Ашық сабақ Тыныс алу мүшелері 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Тыныс алу мүшелері 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар

Пән:Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Ортақ тақырып:

Күні:

Сынып: 3

Мектеп: «Н.Төреқұлов атындағы №13 ЖОМ» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Абсадықова А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Тыныс алу мүшелері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

Сабақ мақсаттары

Барлығы: тыныс алу жүйесі мүшелерін атайды

Көпшілігі: тыныс алу жүйесінің адам ағзасындағы рөлін сипаттайды.

Кейбірі: тыныс алу жүйесі мүшелерінің қызметін анықтап, моделін жасайды, дәлелдейді

Бағалау критерийлері

  • тыныс алу жүйесі мүшелерінің атайды

  • тыныс алу жүйесінің адам ағзасындағы рөлін сипаттайды.

  • тыныс алу жүйесі мүшелерінің қызметін анықтап, моделін жасайды

Тілдік мақсат

Пəндік лексика жəне терминология:

Мұрын қуысы, жұтқыншақ, көмей, өкпе.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау:

Тыныс алу жүйесі неден тұрады?

Тыныс жолдарының ерекшелігі қандай?

Мұрын арқылы тыныс алып, демді ауыздан шығару неге дұрыс деп саналады?

Неліктен аязды күндері осылай тыныс алған дұрыс?


Құндылықтарды дарыту




Біздің басты міндетіміз – өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру, инновациялық-индустриялық кластерлерді дамыту.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Суреттер


Бастапқы білім

Ас қорыту жүйесі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет






Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин


















Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуалды орнату

Үй тапсырмасын сұрау.

«Кезбе тілші» әдісі арқылы жүргізіледі.

Асқорыту жүйесі қалай құрылған?

Асқорытудың әр кезеңінде тағам қандай өзгеріске ұшырайды

Асқорыту үдерісінің қандай маңызы бар?

Асқорыту үдерісін қалай жақсартуға болады әрі тездетуге болады?



Сабақтың ортасы

32мин


Ұжымдық жұмыс «Айна» әдісі арқылы жүргізіледі.

Терең дем ал. Не байқадың?

Ал енді деміңді сыртқа шығар. Не өзгерді?

Сен тез қимылдағанда, секіргенде, жүгіргенде не болады?

Қалай дұрыс тыныс алу керек?

Тыныс жолдарының ерекшелігі қандай?

Мұрын арқылы тыныс алып, демді ауыздан шығару неге дұрыс деп саналады?

Неліктен аязды күндері осылай тыныс алған дұрыс?

Дескриптор

  • тыныс жолдарының ерекшелігін айтады

  • аязды күндері тыныс алудың дұрыстығын айтады

ҚБ «Бағдаршам».

Топтық жұмыс « Нақты сұрақ, дәл жауап» әдісі арқылы жүргізіледі.

Тыныс алу жүйесі

Тыныс алу жүйесі неден тұрады? Атап шық.

Ағзаның қалай тыныс алатынын түсіндір.

Ауаның ағзадағы қозғалысын, жолын көрсет.

Тыныс алуға қатысатын мүшелер тыныс алу жүйесі деп аталады. Оған мұрын, кеңірдек, ауатамырлар, өкпе жатады. Ауа өкпеге мұрын қуысында ауа шаңнан тазартылады, жылиды әрі ылғалданады. Өкпеге осындай тазартылған, жылынған,ауа барады.

Дескриптор

  • тыныс алу жүйесінің мүшелерін атайды

  • ағзаның таныс алу жолын түсіндіреді

  • ауаның ағзадағы қозғалысын, жолын көрсетеді

  • тыныс алу жүйесінің адам ағзасындағы рөлін сипаттайды

ҚБ «Бағдаршам».

«Стоп кадр» әдісі жұптық жұмыс жүргізіледі.

Ағзадағы тыныс алу жүйесінің қызметін айт.


Ауа жұтқыншақ арқылы көмейге түседі. Одан әрі кеңірдікке өтіп, тағы да тазарады, әрі ылғалданады. Кеңірдек екі ауатамырға бөлінеді. Олар өкпеге жалғасады. Өкпе тыныс алу жүйесінің басты мүшесі болып табылады. Ол көптеген кішкентай ауа көпіршіктерінен құралады. Өкпеде газалмасу үдерісі жүреді. Қан оттекті қажет болғандықтан, біз үнемі тыныс аламыз.

Дескриптор

  • ағзадағы тыныс алу жүйесінің қызметін анықтайды

  • әрбір тыныс алу мүшесінің қызметін түсіндіреді

ҚБ «Жұлдызша».

Жеке жұмыс «Көрсет және дәлелде» әдісі арқылы жүргізіледі.

Модель жаса.

Тыныс алу жүйесі неден тұрады және олар қалай орналасады?

  1. Адаманың тыныс алу жүйесіне нелер жатады?

Тыныс алу жүйесінің атауын жаз.


  1. Тыныс алу мүшелері қалай жұмыс істейді? Сипатта.

  2. Әрбір тыныс алу мүшесінің адам ағзасындағы ролін анықта, дәлелде.

Тыныс алу мүшелері қандай қызмет атқарады? Дәлелде.

Мұрын-

Кеңірдек-

Ауа тамырлар -

Дескриптор

  • тыныс алу жүйесі мүшелерінің қызметін анықтайды

  • тыныс алу жүйесі моделін жасау арқылы дәлелдейді.

ҚБ «Фигуралар»










Сабақтың соңы 3мин






Кері байланыс









Бағалау «Бағдаршам»


Үй тапсырмаcы: тыныс алу мұшелерінің қызмет айтады.


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекет түрлері.

Барлығы: тыныс алу жүйесі мүшелерінің атайды

Көпшілігі: тыныс алу жүйесінің адам ағзасындағы рөлін сипаттайды.

Кейбірі: тыныс алу жүйесі мүшелерінің қызметін анықтап, моделін жасайды, дәлелдейді



Бағдаршам әдісі











Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

дамыды.


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.06.2021
441
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі