Материалдар / Ашық сабақ "Ұдайы өсудің түрлері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ұдайы өсудің түрлері"

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2023
372
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Бөлім 4. Әлеуметтік география 4.1 Халық географиясы

Педагогтің аты-жөні:

Дабикова Ж.С.

Күні:


Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ұдайы өсудің түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.4.1.2- дүниежүзі елдерін халықтың ұдайы өсу түрі бойынша жіктейді

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар ұдайы өсудің абсолютті және салыстырмалы көрсеткіштерін есептеуді сипаттаумен танысады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар ұдайы өсудің абсолютті және салыстырмалы көрсеткіштерін есептеуді біледі

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар ұдайы өсудің абсолютті және салыстырмалы көрсеткіштерін есептеуді сипаттап бере алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.



«Пазл»әдісі арқылы топқа бөлу. Мемлекеттердің картасы шығады


Оқулық, жұмыс дәптері

«Пазл»қималары



Интерактивті тақта

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Үй тапсырмасын тексеру мақсатында

Бейне сұрақ қою География пәнінің мұғалімі және 10 сынып оқушыларынан



1.Ең алғаш халық санағы жүргізілген мемлекет?

2. Санағын жүргізу қандай мәселеден туындады?

3.Халық қалай көбейеді?

4.Көшіп қону адамдардың көбеюіне әсер ете ма?

5. Қазақстан территориясында қанша рет халық санағы жүргізілді?

6. Дүниежүзі халқы саны қанша деп ойлайсыңдар?

7. Қазақстанның халқы саны қанша?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!», «Өте жақсы» деген мадақтау сөзімен ынталандыру «Балл » жинау әдісі арқылы жауаптарына балл алып отырады

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

35 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.


Дескриптор:


Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

1 – топ «Қазақстан» Дәстүрлі ұдайы өсу

2-топ «Қытай» Ұдайы өсудің өтпелі түрі

3- топ «АҚШ» Ұдайы өсудің қазіргі заманғы түрі

4- топ «Үндістан» Тұжырымдамалық карта» кесте толтыру. Қосымшадағы «Дүниежүзі елдерінің негізгі демографиялық көрсеткіштері » кестедегі мәліметтерді пайдаланып ұдайы өсу түрі бойынша жіктеу

Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1. Дәстүрлі ұдайы өсуді түсіндіреді

2. Ұдайы өсудің өтпелі түрін түсіндіреді

3.Ұдайы өсудің қазіргі заманғы түрін түсіндіреді

4.Ұдайы өсудің коффицент көрсеткіштерін есептейді

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Жеке жұмыс «Халықтың ұдайы өсуі және төмендеуі бойынша мемлекеттерді кескін картаға түсіру


Дескриптор: Жалпы – 2 балл

1. Ұдайы өсу және төмендеуі бойынша мемлекеттерді анықтайды, кескін картаға түсіреді


ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image5.png

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1: :Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!