Тапсырма
Төменгі сөреден шығу
техникасын үйреніңіз, нәтижеге жету үшін орындайтын әрекеттеріңізді
атаңыз және жақсы, осал тұстарын
сипаттаңыз.

Дескриптор Білім алушы
− жаттығуды талапқа сай
орындайды;
− жаттығу барысында
туындауы мүмкін қателіктерді (қолды қате қою, аяқты дұрыс қоймау,
сөреден дұрыс шықпау) атайды;
− жүгіру барысындағы жақсы
және қате тұстарды (сөреден дұрыс шығу, мәрені қиып өту,
кеңістіктегі ауаға қарсы тұру, жылдам жүгіру)
анықтайды.
«Дайындал» деген бұйрықта
аяқтар жартылай жазылып, денені алға қарай
ұсындырамыз.

«Жүгір» дегенбұйрықта бар екпіні мен
аяқтыжылдамқолдыалғаартқасермеп,
20метргемаксимальдіқарқыналғаншажиі-жиібасыпжүгіреді.

Машықтықжұмыс: Қысқақашықтыққа 60
метіргежүгіруді,
уақытесептейорындау.Мұғалімоқушылардыөзініңтөмендегібағалаупарақшасынабағалайды.
Қысқақашықтыққажүгірудібағалаупарақшасы
ФИО
|
Сөреден дұрыс старт
алу
|
Қол-аяқтың дұрыс қимыл
жасауы
|
Мәреге жету
уақыты
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып
сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде
көрсету.
1.Төменгі
сөреденшығутехникасынүйрету. «Сөреге»
дегенбұйрықберілгендесөресызығынакеліпбір,
біржарымқадамсанапалыпқолдысөресызығыныныңүстінеқойыпитеретінаяқтыалдығыұшфнақойыпитермейтінаяқтыңтізесіитеретінаяқтыңтабанының
орта тұсындатұрады, бас пен иықбірдеңгейде,
салмаққолғатүсіптұрады.
«Дайындал»
дегенбұйрықтасәлкөтеріліпалғақараптұрады. «Жүгір» дегенбұйрықта бар
екпіні мен аяқтыжылдамқолдыалғаартқасермеп 20
метргемаксимальдіқарқыналғаншажиі-жиібасыпжүгіреді.
«Сөреге»
дегенбұйрықтасөрегетұру. «Дайындал» дегенбұйрықтакөтерілу. «Жүгір»
дегенбұйрықтааяққолды тез тезқимылдатып 20
метргедейінаяқтыжиіжиібасыпмаксимальдіқарқыналғаншасөйтіпжүгіріп,
қалғанынбарыншақарқынменжүгіріпкеліпмәресызығынкесіпөтуқажет.
100
метргежүгірту.
|