Материалдар / Ашық сабақ "Төменгі сөре және сөрелік екпін."

Ашық сабақ "Төменгі сөре және сөрелік екпін."

Материал туралы қысқаша түсінік
Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондай-ақ техника қауіпсізді бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2021
420
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың



5.1 Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру.

Мектеп:

Күні:

Мұғалім аты жөні:.

СЫНЫП: 7

Сабақ 2

Қатысқандар

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы


Төменгі сөре және сөрелік екпін.

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары


8.3.4.4 Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондай-ақ техника қауіпсізді бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу


Сабақ мақсаты

Денсаулықты нығайту бағытындағы орындалатын физикалық жаттығулар барысында техникалық қауіпсіздік сұрақтарымен хабардар болу.



: Сабақтың негізгі мақсаты


Қауіпсісіздіктің әсер ету үшін бірқатар әлеуметтік қабілеттерді түсіну мен білімін қолдану.

Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.

Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.














Бағалау критериі

Сөреден дұрыс старт алу техникасын орындаса

Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасай алса

Мәреге жету техникасы комбинациясын дұрыс орындаса

Қысқаша қашықтыққа жүгіру техникасының ерекшелігін ажырата алса

Сабақтың тілдік мақсаты














Негізгі сөздер мен фразалар:

Бұныңішінде :

  • Старт, қадамдау жүгіру, тоқтау

  • секіру,жерге тусу

  • лақтыру,астынан ,үстінен

  • сызықты баспау

  • жалауша


Құндылықтар

Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады.

Пәнаралық байланыс

Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты.

Алдыңғы білім

5сынып – Жеңіл атлетика.

Жоспар

Жоспарланған уақыт


Дереккөздер

0-5минут











6-13 минут








Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу.Сергіту.“Шаттық шеңбері” оқушыларға жылы сөздер жазылған смайликтер таратып беру. (Оқушылар шеңберге тұрып, смайликтердегі сөздерді оқып, бір біріне жақсы көңіл сыйлайды).

Жалпы жетілдіру жаттығулары:

1. Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.

2.Жүру: Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай отырып, толық отырып жүру.

3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру, аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау.

Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.

Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы:

- Оқушыларды екіге бөліп спорт алаңын айналдыра жүгірту;

- «Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;

- Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;

- Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;

Төменгісөреденшығутехникасынүйрету. «Сөреге» дегенбұйрықберілгендесөресызығынакеліпбіржарымтабансанапалып, қолдысөресызығыныныңүстінеқойып, итеілетінаяқтыалдығақойып, екіншіаяқтыңтізесіитеретінаяқтыңтабанының орта тұсындатұрады, салмаққолғатүсіптұрады


Смайликтер.







Ысқырық, секундамер




Ортасы

14-35



























Тапсырма

Төменгі сөреден шығу техникасын үйреніңіз, нәтижеге жету үшін орындайтын әрекеттеріңізді атаңыз және жақсы, осал тұстарын сипаттаңыз.


Дескриптор Білім алушы


жаттығуды талапқа сай орындайды;

жаттығу барысында туындауы мүмкін қателіктерді (қолды қате қою, аяқты дұрыс қоймау, сөреден дұрыс шықпау) атайды;

жүгіру барысындағы жақсы және қате тұстарды (сөреден дұрыс шығу, мәрені қиып өту, кеңістіктегі ауаға қарсы тұру, жылдам жүгіру) анықтайды.



«Дайындал» деген бұйрықта аяқтар жартылай жазылып, денені алға қарай ұсындырамыз.

«Жүгір» дегенбұйрықта бар екпіні мен аяқтыжылдамқолдыалғаартқасермеп, 20метргемаксимальдіқарқыналғаншажиі-жиібасыпжүгіреді.



Машықтықжұмыс: Қысқақашықтыққа 60 метіргежүгіруді, уақытесептейорындау.Мұғалімоқушылардыөзініңтөмендегібағалаупарақшасынабағалайды.

Қысқақашықтыққажүгірудібағалаупарақшасы

ФИО

Сөреден дұрыс старт алу


Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасауы


Мәреге жету уақыты






















Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.

1.Төменгі сөреденшығутехникасынүйрету. «Сөреге» дегенбұйрықберілгендесөресызығынакеліпбір, біржарымқадамсанапалыпқолдысөресызығыныныңүстінеқойыпитеретінаяқтыалдығыұшфнақойыпитермейтінаяқтыңтізесіитеретінаяқтыңтабанының орта тұсындатұрады, бас пен иықбірдеңгейде, салмаққолғатүсіптұрады.

«Дайындал» дегенбұйрықтасәлкөтеріліпалғақараптұрады. «Жүгір» дегенбұйрықта бар екпіні мен аяқтыжылдамқолдыалғаартқасермеп 20 метргемаксимальдіқарқыналғаншажиі-жиібасыпжүгіреді.

 «Сөреге» дегенбұйрықтасөрегетұру. «Дайындал» дегенбұйрықтакөтерілу. «Жүгір» дегенбұйрықтааяққолды тез тезқимылдатып 20 метргедейінаяқтыжиіжиібасыпмаксимальдіқарқыналғаншасөйтіпжүгіріп, қалғанынбарыншақарқынменжүгіріпкеліпмәресызығынкесіпөтуқажет. 100 метргежүгірту.































































Соңы

36- 40





Ой-толғаныс.«Синкуейн» әдісі – «Қашықтық». (Оқушылар «қашықтық» тақырыбына 5 жолды өлең құрастырады.)



Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?



дамытуды қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері













































Құндылықтар

Барлықоқушылар; Қысқақашықтыққажүгірутехникасынбіледі.

Оқушылардың көбісі;Қысқа қашықтыққа жүгіруде 60м орындай алады.

Оқушылардың кейбірі: Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайды.

  • бақылау, тыңдау, уақытқа жүгірту, бағалау парақшасы арқылы



Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



























Қорытынды бағалау



Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді)

1:

2:



Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)?

1:

2:



Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ