Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Үй жиҺаздары"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
.
Бөлімі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Үй жиһаздары. Менің төсегім.
Мақсаты: Үй ішіне қажетті жиһаздардың жеке бөліктерін сөзбен дұрыс айтуға үйрету.
Міндеттері:
-
Бөлменің ішіндегі жиһаздар туралы айта білуді үйрету.
2. Баланың зейінін, логикалық ойлауын, тілін дамыту.
3. Жиһаздарды күтуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: Қуыршақ жиһаздары, «Жиһаздар» тақырыбы бойынша суреттер, ойыншық аю, «Үш аю» ертегісінің суреттері.
Әдістері : Сюрпирздік кезең, әңгіме, жұмбақтарды шешу, дидактикалық ойындар.
Сөздік жұмыс: Балалардың сөз қорларын жиһаз атауларымен кеңейту, «Жиһаз» сөзін балалардың сөйлемдерінде қолдануды үйрету.
Алдын-ала істелінген жұмыс: Жиһаздар суретін қарастыру, «Үй. Отбасы» сюжеттік - рөлдік ойын, «Үй. Пәтер» сюжеттік суреттерді қарастыру, Д/О «Қандай?», «Біреу-көп», «Үлкен-кіші», «Үш аю» орыс ертегісін қайталау.
Билингвальды компонент: қысқа-корткий, ұзын-длинный, сопақша-овальный.
Балалар топқа кіріп жарты шеңбер құрайды. Балалардың назарын қонақтарға аударамын. Балалар, әрекетімізді бастамас бұрын бір-біріміздің жылуымызды сезінейік.
Шаттық шеңбері.
-Мен бүгін балабақшаға келе жатып сандық тауып алдым. Бұл сандықта бірдеме бар секілді. Сандық ашылмайды.
-Балалар, сандықтың аузында құлып тұр ғой. Ал, құлыпта мынандай сөз жазылыпты. «Жұмбақты шешкен адам сандықты аша алады», - деп жазыпты.
Онда жұмбақты шешіп көрелік.
Үйге қажет бәріде,
Киім іліп қойғанға
Шкаф қажет әрине,
Тамақтарды қоятын,
Үстел керек әрине,
Үстелге кеп отыратын,
Орындық қажет әрине.
Бұларды біз бір сөзбен не деп айтар едік. (Жиһаздар)
Музыка әуенімен сандық ашылады. Сандықтың ішінен ойыншық жиһаздар шығады.
-Балалар, бұл жиһаздар ғой.
Тосын сәт. (Есік қағылып, қонжық топқа кіреді).
Қонжық: -Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен кішкентай қонжықпын. Орманда тұрамын. Ал сендер қайда тұрасыңдар?
-Ал үйлеріңде, бөлмелеріңде не бар?
(Бөлме бейнесінің суреті көрсетіледі).
-Иә, қонжық осындай жиһаздар әр үйде тұр.
Қонжық: -Ал менің інімде ешқандай жиһаздар жоқ.Менде осындай ыңғайлы жиһаздарды қалаймын.Бірақ білмеймін қандайын таңдап алайын. Сендер маған көмектесесіңдер ме?
Тәрбиеші: -Балалар, қонжыққа жиһазды таңдап алуына көмектесеміз бе?
Онда сандықтан шыққан жиһаздарды қонжыққа сиға тартсақ па? Қалай ойлайсыңдар? Қонжық біздің балалар қарсы болмайды. (Тәрбиеші балаларға ойланып, жиһаздарды таңдауға ұсыныс жасайды). Қонжықтың бөлмесіне қандай жиһаз қоюға болады? (Ас бөлмесіне үстел мен орындық таңдайды. Жатын бөлмесіне төсек пен шкаф таңдап алады)
-Қонжық саған бөлмең ұнады ма?
-Балалар, қонжық бұл заттарын есіне сақтау үшін ойын ойнайық. Мен сендерге жұмбақ жасырамын, ал сендер жауабын табыңдар.
Төрт аяғы болса да,
Етік киіп көрмеген.
Жалқаулығы соншама,
Аттап шықпас бөлмеден. (Үстел)
Мен жәйлімін, жұмсақпын,
Мені табу қиын емес.
Ұнатады әжелер мен сәбилер,
Отыруға, жатуға. (Диван)
Кеш батты, шаршадың сен
Ұйқың келді.
Ұйқы бөлмеде күтіп тұр сені. (Кереует)
-Қонжық, сен есіңе бәрін сақтап алдың ба?Жарайсың. Балаларда өте ақылды. Жарайсыңдар. Қонжыққа көмектестіңдер.
Қонжықтар орманда тұр,
Бастарын былай бұрды.
Қорбаң, қорбаң жүрді,
Көлден су ішті.
Қонжықтар бал іздеп,
Ағаштарды шайқады.
Былай-былай шайқады.
Кейін қолдарын көтеріп,
Би биледі шаттана.
-Балалар, орманда қонжықтардың достары тұрады екен. («Үш аю» ертегісіндегі аюлардың суреттері көрсетіледі). Сендер оларды таныдыңдар ма? Қай ертегінің аюлары? Олардың үйлерінде бір жағымсыз жағдай болды.Олардың үйлеріне кіріп, жиһазды сындырып тастапты. Бұл кім екен?
Ойын: «Не жетпейді?»
Шарты: Жиһаздардың бір бөліктері жетпейтін суреттер көрсетіледі.
-Балалар, неліктен жиһаздар сынып қалды?
-Жиһазды қалай күту керек?
Ойын: «суретті жинап ал».
-Ал, біздің тобымызда қандай жиһаздар бар?
Схема бойынша жұмыс.
-Біз бүгін сабақта не жасадық?
-Қонжық пен үш аю сендерге «рахмет» айтып жатыр. Сендер оларға көмектестіңдер. Олар енді үйде қандай жиһаздар болу керектігін білетін болады және жиһаздарды қалай күту керек екенін. Қонжық балалармен қоштасады. Сыйлықтарын таратад
«Балбөбек» бөбекжай балабақшасының шағын орталық тобының тәрбиешісі Мұхамбетова Шынар Бейбітқызы
Білім беру саласы:Қатынас,Таным.Әлеуметтік орта.Оқу іс – әрекеті:Тіл дамыту, қоршаған орта, құрастыру. Тақырыбы: «Үй жиһаздары».Міндеті:Қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту. Мақсаты
Б/м:Үй – ішіне қажетті жиҺаздар туралы кеңінен түсіндіру. Балаларды жиһаздар қалай, қандай материалдан жасалатынын және олардың қажеттілігі туралы айтып түсіндіру.
Д/м: Балалардың тіл байлығын дамыту.
Т/м: Жиһаздарды күтіп баптап ұстауға, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу. Алдын-ала жұмыс:балабақша ішіне саяхат,тақпақтар жаттату. Сөздік жұмыс:жиһаз-жиһаздар, керует-керуеттер, үстел-үстелдер,орындық-орындықтар.
Көрнекі-құралдар:жиһаздар слайды, жиһаздар макеттері,топтағы жиһаздар.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру, көрсету,көркем сөз,ғажайып қонақ,сұрақ-жауап, желілік ойын «Жиһаз дүкені», д/о «Не артық?»Билингвальды компонент: Жиһаз-мебель,керует-кровать,үстел-стол, орындық-стул.
Іс-әрекет кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық. |
Тәрбиеші балаларды шаттық шеңбер құруға шақырады. Армысың, алтын күн, Армысың, алтын жер Армысың, көк аспан, Армысың, жан досым. Жылуыма жылу қос , Міне, менің қолым. Бүгін біз үй жиһаздары туралы кеңінен білетін боламыз. -Балалар үй жиһаздары барлығының үйлеріңде бар. Қандай жиһаздарды білесіңдер? Жарайсыңдар балалар!
Балалар мен бүгін балабақшаға келе жатып ,бір сандық тауып алдым.Бұл сандықта біреу бар секілді.Қарайықшы қане, балалар, қораптың аузын ашып көрейін. Ой, балалар, мұнда хат бар екен . Хаттың ішінде жұмбақ жазылыпты соның шешімін табайық.
Қорбаң, қорбаң етеді. Орман оның мекені. Тәтті балға тойып –ап Қыста ұйқыға кетеді.(аю)
Бұл не балалар?
Осы кезде топқа қолына дорба ұстаған қонжық кіреді. Қонжық: -Сәлеметсіңдерме, балалар мен апайлар? Мен кішкентай қонжықпын. -Сәлеметсіңба, қонжық? Қош келдің, төрлет! -Қолыңдағы не, қонжық? -Ой,балалар,дорбаның ішінде менің киімдерім. -Қонжық, сен неге ол киімдерді өзіңмен тасып жүрсің? -Үйімде киімдерімді салатын жиһаздар жоқ,сондықтан оларды өзімен алып жүрмін. -Ал сіздің балабақшада жиһаздар бар ма?
-Балабақшада балаларға арналған жиһаздар бар .Біздің балалар балабақшада сурет салуды, жапсыруды,ермексаздан мүсіндеуді үйре- неді,тамақтанады,ұйықтайды сол себепті, балабақшада түрлі жиһаздар болады. |
Балалар шаттық шеңбер құрып, өлең сөздерін айтады.
Балалар тәрбиеші нің сұрақтарына жауап беруге тырысады. Балалар жиһаздарды атайды. Қызығушылық танытады.
Жұмбақты шешеді
Қонжықты көреді.
Балалар қонжықпен амандасады.
Біздің балабақшада жиһаздар өте көп. |
Ұйымдастыру-шылық-ізденістік |
Тәрбиеші слайд арқылы жиһаздар түрлерін көрсетіп ,олардың атауларын естеріне түсіреді. Сөздік жұмыс жүргізеді. Қонжық: Ал менің інімде ешқандай жиһаздар жоқ.Менде осындай жиһаздарды қалаймын. Бірақ білмеймін қандайын таңдап алатынымды. Сендер маған көмектесесіңдер ме? Тәрбиеші:-Балалар ,қонжыққа жиһаз таңдауға көмектесесіңдерме? Желілік ойын «Жиһаз дүкені» (санамақ арқылы кейіпкерлерді таңдайды). Тәрбиеші: Ал ендеше, жиһаздар сататын дүкенге барайық. Балалар қонжықтың бөлмесіне қандай жиһаз ыңғайлы деп ойлайсыңдар? Ал қонжық саған алған жиһаздар ұнады ма? Қонжық: Иә, ұнады. Тәрбиеші: Олай болса, балалар, қонжық сатып алған жиһаздардың атауын есінде сақтап қалу үшін мен сендерге жұмбақ жасырайын . Жұмбақ: -Төрт аяғы болса да, Етік киіп көрмеген. Жалқаулығы соншама, -Аттап шықпас бөлмеден. (үстел) Мен жайлымын жұмсақпын , Мені табу қиын емес Ұнатады әжелер мен сәбилер Отыруға ,жатуға. (диван)
-Кеш батты,шаршадың сен, ұйқың келді. Ұйқы бөлмеде күтіп тұр сені. (керует)
Тәрбиеші: Ал, қонжық, сен есіңе сақтап алдың ба? Жарайсың,қонжық! Балалар,сендерде жарадыңдар! Қонжыққа жиһаз таңдауға көмектестіңдер.
-Қонжық, біздің балалар сен туралы орысша тақпақтар біледі. Сен соны тыңдағың келеме?
-Әрине,қуана-қуана тыңдаймын.
-Мишка лапою мохнатой Не спеша малину рвёт, Ходит, ищет косолапый Сладкий и душистый мёд.
-Мишка очень любит мед Свежий из пчелиных Он бы с пчелкой подружился Этим лакмством розжился Только пчелы вот беда С ним не дружат никогда. -Умеет мишка бегать. На дерево залезать Проплыть неплохо сможет. Малину с мёдом съесть. -В лесу-хозяин мишка. Ещё б, такой большой И вовсе не с добрейшей, И радостной душой. Билингвальды компонент: Жиһаз – мебель,керует – кровать,үстел – стол, орындық – стул .
Қонжық: Рахмет, балалар, сендер мені қуантып тастадыңдар. Тәрбиеші: Ал, қонжық, сен шаршаған боларсың, біздің балалармен бірге бір серігіп ал. Біздің балалар ағылшынша сөйлейді үйреніп жүр.Қазір ағылшын тілінде сергіту жасайды. Сергіту сәті: Бейнетаспадан сергіту сәті жүреді.
Қонжық: Мен балалармен «Не артық?» ойын ойнағым келіп тұр.(шарты:топтасқан жиһаздардың ішінен артық затты алып тастау»
Тәрбиеші: Д/о: «Жиһазды құрастырамыз» Олай болса, енді біз тақтаға қарайық .Тақтада жиһаздардың жарты бөлігі көрінбейді , сол жиһаздың бөлігін тауып көрейікші.
Қане, кім шығады ? Жарайсыңдар, балалар, сендер бүгін белсенділік көрсеттіңдер . Қонжық:Иә, балалар, сендер көп нәрсе біледі екенсіңдер. Мен сендерге риза болдым.Сендер маған көп көмектестіңдер.Мен енді жиһаздарымды үйіме апарып орналастырайын. Ал енді мен сендерге әкелген сыйлығымды таратайын.Сау болыңдар балалар. Тәрбиеші: Олай болса, қонжық, сау бол! Қонжық: Сау болыңдар! |
Балалар слайдқа қарап жиғаздардың атауын атайды.
Ия, көмектесеміз.
Балалар санамақ арқылы сатушы, кассир,сатып алушы адамдарды таңдайды.Қызығушылықпен ойынға қатысады.
Балалар жұмбақтардың шешімін табады.
Балалар тақпақтар айтады.
Балалар қонжықпен бірге сергіту сәтін жасайды.
Балалар кезекпен жиһаздарды атай-ды.Ол не үшін керек екенін айтады.
Сергіту сәтін орындайды.
Балалар қожықпен бірге ойын ойнайды.
Балалар тақтаға назар салады. Балалар ойынға қатысады.
Балалар қонжықпен қоштасады. |
Рефлексивті түзетушілік |
Балалар, біз бүгін немен таныстық, не туралы әңгімелестік? Жиһаздарды атаңдаршы?
Жиһаз бізге не үшін керек?
Жиһазды бүлдіруге бола ма?
Балалар бізге қонаққа кім келді? Қонжыққа біз не таңдап бердік? Жарайсыңдар балалар! Сендерді бүгін мен смайлик арқылы бағалаймын. |
Жиһаз туралы
Шкаф, үстел, диван, отырғыш, керует. Демалу,отыру, ұйықтау үшін керек. Жоқ,жиһаздарға ұқыпты қарау керек. Қонжық келді. Жиһаздар таңдап бердік. Балалар қуанады.
|
Күтілетін нәтиже.
Біледі: жиһаз түрлерін, қажеттілігін, оларды ұқыпты пайдалануды.
Түсінеді:жиһаздардың орысша атауларын.
Игереді:жұмбақтар шешуді , тақпақтар айтуды, ойын тапсырмаларын орындауды.
Білім беру саласы:Қатынас,Таным.Әлеуметтік орта.Оқу іс – әрекеті:Тіл дамыту, қоршаған орта, құрастыру, сурет салу
Тақырыбы: «Үй жиһаздары».
Міндеті:Қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту.
Мақсаты :1.Жиһаздар туралы алған білімдерін толықтыру.
2.Дидактикалық ойын ойнату арқылы зейіндерін, логикалық ойлауларын дамыту.
3.Тұрмыстық заттарды ұқыпты ұстауға баулу.
Б/м:Үй – ішіне қажетті жиҺаздар туралы кеңінен түсіндіру. Балаларды жиһаздар қалай, қандай материалдан жасалатынын және олардың қажеттілігі туралы айтып түсіндіру.
Д/м: Балалардың тіл байлығын дамыту.
Т/м: Жиһаздарды күтіп баптап ұстауға, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу. Алдын-ала жұмыс:балабақша ішіне саяхат,тақпақтар жаттату. Сөздік жұмыс:жиһаз-жиһаздар, керует-керуеттер, үстел-үстелдер,орындық-орындықтар.
Көрнекі-құралдар:жиһаздар слайды, жиһаздар макеттері,топтағы жиһаздар.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру, көрсету,көркем сөз,ғажайып қонақ,сұрақ-жауап, д/о «Не артық?»Билингвальды компонент: Жиһаз-мебель,керует-кровать,үстел-стол, орындық-стул.
Іс-әрекет кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Рефлексивті түзетушілік |
Балалар мен бүгін балабақшаға келе жатып ,бір сандық тауып алдым.Бұл сандықта біреу бар секілді.Қарайықшы қане, балалар, қораптың аузын ашып көрейін.Ой, балалар, мұнда хат бар екен .Хаттың ішінде жұмбақ жазылыпты соның шешімін табайық. Қорбаң, қорбаң етеді. Орман оның мекені. Тәтті балға тойып –ап Қыста ұйқыға кетеді.(аю) Бұл не балалар? Осы кезде топқа қолына дорба ұстаған қонжық кіреді. Қонжық: -Сәлеметсіңдерме, балалар мен апайлар? Мен кішкентай қонжықпын. -Сәлеметсіңба, қонжық? Қош келдің, төрлет! -Қолыңдағы не, қонжық? -Ой,балалар,дорбаның ішінде менің киімдерім. -Қонжық, сен неге ол киімдерді өзіңмен тасып жүрсің? -Үйімде киімдерімді салатын жиһаздар жоқ,сондықтан оларды өзімен алып жүрмін. -Ал сіздің балабақшада жиһаздар бар ма? -Балабақшада балаларға арналған жиһаздар бар .Біздің балалар балабақшада сурет салуды, жапсыруды,ермексаздан мүсіндеуді үйре- неді,тамақтанады,ұйықтайды сол себепті, балабақшада түрлі жиһаздар болады. Тәрбиеші: Олай болса, балалар, қонжық сатып алған жиһаздардың атауын есінде сақтап қалу үшін мен сендерге жұмбақ жасырайын . Жұмбақ: -Төрт аяғы болса да, Етік киіп көрмеген. Жалқаулығы соншама, -Аттап шықпас бөлмеден. (үстел) Мен жайлымын жұмсақпын , Мені табу қиын емес Ұнатады әжелер мен сәбилер Отыруға ,жатуға. (диван) -Кеш батты,шаршадың сен, ұйқың келді. Ұйқы бөлмеде күтіп тұр сені. (керует) Билингвальды компонент: Жиһаз – мебель,керует – кровать,үстел – стол, орындық – стул . Тәрбиеші: Ал, қонжық, сен есіңе сақтап алдың ба? Жарайсың,қонжық!Балалар сонымен бұл не? Олар неден жазалат? Жиһаздар бізге не үшін қажет? Жиһаздарды сыңдыруға болама? Балалар,сендерде жарадыңдар! Сергіту сәті: Қолымызды жаяйық Құстай қанат қағайық Аяқты бір басыңдар Қане,тағы ,тағы да Қол соғайық жабыла Тәрбиеші: Балалар енді мен сендерге жиһаздар берем сендер соны бояйсыңдар сосын осы жиһаздарды ретімен қойып қонжыққа бөлме жасаймыз. Қонжық: Мен балалармен «Не артық?» ойын ойнағым келіп тұр.(шарты:топтасқан жиһаздардың ішінен артық затты алып тастау» Тәрбиеші: Д/о: «Жиһазды құрастырамыз» Олай болса, енді біз алдымызға қарайық .Үстел үстінде жиһаздардың жарты бөлігі көрінбейді , сол жиһаздың бөлігін тауып көрейікші. Қане, кім шығады ? Жарайсыңдар, балалар, сендер бүгін белсенділік көрсеттіңдер . Қонжық:Иә, балалар, сендер көп нәрсе біледі екенсіңдер. Мен сендерге риза болдым.Сендер маған көп көмектестіңдер.Мен енді жиһаздарымды үйіме апарып орналастырайын. Ал енді мен сендерге әкелген смайликтарды берейін.Сау болыңдар балалар. Тәрбиеші: Олай болса, қонжық, сау бол! Қонжық: Сау болыңдар Балалар, біз бүгін немен таныстық, не туралы әңгімелестік? Жиһаздарды атаңдаршы?
Жиһаз бізге не үшін керек?
Жиһазды бүлдіруге бола ма?
Балалар бізге қонаққа кім келді? Қонжыққа біз не таңдап бердік? Жарайсыңдар балалар! Сендерді бүгін мен смайлик арқылы бағалаймын. |
Балалардың жауабы Аю
Сәлеметсізбе
иа
Шкаф,устел,Теледидар т.б Ағаштан,темірден
Жиһаз туралы
Шкаф, үстел, диван, отырғыш, керует. Демалу,отыру, ұйықтау үшін керек. Жоқ,жиһаздарға ұқыпты қарау керек. Қонжық келді. Жиһаздар таңдап бердік. Балалар қуанады.
|
Күтілетін нәтиже.
Біледі: жиһаз түрлерін, қажеттілігін, оларды ұқыпты пайдалануды.
Түсінеді:жиһаздардың орысша атауларын.
Игереді:жұмбақтар шешуді , ойын тапсырмаларын орындауды.