Ашық сабақ. Ұлы адамдар достығы 7 - сынып Т1

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ. Ұлы адамдар достығы 7 - сынып Т1

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа арнап "Сүйіспеншілік пен достық" бөлімі бойынша өткізілген "Ұлы адамдар достығы" тақырыбындағы ашық сабақ. Оқу мақсаты: 7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы



«Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі:

____________Байдешова С.К.


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: қазақ тілі


Мектеп: Ш. Уәлиханов атындағы орта мектеп


Күні: 14.11.2024ж

Мұғалімнің аты-жөні: Сидегалиева Ж.С.



Сынып: 7

Қатысқандар саны: 23

Қатыспағандар саны:


Бөлім:

Сүйіспеншілік пен достық


Тақырыбы:

Ұлы адамдар достығы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу

7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану


Сабақтың мақсаттары

Тақырып бойынша пікірін білдіреді; етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті ажырата алады; тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазады; сұрақтарға дұрыс жауап береді; етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім, жазылым барысында қолданады


Сабақ барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

Ұйымдастыру бөлімі

1.Сәлемдесу 2.Топқа бөлу «Мақал-мәтелдер»

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты түсіндіріледі.


Психологиялық ахуалды қалыптастыру.

Оқушылар топқа бөлінеді:

1-топ. Досы көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды.

2-топ. Дос жылатып айтады, Дұшпан күлдіртіп айтады.

3-топ. Ағаш тамырымен мықты,

Адам дос-жарымен мықты.


Бүгінгі тақырыпты болжау.

Сіздер кімдердің достығын үлгі етесіздер?

Ұлы адамдардың достығын не үшін білуіміз керек?

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Интербел

сенді тақта Мақал-мәтелдер жазылған қағаз






Сабақтың ортасы



Оқылым алды тапсырмасы

Өлеңдер мәтінін жасанды интеллекттің көмегімен ақындардың оқыған нұсқасында көреміз. «Қос жазба күнделігі» әдісін қолдана отырып, тапсырма орындалады.




Оқылым тапсырмасы

Тілдік бағдар

Есімше, көсемше, тұйық етістіктің жасалу жолдарын еске түсіреді.



1-топ

Араласқан, байқаған, көрсеткен

2-топ

Той-думан жасап, хатты жаза алады, досына барғалы жүр

3-топ Қастерлеумен өткен, құс аулау, жазуға дағдыланған




Бекіту сұрақтары


Өлеңдердегі эмоционалды сөздерді, фразеологизмдерді тауып, эмоционалды мәнін «Қос жазба» күнделігіне толтыру.


Сөздер

Эмоционалды сөздер

Фразео

логизмдер

Эмоционалды мәнін ашу











Мұқағали, Төлеген, Мұхтар ақындардың дос туралы жазылған өлең үзінділерінен көсемшелі етістіктерді теріп алып, жасалу жолдарын түсіндіреді. Түбір мен қосымшасын ажыратады.




Әр топтан бір-бір оқушы шығып, тапсырманы орындайды.










Google forms арқылы оқушылар жаңа сабақ бойынша бекіту сұрақтарына жауап береді. Тест тапсырмаларын орындайды.

Дескрипторлар:

Мәтіннен эмоционал сөздерді, фразеологизмдерді табады, ажыратады – 2 б

Эмоционалды мәнін ашады – 1 б.


Дескриптор Білім алушы

- ақын өлеңдерін мұқият оқиды – 1б

-көсемшелі етістіктерді табады – 1 б

Түбір мен қосымшасын ажыратады – 1 б


Дескриптор Білім алушы

-көсемшелі, есімшелі етістіктер мен тұйық етістіктерді табады – 1 б

Түбір мен қосымшасын ажыратады – 1 б


Дескриптор Білім алушы

- АКТ – ны меңгереді – 1 б

Тест тапсырмаларын орындайды – 1 б.

ЖИ










ҚБ «Бағалау бетшесі» арқылы бағалау


ҚБ

Өз өздерінен бағалайды.







Сабақтың соңы

Рефлексия

«Padlet.com» тақтасы арқылы оқушылардан кері байланыс алынады.


Оқушылар тақтаға өткен тақырып бойынша өз ұсыныс-пікірлерін жазады.












Сөздер

Эмоционал-ды сөздер

Фрозеоло-гизмдер

Эмоционалды мәні

Қымбаттым

апыр-ау

Досым-ау

асылым

тапшы емін

+

+

+

+





+

Құрметтеу

Сүйсіну

Жалыну

Жалыну

Көмектесуі сұрауы



Сөздер

Эмоционал-ды сөздер

Фрозеоло-гизмдер

Эмоционалды мәні

тіпті

есігімді кір қақпай

тіл қатпай

+



+

+

сенімділік

рұқсат сұрамай

үндемей



Сөздер

Эмоционал-ды сөздер

Фрозеоло-гизмдер

Эмоционалды мәні

Қуат көріп

Шуақ көріп

Пана болып

Дала болып

Қанып ішіп

Алып ұшып

+

+

+

+

+

+

Сеніп

Мейірім

Жәрдемдесу

Кең пейіл

Рахаттану

тез



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
148
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі