Отанға деген патриоттық сезімдерін оятып, сүйіспеншілігін арттыру. Батырлыққа, ерлікке, Отаншылдыққа тәрбиелеу; Әдеби ертегіні халық ертегісінен ажырата білуге үйрету, талдай білуге, өзіндік ойын дәлелдеп, тұжырымдай білуге үйрету; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижеcі |
Барлығы: ертегінің мазмұнымен толық танысады; Көпшілігі: «Толағай» ертегісінің негізгі идеясын түсініп, тапсырмалармен жұмыс жасайды; Кейбіреуі: шығармашылық жұмыс орындайды, ертегіні толық меңгеруге талпыныс жасайды – көзқарастарын дәлелдейді , талдайды; Топпен жұмыс істеу барысында өзгелермен пікір алмасып, білімдерін толықтырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, сахналау, кейіпкерді таны, екі жақты түсіндірме күнделігі, АКТ, «Бес саусақ» әдісі; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
«Бір жұлдыз, бір ұсыныс», «Бағдаршам», «Дескриптор» арқылы, топтық, мұғалімнің бағалауы; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалім мен оқушы әрекеті |
Әдіс-тәсілдері |
Уақыты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты ұйымдастыру кезеңі: 2.Топқа бөлу: |
1. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа көңілді, жағымды әсермен кірісу 2. Түс бойынша бөлінген топтарында әр топ өз көшбасшысын тағайындау Қызылдар- батырлық, көктер-ерлік, сарылар-адамгершілік Осы сөздерге байланысты қандай мақал-мәтел білеміз? |
Түстер арқылы топқа бөлу; |
3 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Үй тапсырмасын сұрау:
|
1)Ертегіден үзінді жаттау; 2)Сұрақ-жауап 1.Ә.Тәжібаев қашан туылды?
1905ж 3.Толағай әкесімен қайда
шықты? Аңға |
Сұрақ-жауап |
12 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты пысықтау тапсырмалары:
|
№1 Топтық тапсырма 1-топ : Кейіпкерді таны
2- топ : Екі түрлі түсіндірме күнделігі
3-топ : Шығарманы құрылысына талдау
8,9 – өте жақсы; 5, 6,7-жақсы; 3,4- қанағаттанарлық |
«Кейіпкерді таны» ойыны
Екі түрлі түсіндірме күнделігі;
Шығарманы құрылысына талдау;
Дескриптор арқылы бағалау
|
13
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Толағай» ертегісі бойынша көрініс (арнайы үй тапсырмасы ретінде екі оқушыға тапсырылған) |
Сергіту, сахналау |
3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты қорытындылау |
1)«Өз тұжырымым» шығармашылық жұмыс Ерлік менің ойымша... 2)Бүгінгі күннің батырлары кімдер? 3)Адамдардың бойында қандай қасиет болу керек деп ойлайсыңдар? |
Өз тұжырымым,
Бір жұлдыз, бір ұсыныс; |
6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» әдісі
(Алан Лэйкен) Сұқ
саусақ – көмек,
ынтымақтастық. Мен бүгін кімге
көмектестім, кіммен ортақ тіл табыстым, кіммен жақсы жұмыс
жасадым?
|
«Бес саусақ» әдісі (Алан Лэйкен) |
5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
1.«Егер мен Толағай болсам...» тақырыбында ойтолғау 2.Ерлік, батырлық туралы мақал-мәтел жаттап келу; |
|
1 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Барлығын жинақтап, мұғалім бағалайды. |
|
2 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТОЛАҒАЙ:
– Ел
басына ауыр күн туды. Маған еліме көмек беру керек.
Қайтсем жауын жаудырамын,
Ел сусынын қандырармын
Адал ақыл айтар кімдер?
АНАСЫ:
– Балам,
Толағайжан! Мына жерде жалғыз өзің не істеп жүрсің? Тыныштық
па?
ТОЛАҒАЙ:
– Уа, Анашым!
Жаным күйзелді. Мынау бір тамшы жауын жаумай, елім
күйзелуде.
Не істесем болады?
АНАСЫ:
– Е, балам!
Бұған сен не істей аласың? Бұл – Алла әмірі
ТОЛАҒАЙ:
– Білсең,
Апа, айтшы!
Көп жауады қайда жауын?
АНАСЫ:
– Толағайжан,
менің білуімше,
Қарлы, шыңды тау жерінде,
Тарбағатай өңірінде
Тауда тандыр
Үзілмейді жылда жаңбыр, – дейді
ТОЛАҒАЙ:
– Иә,
(қуанып) Анашым! Мен онда сонда барамын. Сол жаңбырды еліме алып
келемін.
Бұл жерде бір сәтке де кідірмеймін (жүгіре басып
кетеді)
1-топ : Кейіпкерді таны
|
«Өлдім, балам, Толағайжан!» |
|
|
Жеті жаста садақ тартты, атқан оғы тасты уатты |
|
|
Сүрінді алып әлденеден |
|
|
Тарбағатай өңірінде үзілмейді жылда жаңбыр |
|
|
Қайтсем жауын жаудырамын, ел сусынын қандырамын |
|
|
Жас бөбекке бата беріп, Толағай деп қойыпты атын |
|
|
Даңқы шыққан мерген |
|
|
Ақша беті айменен тең, көркінен де ақылы басым |
|
2- топ : Екі түрлі түсіндірме күнделігі
|
Ертегінің ұнаған тұсы |
Себебі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-топ : Шығарманы құрылысына талдау
|
Шығарманың аты |
|
|
Тақырыбы |
|
|
Экспозициясы |
|
|
Басталуы |
|
|
Дамуы |
|
|
Шиеленісуі |
|
|
Шарықтау шегі |
|
|
Шешімі |
|
|
Критерий |
Дескриптор |
||
|
+ 3 |
± 2 |
1 |
|
|
Тапсырманың дұрыстығы |
|
|
|
|
Жұмысты бірлесе орындауы |
|
|
|
|
Уақытты үнемдеуі |
|
|
|
8,9 – өте жақсы; 5, 6,7-жақсы; 3,4- қанағаттанарлық
|
Критерий |
Дескриптор |
||
|
+ 3 |
± 2 |
1 |
|
|
Тапсырманың дұрыстығы |
|
|
|
|
Жұмысты бірлесе орындауы |
|
|
|
|
Уақытты үнемдеуі |
|
|
|
8,9 – өте жақсы; 5, 6,7-жақсы; 3,4- қанағаттанарлық
|
Критерий |
Дескриптор |
||
|
+ 3 |
± 2 |
1 |
|
|
Тапсырманың дұрыстығы |
|
|
|
|
Жұмысты бірлесе орындауы |
|
|
|
|
Уақытты үнемдеуі |
|
|
|
8,9 – өте жақсы; 5, 6,7-жақсы; 3,4- қанағаттанарлық
«Бес
саусақ» әдісі (Алан
Лэйкен)
Кішкене
бөбек – Сен үшін бүгін қандай жаңалық болды? Қандай
маңызды білім алдым?
Шылдыр
шүмек – Саған қандай тапсырма қиын
болды?
Ортан
терек –
Қандай жұмыстар ерекше қызықты
болды?
Сұқ
саусақ – көмек,
ынтымақтастық. Мен бүгін кімге көмектестім, кіммен ортақ
тіл табыстым, кіммен жақсы жұмыс
жасадым?
Бас
бармақ – сергектік. Қандай
міндеттерге ерекше күш жұмсадым?
«Бес
саусақ» әдісі (Алан
Лэйкен)
Кішкене
бөбек – Сен үшін бүгін қандай жаңалық болды? Қандай
маңызды білім алдым?
Шылдыр
шүмек – Саған қандай тапсырма қиын
болды?
Ортан
терек –
Қандай жұмыстар ерекше қызықты
болды?
Сұқ
саусақ – көмек,
ынтымақтастық. Мен бүгін кімге көмектестім, кіммен ортақ
тіл табыстым, кіммен жақсы жұмыс
жасадым?
Бас
бармақ – сергектік. Қандай
міндеттерге ерекше күш жұмсадым?
«Бес
саусақ» әдісі (Алан
Лэйкен)
Кішкене
бөбек – Сен үшін бүгін қандай жаңалық болды? Қандай
маңызды білім алдым?
Шылдыр
шүмек – Саған қандай тапсырма қиын
болды?
Ортан
терек –
Қандай жұмыстар ерекше қызықты
болды?
Сұқ
саусақ – көмек,
ынтымақтастық. Мен бүгін кімге көмектестім, кіммен ортақ
тіл табыстым, кіммен жақсы жұмыс
жасадым?
Бас
бармақ – сергектік. Қандай
міндеттерге ерекше күш жұмсадым?
№73 орта мектеп
Ашық сабақ
Күні:10.12.16ж.
Тақырыбы: Ә.Тәжібаев «Толағай» ертегісінің мәні
Пән мұғалімі: Баймағанбетова Алтынай
2016-2017 оқу жылы
«Батырлық»
тобы
«Ерлік»
тобы
Адамгершілік
тобы
Рефлексия
17.11.16 күні №73 орта мектепте «Тәжірибедегі рефлексия» курсының тәлім алушылары арасында ұйымдастырылған сайыс аясында, 5б-сыныбында «Тайкелтірдің төрелігі» тақырыбында ашық сабақ өткіздім.
Сәттіліктерім: Оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдыларының қалыптастырылып жатқанына көп уақыт өтпесе де, бағалаудың жаңа технология бойынша бірнеше түрін қиындықсыз меңгергендігін байқадым, оны сабақ барысында көрсете білді.
Тапсырмаларымды жас ерекшелігіне байланысты етіп алдым, балалар топтық жұмыс кезінде өз ойларын ашық айта білді, 1 сабақтың өзінде басқа жұмыстарды атамағанда 4 көріністің көрсетілуі оған дәлел деп ойлаймын.
Сәтсіз тұсым: Менің ең басты нашарлау қасиетім – тапсырманы көп алуым, сабақтың нақты білім биігіне жеткізілуін басты мақсат етіп аламын да, сол сабақты терең ұғындырамын деп-ақ көп тапсырмалар алып, оны түрлендіріп қолданғанды ұнатам. Ол өз кезегінде уақыттың 1-2 минуттық тапшылығына әкеп соғады
Сергіту сәтін өз шығармашылығыммен жасап, сабаққа енгіздім, «Қара жорға» әніне сөз жазып, оны оқушыларға ұсындым, мұғалім мен оқушының диалогы іспеттес, өтіліп жатқан сабаққа қатысты болды, оқушылар әрі биледі, әрі ән арқылы сабақ туралы өз ойларын айтты
Нәтижесінде: Жаңа технология бойынша сабақтар өткізіп, әртүрлі әдістерді сабаққа қолдану арқылы жас ұрпақты білімді етіп тәрбиелеу үшін үлес қосудамыз, сабағым жақсы өтті деп ойлаймын.
Тәлім алушы: А.Баймағанбетова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Толағай ертегісінің мәні" 5 сынып
Ашық сабақ "Толағай ертегісінің мәні" 5 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні:10.12.16ж |
Қазақ әдебиеті 5 «б» сыныбы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ә.Тәжібаев «Толағай» ертегісінің мәні |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға «Толағай» әдеби ертегісінің мазмұны мен идеясын толық ұғындыру; Елге, Отанға деген патриоттық сезімдерін оятып, сүйіспеншілігін арттыру. Батырлыққа, ерлікке, Отаншылдыққа тәрбиелеу; Әдеби ертегіні халық ертегісінен ажырата білуге үйрету, талдай білуге, өзіндік ойын дәлелдеп, тұжырымдай білуге үйрету; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижеcі |
Барлығы: ертегінің мазмұнымен толық танысады; Көпшілігі: «Толағай» ертегісінің негізгі идеясын түсініп, тапсырмалармен жұмыс жасайды; Кейбіреуі: шығармашылық жұмыс орындайды, ертегіні толық меңгеруге талпыныс жасайды – көзқарастарын дәлелдейді , талдайды; Топпен жұмыс істеу барысында өзгелермен пікір алмасып, білімдерін толықтырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, сахналау, кейіпкерді таны, екі жақты түсіндірме күнделігі, АКТ, «Бес саусақ» әдісі; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
«Бір жұлдыз, бір ұсыныс», «Бағдаршам», «Дескриптор» арқылы, топтық, мұғалімнің бағалауы; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалім мен оқушы әрекеті |
Әдіс-тәсілдері |
Уақыты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты ұйымдастыру кезеңі: 2.Топқа бөлу: |
1. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа көңілді, жағымды әсермен кірісу 2. Түс бойынша бөлінген топтарында әр топ өз көшбасшысын тағайындау Қызылдар- батырлық, көктер-ерлік, сарылар-адамгершілік Осы сөздерге байланысты қандай мақал-мәтел білеміз? |
Түстер арқылы топқа бөлу; |
3 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. Үй тапсырмасын сұрау:
|
1)Ертегіден үзінді жаттау; 2)Сұрақ-жауап 1.Ә.Тәжібаев қашан туылды?
1905ж 3.Толағай әкесімен қайда
шықты? Аңға |
Сұрақ-жауап |
12 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты пысықтау тапсырмалары:
|
№1 Топтық тапсырма 1-топ : Кейіпкерді таны
2- топ : Екі түрлі түсіндірме күнделігі
3-топ : Шығарманы құрылысына талдау
8,9 – өте жақсы; 5, 6,7-жақсы; 3,4- қанағаттанарлық |
«Кейіпкерді таны» ойыны
Екі түрлі түсіндірме күнделігі;
Шығарманы құрылысына талдау;
Дескриптор арқылы бағалау
|
13
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Толағай» ертегісі бойынша көрініс (арнайы үй тапсырмасы ретінде екі оқушыға тапсырылған) |
Сергіту, сахналау |
3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты қорытындылау |
1)«Өз тұжырымым» шығармашылық жұмыс Ерлік менің ойымша... 2)Бүгінгі күннің батырлары кімдер? 3)Адамдардың бойында қандай қасиет болу керек деп ойлайсыңдар? |
Өз тұжырымым,
Бір жұлдыз, бір ұсыныс; |
6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» әдісі
(Алан Лэйкен) Сұқ
саусақ – көмек,
ынтымақтастық. Мен бүгін кімге
көмектестім, кіммен ортақ тіл табыстым, кіммен жақсы жұмыс
жасадым?
|
«Бес саусақ» әдісі (Алан Лэйкен) |
5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
1.«Егер мен Толағай болсам...» тақырыбында ойтолғау 2.Ерлік, батырлық туралы мақал-мәтел жаттап келу; |
|
1 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Барлығын жинақтап, мұғалім бағалайды. |
|
2 мин |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТОЛАҒАЙ:
– Ел
басына ауыр күн туды. Маған еліме көмек беру керек.
Қайтсем жауын жаудырамын,
Ел сусынын қандырармын
Адал ақыл айтар кімдер?
АНАСЫ:
– Балам,
Толағайжан! Мына жерде жалғыз өзің не істеп жүрсің? Тыныштық
па?
ТОЛАҒАЙ:
– Уа, Анашым!
Жаным күйзелді. Мынау бір тамшы жауын жаумай, елім
күйзелуде.
Не істесем болады?
АНАСЫ:
– Е, балам!
Бұған сен не істей аласың? Бұл – Алла әмірі
ТОЛАҒАЙ:
– Білсең,
Апа, айтшы!
Көп жауады қайда жауын?
АНАСЫ:
– Толағайжан,
менің білуімше,
Қарлы, шыңды тау жерінде,
Тарбағатай өңірінде
Тауда тандыр
Үзілмейді жылда жаңбыр, – дейді
ТОЛАҒАЙ:
– Иә,
(қуанып) Анашым! Мен онда сонда барамын. Сол жаңбырды еліме алып
келемін.
Бұл жерде бір сәтке де кідірмеймін (жүгіре басып
кетеді)
1-топ : Кейіпкерді таны
|
«Өлдім, балам, Толағайжан!» |
|
|
Жеті жаста садақ тартты, атқан оғы тасты уатты |
|
|
Сүрінді алып әлденеден |
|
|
Тарбағатай өңірінде үзілмейді жылда жаңбыр |
|
|
Қайтсем жауын жаудырамын, ел сусынын қандырамын |
|
|
Жас бөбекке бата беріп, Толағай деп қойыпты атын |
|
|
Даңқы шыққан мерген |
|
|
Ақша беті айменен тең, көркінен де ақылы басым |
|
2- топ : Екі түрлі түсіндірме күнделігі
|
Ертегінің ұнаған тұсы |
Себебі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-топ : Шығарманы құрылысына талдау
|
Шығарманың аты |
|
|
Тақырыбы |
|
|
Экспозициясы |
|
|
Басталуы |
|
|
Дамуы |
|
|
Шиеленісуі |
|
|
Шарықтау шегі |
|
|
Шешімі |
|
|
Критерий |
Дескриптор |
||
|
+ 3 |
± 2 |
1 |
|
|
Тапсырманың дұрыстығы |
|
|
|
|
Жұмысты бірлесе орындауы |
|
|
|
|
Уақытты үнемдеуі |
|
|
|
8,9 – өте жақсы; 5, 6,7-жақсы; 3,4- қанағаттанарлық
|
Критерий |
Дескриптор |
||
|
+ 3 |
± 2 |
1 |
|
|
Тапсырманың дұрыстығы |
|
|
|
|
Жұмысты бірлесе орындауы |
|
|
|
|
Уақытты үнемдеуі |
|
|
|
8,9 – өте жақсы; 5, 6,7-жақсы; 3,4- қанағаттанарлық
|
Критерий |
Дескриптор |
||
|
+ 3 |
± 2 |
1 |
|
|
Тапсырманың дұрыстығы |
|
|
|
|
Жұмысты бірлесе орындауы |
|
|
|
|
Уақытты үнемдеуі |
|
|
|
8,9 – өте жақсы; 5, 6,7-жақсы; 3,4- қанағаттанарлық
«Бес
саусақ» әдісі (Алан
Лэйкен)
Кішкене
бөбек – Сен үшін бүгін қандай жаңалық болды? Қандай
маңызды білім алдым?
Шылдыр
шүмек – Саған қандай тапсырма қиын
болды?
Ортан
терек –
Қандай жұмыстар ерекше қызықты
болды?
Сұқ
саусақ – көмек,
ынтымақтастық. Мен бүгін кімге көмектестім, кіммен ортақ
тіл табыстым, кіммен жақсы жұмыс
жасадым?
Бас
бармақ – сергектік. Қандай
міндеттерге ерекше күш жұмсадым?
«Бес
саусақ» әдісі (Алан
Лэйкен)
Кішкене
бөбек – Сен үшін бүгін қандай жаңалық болды? Қандай
маңызды білім алдым?
Шылдыр
шүмек – Саған қандай тапсырма қиын
болды?
Ортан
терек –
Қандай жұмыстар ерекше қызықты
болды?
Сұқ
саусақ – көмек,
ынтымақтастық. Мен бүгін кімге көмектестім, кіммен ортақ
тіл табыстым, кіммен жақсы жұмыс
жасадым?
Бас
бармақ – сергектік. Қандай
міндеттерге ерекше күш жұмсадым?
«Бес
саусақ» әдісі (Алан
Лэйкен)
Кішкене
бөбек – Сен үшін бүгін қандай жаңалық болды? Қандай
маңызды білім алдым?
Шылдыр
шүмек – Саған қандай тапсырма қиын
болды?
Ортан
терек –
Қандай жұмыстар ерекше қызықты
болды?
Сұқ
саусақ – көмек,
ынтымақтастық. Мен бүгін кімге көмектестім, кіммен ортақ
тіл табыстым, кіммен жақсы жұмыс
жасадым?
Бас
бармақ – сергектік. Қандай
міндеттерге ерекше күш жұмсадым?
№73 орта мектеп
Ашық сабақ
Күні:10.12.16ж.
Тақырыбы: Ә.Тәжібаев «Толағай» ертегісінің мәні
Пән мұғалімі: Баймағанбетова Алтынай
2016-2017 оқу жылы
«Батырлық»
тобы
«Ерлік»
тобы
Адамгершілік
тобы
Рефлексия
17.11.16 күні №73 орта мектепте «Тәжірибедегі рефлексия» курсының тәлім алушылары арасында ұйымдастырылған сайыс аясында, 5б-сыныбында «Тайкелтірдің төрелігі» тақырыбында ашық сабақ өткіздім.
Сәттіліктерім: Оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдыларының қалыптастырылып жатқанына көп уақыт өтпесе де, бағалаудың жаңа технология бойынша бірнеше түрін қиындықсыз меңгергендігін байқадым, оны сабақ барысында көрсете білді.
Тапсырмаларымды жас ерекшелігіне байланысты етіп алдым, балалар топтық жұмыс кезінде өз ойларын ашық айта білді, 1 сабақтың өзінде басқа жұмыстарды атамағанда 4 көріністің көрсетілуі оған дәлел деп ойлаймын.
Сәтсіз тұсым: Менің ең басты нашарлау қасиетім – тапсырманы көп алуым, сабақтың нақты білім биігіне жеткізілуін басты мақсат етіп аламын да, сол сабақты терең ұғындырамын деп-ақ көп тапсырмалар алып, оны түрлендіріп қолданғанды ұнатам. Ол өз кезегінде уақыттың 1-2 минуттық тапшылығына әкеп соғады
Сергіту сәтін өз шығармашылығыммен жасап, сабаққа енгіздім, «Қара жорға» әніне сөз жазып, оны оқушыларға ұсындым, мұғалім мен оқушының диалогы іспеттес, өтіліп жатқан сабаққа қатысты болды, оқушылар әрі биледі, әрі ән арқылы сабақ туралы өз ойларын айтты
Нәтижесінде: Жаңа технология бойынша сабақтар өткізіп, әртүрлі әдістерді сабаққа қолдану арқылы жас ұрпақты білімді етіп тәрбиелеу үшін үлес қосудамыз, сабағым жақсы өтті деп ойлаймын.
Тәлім алушы: А.Баймағанбетова
шағым қалдыра аласыз













