Ашық сабақ "Ұлттық қолөнер"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ұлттық қолөнер"

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып оқушыларына Ұлттық қолөнер тақырыбында ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5. Өнер

Күні:

Сынып: 3

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Нәтиже сабақ

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.4.1 тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, оқиғалар ретін анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, оқиғалар ретін мұғалімнің көмегімен анықтайды.

Көптеген оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, оқиғалар ретін анықтайды.

Кейбір оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, оқиғалар ретін өздігінен анықтайды.

Бағалау критерийлері

Тыңдалған мәтіннің тақырыбы мен оқиғалар ретін анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Өнер, қолөнер,жетіген жетіген қобыз,

Құндылықтарды дарыту

Құрмет

Пәнаралық байланыстар

дүниетану

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



5 мин

(Ұ) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды түгелдеу. «Шаттық шеңберіне» тұрғызып

  • Достарың қандай? Айтып көрейікші.(оқушылар тілектерін домбырамен жеткізеді)



Топқа бөлу: Пазлы арқылы топқа бөлу.

Үй жұмысын тексеру. 35б. 2-тапсырма .Тірек сөздерден сөйлем құра.(кітап)

  • Дескриптор:

  • Тірек сөздерді дұрыс қолдануына.

  • Қатесіз жазуына.

Shape3




(2 минут)

  • Сергіту

«Жіп бойындағы сөздер»

Жіпке тізілген әр қағаздардағы төл дыбыстарынан келетін сөздерді жазу



М: Әже,іні, көше,қалам т.б

Сабақтың ортасы

7 мин





















5 мин















3 мин






10 мин






Қызығушылықты ояту. «Сұрақ жауап»

  • Оқышылар біз қандай тақырыптар өттік?

  • Қандай өнерлер білеміз?

  • Бүгінгі тақырып атауы қалай?


Оқушыларды қорытынды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.



  • Тыңдалым. Мұғалім мәтінді оқиды

1 немесе 2 рет



  • «Сұрақ-жауап»

  • Атасы күмістен не жасайды?

  • Қарындасы не істейді?

  • Ағасы Әлихан қай мектепке барады?

  • Ол досымен қайда барады?

  • Тыңдаған мәтінге қандай тақырып қоямыз?



  • Оқылым: Оқушылар мәтінді тізбектеп оқиды.



  • Мағынаны тану

«Сәйкесін тап» әдісі бойынша Кім? Неден? Не істеді? Қандай?

(Сұрақтарына жауап беретін сәйкесті суреттерді жапсыру)



  • Дескриптор:Әр топтан бір оқушыдан шығып, жұмысты қорғайды

  • Кім? Немен? Не істеді? сұрақтарына сәйкес суреттерді жапсыру.

  • Қандай?сұрағына жауап беретін сөз жазу.

  • Қыстырған суреттерден сөйлем шығару.





  • Сергіту: Өз жұбыңды тап (оқушыларға қиынды суреттер таратылады сол арқылы өз жұбын табады)



  • Жазылым

Жұппен жұмыс: «Сиқырлы сандық» әдісі

(әр жұп өзінің жұмысын таңдап алады)

Әр топтағы 2 оқушыға

2 –тапсырмадағы суретке қарап сөйлем құрау

Әр топтағы 2 оқушыға 3- тапсырмадағы 2 сұрақтан жауап беру.

Әр топтағы 2 оқушыға 4- тапсырмадағы жақша ішіндегі сөздерді тауып оқып сөйлем шығару.

  • Дескриптор:

  • Сөйлемді дұрыс құрауын бақылау

  • Сұраққа дұрыс жауап беру

  • Сөйлемді толықтырып оқу.



  • Дәптермен жұмыс: 1тапсырма:



  • Айтылым:

5-тапсырма. «Өнер көрмесі»

Оқушылар өз қолдарымен жасаған жұмыстарын неден жасалғаны жайында айтып түсіндіріп, көрмеге қояды.

  • Дескриптор:

  • Жасаған жұмысының атайын айту

  • Неден жасалғаны жөнінде ,

  • Сөйлеу мәнерін бағалау

Топпен жұмыс: 6-тапсырма.

Суреттерді пайдаланып сөйлем құрау

  • Дескриптор:

  • Сөйлеу мәнерін бағалау




Нәтиже сабақ

Таныстырылым

1












«Өнерлі отбасы»



Таныстырылым

2














Таныстырылым

3








Анам алмадан тосап жасады. Тосап дәмді











Таныстырылым

4






Таныстырылым

5






Shape4





Таныстырылым

6






Таныстырылым

7














Таныстырылым

8





Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия: Білім қоржыны

Өте жақсы

түсіндім мен

үшін қызықты

болды

Мен сабақты жақсы түсіндім


Тақырып бойынша әлі де ізденуім керек


Үй жұмысы:

Дәптерден :2 -тапсырма

Таныстырылым

9









Таныстырылым

10




Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары



Сабақ бойынша рефлексия





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.10.2020
1029
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі