Ашық сабақ Тыныс алу үдерісі 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Тыныс алу үдерісі 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып Химия пәнінен "Тыныс алу үдерісі" тақырыбындағы ашық сабақ жоспары. Тақырыпты меңгеру барысында оқушылар қызықты ойындар арқылы сабаққа қызығушылығы артып топта,жеке және жұппен белсенді жұмыс жасайды. Жаңа әдіс тәсілдер қолдану арқылы сабағыңыз өте қызық және оқу мақсатына қол жеткізуге өте тиімді болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

Адам организміндегі химиялық элементтер мен қосылыстар

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Талбидинова Динара Султанбековна

Күні:

19.04.2024ж

Сынып: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тыныс алу үдерісі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.5.1.4 –тынысалу үдерісін түсіндіру;

Сабақтың мақсаты

Оқушы:

- тыныс алу үдерісін түсінеді

Бағалау критерийлері

Тыныс алу мүшелерінбіледі;

Жұтылған және шығарылған ауаның құрамын анықтайды ;

Тыныс алу кезіндегі тотығу процесін сипаттайды;

Ауадағы оттектің пайда болуын түсінеді;

Құндылықтарға баулу

Жұпта және топта жұмыс істеу барысында ынтымақтастық, өзіне және басқаларға құрметпен қарау, академиялық адалдық – өз бетімен жұмыс істеу, ашықтық – оқушылар сабақтың мақсаттарын және міндеттерін өз бетінше анықтай алады.

Пәнаралық байланыс

Биология, химия

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықтыояту, үйтапсырмасынашолу

7 мин.


Амандасу




Оқушылардытиындарарқылы топқа бөлу.







«Өрмекші торы»әдісі арқылы үй жұмысын тексеру.

Кейбір оқушылардың орындығының астына өрмекшілер жабыстырылады


Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.


Оқушылар тиындартаңдап алады,бірдей суреттегілер бірігіп,4 топқа бөлінеді


Оқушылар өздерінің орындықтарының астына жабысып тұрған өрмекшілерді тауып,ұяшықтағы сұрақтарға жауап береді

Мұғалім әр кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы ынталандырып отырады.

Оқушылар бағалау парағы таратылады, әр тапсырма бойынша балл қойылады.

ҮТ-3балл

Интерактивті тақта Презентация, қиынды қағаздар, маркер, суреттер

Жаңа сабақ



5 мин



































Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.



8-мин





Мағынаны түсіну

10-мин






Тақырыпты нақтылау

2-мин

Жаңа тақырыпқа шығу жолы. «Ой қозғау» әдісі

Мақсатты тұжырымдау.

Мұғалім оқушыларға сұрақ қойып,оқушылармен бірге сабақ мақсатын және сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтайды.

Оқушыларға БББ парақшасы беріледі



Тәжірибе жасау

Қанша уақыт тыныс алмай тұра аламыз?









Оқулықпен жұмыс:

1 топ- Тыныс алу мүшелері

2 топ- Жұтылған және шығарылған ауаның құрамын анықтау

3 топ- Тотығу процесі

4 топ- Фотосинтез үдерісі



Постерді қорғау:

«Джиксо» әдісі

Топтардың жасаған жеке жұмыстарын әр топқа бір бірден таратып береді.





Тақрыпты нақтылау үшін «Кір жаю» әдісін қолдану.Оқушылардың жасаған постерлерін жіпке қатар іліп,толықтырып,нақтылау

Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Жаңа тақырыпты өз ойларымен ашады



Оқушылар БББ парақшасын толтыралы



Тәжірибе жасау арқылы тақырыптың маңыздылығын түсінеді





Оқушылар өздеріне берілген тақырыпшалар бойынша жеке постер құрастырады.



Оқушылар кезекпен тақырыпшаларын түсіндіреді. Әр оқушы өзінің БББ парағын толтырып отырады


















































Оқушылар бағалау парағына балл қояды.

(4 балл)


Презентация













БББ парақшасы





секундометр











7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Суреттер,маркерлер, шар, түтікшелер, қайшы клей, А4 қағаздарhttps://wordwall.net/ru/resource/71836999




Сабақтың соңы



Сабақты бекіту

8 мин

«Кім жылдам» әдісі

Quizizzплатформасында дайындалған тапсырмаларымен сабақты бекіту

Оқушылар тапсырманы орындау арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергенін біледі

Оқушылар бағалау парағына балл қояды.

(3 балл)


Интерактивті тақта,

Телефонhttps://quizizz.com/join?gc=905392

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.


Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын рефлексиясын оқушылардың жауабы арқылы біледі

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар QR-код арқылы кіріп бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын білдіреді

Мұғалім оқушыларды сабақ басында таратылған бағалау парағы арқылы1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Picture 1

https://www.mentimeter.com/app/presentation/algxbzfmgkwguhcox4hknnsacn8zen6q/df8shct3uigx/edit







Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

10-баллдық жүйе бойынша бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.



Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт шегіне жеткенде жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.


Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2024
287
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі