Ашық сабақ "Туындыны табу ережелері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Туындыны табу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
"Туындыны табу ережелері" тақырыбы бойынша ашық сабақта қолданылған платформаларды мұғалімге қолдануға ұсыныс жасар едім
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Мектеп директорының

оқу ісі жөніндегі орынбасары

___________

«21» қаңтар 2025ж.


Бөлім

10.3А Туынды

Педагогтің аты-жөні

Махамбетиярова Жанна Жанабиловна

Күні

21.01.2025ж.

Сынып:10 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Туындыны табу ережелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.1.11 дифференциалдаудың ережелерін біледі және қолданады

Сабақтың мақсаты

Дифференциалдаудың ережелерін біледі және есеп шығаруда қолдана алады

Құндылықтарға баулу

Құндылық:бірлік және ынтымақ

-басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу.

Құндылық:әділдік және жауапкершілік

-оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту;

Құндылық:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

-өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу;

Сабақ барысы

Сабақтыңкезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

2 минут










3 минут










3 минут























2 минут

Ұйымдастыру.

Психологиялық ахуал.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

«Жақсы көңіл күй жан шуағы»

Оқушылар бір-біріне бүгінгі күнге сәттілік тілейді.

Топқа бөлу QAZ MATH платформасы арқылы жүргізіледі



Оқушыларға ЖИ DID AI платформасы арқылы сұрақтар қойылады








Үй жұмысын тексеру.

14.3

у f(x)функцияларының :

  1. f(x) ,

1)f’(x)=2x(x-1)+ =2 -2x+ =3 -2x;

f’(-1)=3* -2*(-1)=3+2=5.

f’(x)=3(x+1)+3x=3x+3+3x=6x+3;

f’(- )=6*(- )+3= -4+3=-1.

f(x) ,
f’(x)=
= -

f’(-1)=- = -1.

f’(x)= = =

-

f’(1)= - = -3.

«Туындыны табу ережелері» формулаларын https://learningapps.org/view29058485

Сілтемесі арқылы құрастырады

Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін айтады.





Оқушыларды QAZ MATH платформасы арқылы топқа бөлу


Оқушылар ЖИ D ID AI платформасында дифференциалдау ұғымын енгізген ғалым Лагранж сұрағына жауап береді



«Зымыран» әдісі арқылы оқушылар үй тапсырмасын ауызша оқиды. Оқушылар дәптерлерін интербелсенді тақтада жауабымен жазылған үй тапсырмасына қарап презентациядан өз жұмысының

дұрыстығын тексереді.












Тапсырма learning apps платформасында орындалады















Мадақтау








Оқушы білімін теңге арқылы бағалау



Презентация


























Ортасы

20 минут

































































































2 мин




5мин







5 минут




Жеке жұмыс

Оқулықпен жұмыс.

Оқулықтағы №14.8(а,ә,б)

14.9 , №14.10, №14.11, №14.12.

есептер тақтада орындалады.


14.8(ә,б,в)

У функциясының х -1 болғандағы туындысының мәнін табыңдар:

ә)






б) )









в)










14.9

f/(х)

а) +3х+1;







ә) +12х-1;








14.10

f/(х)

а) -7;
















ә) +3х;














14.12

Егер -3х және -3хболса, ондаf/(0 g/(0 мәндерін салыстырыңдар.








Сергіту сәті.



Топтық жұмыс

«Туындыны табу ережелері формулаларын қолданып есептер шығару»

Оқушыларға 10 есеп беріледі. Топпен есептердің шешімін табады.



Сабақты қорытындылау.

«Кім жүйрік» әдісі тест тапсырмаларын орындау








ә)f/(х)

f/(-1

Жауабы:

б)f/(х)

f/(-1 шешімі жоқ

Жауабы: шешімі жоқ

в)f/(х)

f/(-1

Жауабы:


f/

D 0;

Жауабы:



f/

/:3

;

(х-2)2 ;

Х-2 ;

х ;

Жауабы:


f/

;

36х(х+1)

36х

х

х ;

+ - +

Shape3 Shape2 Shape1

-1 0


Жауабы:

(- ) (0;+ )


f/

;/ *(-1)

;

D (-2)2-4*1*(-3) 16

Х1

Х2

+ - +Shape5 Shape4

Shape6

-1 3

Жауабы: (-1;3)


f/ f/(0

g/ – 3; g/(0 -3;

f/(0 g/(0 ;

-3

Жауабы : екі функцияның х нүктесіндегі туындыларының мәндері тең


Миды жаттықтырайық




Тапсырмаларды WordWall бағдарламасы арқылы орындайды




Online Test Pad бағдарламасы арқылы тест тапсырмаларын орындау


Мадақтау



















































































мадақтау





























1тапсырма- 10 балл

Оқулық, тақта, бор




































































































Соңы

3 минут

Рефлексия «Банкомат»

Үйге тапсырма:№14.5, №14.8(а)

Оқушы білімін бағалау

Оқушылар сабақ ұнаған болса қолдарындағы картаға сабақ жайлы пікірлерін жазып,банкоматқа салады


Банкомат

карта



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
196
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі