Ашық сабақ "Тырналар жылы жаққа ұшады " 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Тырналар жылы жаққа ұшады " 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат

Күні:

Сынып: 3

Мектеп: Көшім ЖОББМБ

Мұғалімнің аты-жөні: Назмутдинова Н.В

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Тырналар жылы жаққа ұшады №9

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.2 Мәтіннің мазмұнын түсіну

3.​3.​2.​1 жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

3.4 Сұрақтар мен жауаптар құрастыру

3.​3.​4.​1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

5.1 Грамматикалық нормаларды сақтау (лингвистикалық терминдерді қолданбау)

3.​5.​1.​2 өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақ мақсаттары

  1. Оқыған мәтіннің мазмұнын түсіну

  2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастыру

  3. Сөздерге жалғауларды дұрыс жалғау

Оқушылардың барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді, қолдау арқылы мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады

Оқушылардың көпшілігі: оқыған мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, кейіпкерлердің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар құрастырады, жіктік жалғауды дұрыс қолданады

Оқушылардың кейбірі: мәтіндегі кейіпкерлердің әрекетіне баға береді, мәтіндегі негізгі ойға қатысты пікірін білдіреді.

Бағалау критерийлері

Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.

Сөздердің байланысын сақтап жазады.

Лексикалық минимум

ұшады

Грамматикалық минимум

Жалғау түрлері

Біз тырналарды шығарып саламыз.

Құндылықтарды дарыту


Құстарға қамқорлық, қоршаған ортаны қорғау

Пәнаралық байланыстар

дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

таныстырылым

Бастапқы білім


Қандай әдемі балапан

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы


Үй тапсырмасын тексеру

Қалаулары бойынша бірнеше оқушы шығып, өздері құрастырған диалогтарын оқиды.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша сыныптастарының жауаптарын бағалайды.

Жұмбақты шешу арқылы сабақтың тақырыбын, мазмұнын болжайды.

Жұмбақ

Сирағы ұзын, тырнағы ұзын, балықты үзбей,
Ұстайтын шоқып, тұмсығы біздей. (Тырна)

Сабақ мақсатымен таныстыру

Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінемін.

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырамын.

Сөздердің байланысын сақтап жазамын.


Сабақтың ортасы


(МК, Ұ) Жаңа сөздерді сурет, қимыл арқылы меңгерту

тырна ұшады


Сөз тіркестерін және сөйлемдер құру.

Тырнаның қанаты, биікке ұшады

(Ө) Тыңдалым

Тыңдалым мәтіні

Тырна –ірі құс. Ақ, қара, сұр тырналар болады. Тырналардың мойны, аяқтары және тұмсығы ұзын, ал құйрығы қысқа болады. Ол жақсы жүгіреді. Ұясын жерге салады. Тырналар өсімдік тамырымен, құрттармен, жәндіктермен қоректенеді. Тырна күзде жылы жаққа ұшып кетеді.

Мәтінді тыңдайды және мәтін мазмұны бойынша ақпараттың дұрыс/бұрыстығын анықтайды.

Ақпарат

дұрыс

дұрыс емес

1

Тырна – кішкентай құс.



2

Тырнаның аяқтары ұзын.



3

Тырна жақсы жүгіреді.



4

Тырналар жәндікті жемейді.



5

Тырналар әртүрлі болады.



Тақтада көрсетілген дұрыс нұсқамен өз жауаптарын тексереді, өзін-өзі бағалайды.


(Т) Оқулықта берілген екі суреттің қайсысына қатысты ақпарат бар? Жауаптарын түсіндіреді.

«Фотосуреттер» әдісі.

Екі топ суреттердің ішінен бір суретті таңдайды.

  • суретті таңдау себебін түсіндіреді;

  • суретке ат қояды;

  • суретке қатысты туындаған идеяларды жазады немесе сұрақтар қояды.

Топтар жауаптарын комментарий айту арқылы бағалады.


(Ж) Оқылым. Мәтінді оқып, мәтін мазмұны бойынша жұпта отырған оқушылар бір-біріне сұрақ қояды. Дескриптор бойынша бір-бірін бағалайды.

Дескриптор:

  • Мәтін мазмұнын түсінеді.

  • Мәтін мазмұны бойынша кемінде 3 сұрақ құрастырады.

  • Сұраққа жауап береді.

Оқылым мәтіні

Бүгін демалыс. Күн бұлтты. Мен далаға шықтым. Аспанда тырналар ұшып барады. Анау – тырнаның балапаны. Ол үлкен болды. Мен тырналарды жылы жаққа шығарып салдым. Олар қыста жылы жақта мекендейді.


Сергіту сәті

Орнымыздан тұрайық
Қарлығаш болып ұшайық
Ұшып-ұшып алайық
Орнымызға қонайық

(Ө) Жазылым.

Саралау тапсырмасы:

  • Қабылдау деңгейлері орташа оқушылар оқулықта берілген суреттердің орнына қажетті сөздерді қойып, сөйлемдерді толықтырып жазады.

  • Қабылдау деңгейлері жоғары көп нүктенің орнына керекті дыбыстарды қойып оқиды. Берілген сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып, мәтін құрап жазады.

Қ..стар, таби...ат, ...шып к...теді, қ...рғаймыз, шы...арып салам...з, к...н су...тады, мекенд...йді.

(дәптерлерін тексеріп, кері байланыс беру)


(Т) Айтылым. «Ашық хат» ойыны. Ойын шарты: оқушылар екі топқа бөлінеді. Үстел үстіндегі күз, құс бейнеленген ашықхаттарды таңдап алады. Ондағы суреттерді естеріне сақтап алуға тырысады. Мұғалім ашықхаттарды жинап алған соң, суреттер бойынша мәтін құрайды. Қай топтың мәтіні қызық әрі дұрыс болса, сол топ «жеңімпаз» болады.

Топтар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалайды.


Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы:

Көп нүктенің орнына жақшаның ішінен тиісті қосымшаны қойып жазады.Күз (-да, -де) күн суытады. Жапырақ (-тар,-тер,-дар) сарғаяды. Құстар ұшып кете (-ді, -сің, -ды). Құстар-адамның дос (-тары, -ымыз,-сы). Біз құстар (-мыз,-ды, -ді) шығарып саламыз. Олар жылы жақта мекендей (-ды, -ді, -ты)

Рефлексия


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.10.2020
1773
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі