|
Пән: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5. Өнер Күні: Сынып: 3 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Нәтиже сабақ |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.4.1 тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, оқиғалар ретін анықтау. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, оқиғалар ретін мұғалімнің көмегімен анықтайды. Көптеген оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, оқиғалар ретін анықтайды. Кейбір оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, оқиғалар ретін өздігінен анықтайды. |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Тыңдалған мәтіннің тақырыбы мен оқиғалар ретін анықтайды. |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Өнер, қолөнер,жетіген жетіген қобыз, |
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құрмет |
||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы
5 мин |
(Ұ) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды түгелдеу. «Шаттық шеңберіне» тұрғызып
Топқа бөлу: Пазлы арқылы топқа бөлу. Үй жұмысын тексеру. 35б. 2-тапсырма .Тірек сөздерден сөйлем құра.(кітап)
|
|
|||||||
|
(2 минут) |
«Жіп бойындағы сөздер» Жіпке тізілген әр қағаздардағы төл дыбыстарынан келетін сөздерді жазу |
М: Әже,іні, көше,қалам т.б |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 7 мин
5 мин
3 мин 10 мин
|
Қызығушылықты ояту. «Сұрақ жауап»
Оқушыларды қорытынды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
1 немесе 2 рет
«Сәйкесін тап» әдісі бойынша Кім? Неден? Не істеді? Қандай? (Сұрақтарына жауап беретін сәйкесті суреттерді жапсыру)
Жұппен жұмыс: «Сиқырлы сандық» әдісі (әр жұп өзінің жұмысын таңдап алады) Әр топтағы 2 оқушыға 2 –тапсырмадағы суретке қарап сөйлем құрау Әр топтағы 2 оқушыға 3- тапсырмадағы 2 сұрақтан жауап беру. Әр топтағы 2 оқушыға 4- тапсырмадағы жақша ішіндегі сөздерді тауып оқып сөйлем шығару.
5-тапсырма. «Өнер көрмесі» Оқушылар өз қолдарымен жасаған жұмыстарын неден жасалғаны жайында айтып түсіндіріп, көрмеге қояды.
Топпен жұмыс: 6-тапсырма. Суреттерді пайдаланып сөйлем құрау
|
Нәтиже сабақ Таныстырылым № 1
«Өнерлі отбасы»
Таныстырылым № 2
Таныстырылым № 3
Анам алмадан тосап жасады. Тосап дәмді
Таныстырылым № 4
Таныстырылым № 5
Таныстырылым № 6
Таныстырылым № 7
Таныстырылым № 8
|
|||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия: Білім қоржыны
Үй жұмысы: Дәптерден :2 -тапсырма |
Таныстырылым № 9
Таныстырылым № 10
|
|||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||
|
|
|
Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Ұлттық қолөнер"
Ашық сабақ "Ұлттық қолөнер"
|
Пән: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5. Өнер Күні: Сынып: 3 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Нәтиже сабақ |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.4.1 тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, оқиғалар ретін анықтау. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, оқиғалар ретін мұғалімнің көмегімен анықтайды. Көптеген оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, оқиғалар ретін анықтайды. Кейбір оқушылар: тыңдаған мәтіннің тақырыбын, оқиғалар ретін өздігінен анықтайды. |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Тыңдалған мәтіннің тақырыбы мен оқиғалар ретін анықтайды. |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Өнер, қолөнер,жетіген жетіген қобыз, |
||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құрмет |
||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану |
||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы
5 мин |
(Ұ) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды түгелдеу. «Шаттық шеңберіне» тұрғызып
Топқа бөлу: Пазлы арқылы топқа бөлу. Үй жұмысын тексеру. 35б. 2-тапсырма .Тірек сөздерден сөйлем құра.(кітап)
|
|
|||||||
|
(2 минут) |
«Жіп бойындағы сөздер» Жіпке тізілген әр қағаздардағы төл дыбыстарынан келетін сөздерді жазу |
М: Әже,іні, көше,қалам т.б |
|||||||
|
Сабақтың ортасы 7 мин
5 мин
3 мин 10 мин
|
Қызығушылықты ояту. «Сұрақ жауап»
Оқушыларды қорытынды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
1 немесе 2 рет
«Сәйкесін тап» әдісі бойынша Кім? Неден? Не істеді? Қандай? (Сұрақтарына жауап беретін сәйкесті суреттерді жапсыру)
Жұппен жұмыс: «Сиқырлы сандық» әдісі (әр жұп өзінің жұмысын таңдап алады) Әр топтағы 2 оқушыға 2 –тапсырмадағы суретке қарап сөйлем құрау Әр топтағы 2 оқушыға 3- тапсырмадағы 2 сұрақтан жауап беру. Әр топтағы 2 оқушыға 4- тапсырмадағы жақша ішіндегі сөздерді тауып оқып сөйлем шығару.
5-тапсырма. «Өнер көрмесі» Оқушылар өз қолдарымен жасаған жұмыстарын неден жасалғаны жайында айтып түсіндіріп, көрмеге қояды.
Топпен жұмыс: 6-тапсырма. Суреттерді пайдаланып сөйлем құрау
|
Нәтиже сабақ Таныстырылым № 1
«Өнерлі отбасы»
Таныстырылым № 2
Таныстырылым № 3
Анам алмадан тосап жасады. Тосап дәмді
Таныстырылым № 4
Таныстырылым № 5
Таныстырылым № 6
Таныстырылым № 7
Таныстырылым № 8
|
|||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия: Білім қоржыны
Үй жұмысы: Дәптерден :2 -тапсырма |
Таныстырылым № 9
Таныстырылым № 10
|
|||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||
|
|
|
Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз




















