Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ "Ұлы Жібек жолы" 7- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ "Ұлы Жібек жолы" 7- сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал оқушыларға, студенттерге, ұстаздарға аса қажет болып табылады. Оқушылар біздің тарихымызда ІІ ғасырда Ұлы Жібек жолының болғанын білуі керек. Ұлы жібек жолы арқылы жан-жануарлар, сәйгүлік аттар, жібек маталар ,әшекей бұйымдар тасымалданды.Қазір елімізде Ұлы Жібек жолының рухани жаңғыру бағытында Батыс Еуропа, Батыс Қытай магистралі жұмыс жасайды.
6.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау;
Сабақтыңмақсаты
Барлық оқушылар :Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына қосқан әсерін анықтайды.Оқушылардың басым бөлігі:.Қазақстан территориясындағы Ұлы Жібек жолының сілемдерін белгілейдіКейбір оқушылар:Ұлы Жібек жолының халықаралық өркениетке қосқан жетістігін дәлелдейді.
Бағалау критерийі
Ұлы Жібек жолының мәдениеттің дамуына әсерін анықтайды.
Жібек жолының қала мәдениетінің дамуындағы маңызын талдайды
Жібек жолының халықаралық өркениетке қосқан үлесі мен жетістігін дәлелдеп, қорытындылайды.
Тілдік мақсаттар
Мәтіннен Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихы маңызы мен себептерін оқиды ( оқылым дағдысы)
Ұлы Жібек жолының негізгі бағыттары мен жолдарын кескін картаға түсіреді ( оқылым/жазылым дағдысы)
Ұлы Жібек жолының тарихи маңызы туралы әңгімелейді (айтылым дағдысы)
Ұлы Жібек жолы туралы видеоматериал тыңдап, сыныптық талқылау ( тыңдалым/айтылым дағдысы)
Пәнге қатысты лексика мен терминология:сауда, тауар, мемлекет, көпес, мәдениет, керуен, ақша, ғасыр
Оқушыларды 3 топқа топтастыру үшін саралаудың жіктеу тәсілін қолдана отырып, білім алушыларды Ұлы Жібек жолына байланысты суреттермен топтастыру.
1.Үй тапсырмасын пысықтау
Сәйкестікке арналған тест тапсырмалар
Қ/Б «Бас бармақ» әдісі арқылыМ к/б
Суреттер,слайд
Сабақтыңортасы/30 минут/7 минут
10 минут
3 минут
10 минут
2-Тапсырма «Stop-кадр»әдісі арқылы білім алушылардыҰлы Жібек жолы туралы бейне фильм бір сәтімен жұмыс жасатамын, сұрақтар қою арқылы диалогке тартамын.Білім алушылар бейнетаспадағы көріністі көру арқылы жаңа тақырыпты ашып, өз пікірлерін ортаға салады.Дейін-кейін стратегиясы
*Кадрда не көрсетілген?*Бұл қандай жол деп ойлайсыңдар*Көріністі өз ойларыңызбен бөлісіңіздер...Сабақта ол туралы қандай мәлімет білгілерің келеді?3-тапсырма Мәтінмен жұмыс1 топ Ұлы Жібек жолының басталуы2-топ Тауарлар3 топ Ұлы Жібек жолындағы сауда,қалаларҚ/Б геометриялық фигуралар арқылы
Сергіту сәті «Жапондық есім»
4-тапсырма. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы:Топтарға кескін картамен жұмысты ұйымдастыру. Топтағы білім алушылар Қазақстан территориясымен өтетін сауда жолдарын белгілеп беру керек. Картадан Ұлы Жібек жолының бағыттарын көрсетіңіз
Тапсырманың шарты: Ұлы Жібек жолының 2- тармағын көрсету Ұлы Жібек жолының шығыс пен батыс нүктелеріболатын елдерді анықтауГалереяға саяхат жасау / Ұлы Жібек жолы бойындағы қалаларды тауып арнайы суреттермен белгілеу/Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы білім алушылардың арасында бір-біріне кескін карталарын алмасу арқылы бағалату.
Дескриптор Білім алушы− кескін картадан Ұлы Жібек жолының 2 тармағын белгілейдіҰлы Жібек жолының шығыс пен батыс нүктелері болатын елдерді анықтайды− Ұлы Жібек жолы бойындағы Қазақстан қалаларынбелгілейді.
КБ:«Смайлик» арқылы бағалау әдісі Мкб: Мұғалімнің білім алушыларды мадақтау және білімге деген дұрыс бағыт -бағдар беру арқылы құштарлығын ояту.
Ұлы Жібек жолы туралы бейнефильм/www.yout
7-сынып Қазақстан тарихы ватманмаркер, стикер, қалам, қарындаш
кескін карта, оқулық, қаланың суреттері,желім,скотч
Сабақтыңсоңы5 минут
. Кері байланыс: «ҚҚҚ» әдісі«Дейін-кейін» стратегиялары
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін «ҚҚҚ» кестесі арқылы , және «кейін» бағанасын толтырып кері байланысқа түседіҮйге тапсырма беру: Оқулықтағы мәтін бойынша 10 сұрақ құрап келу
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Тапсырмаларды оқушы қабілетіне, дағдысына қарай саралап беру.Топтағы жұмыс барысында «диалог және қолда көрсетуу» Қабілетті оқушылардың басқалардың табысқа жетуіне ықпал жасауңа көмектесу. Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.Оқушылардың белсенді жұмыс жасауы үшін жеке,жұптық және топтық жұмыстарын ұйымдастыра отырып, оқушылардың білім деңгейіне қарай тапсыр-маларды беру және жіктеу. Оқушылар «Жұптық әңгіме» кезінде оқушылар диалогқа түседі,қолдау көрсетеді. Қажеттіліктерді қамтамасыз ету үшін аудио тыңдалым мен карта,суреттермен жұмыс жасаймын.
Әр тапсырма сайын бағалау, қолдау көрсету, ынталандыру, ауызша кері байланыс жекелей, жұптық, топтықӨзін – өзі, жұбын, топтық, топтардың бірін – бірі бағалауы, қалыптастырушы бағалау парағы
««Stop-кадр»
«Галереяға саяхат» әдісі
«ҚҚҚ» әдісі
«Геометриялық фигуралар» әдісі
«Смайлик»
«Бас бармақ»
«Дейін-кейін»
«ҚҚҚ» әдісі
Сәйкестендіру
Кескін картамен жұмыс
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары
Денсаулық сақатау педогогикасын СЭС талаптарын сақтау сыныптың тазалығын және техникалық қауіпсіздігін қадағалап шығу. Сабақ үрдісінде кезінде сергіту және әртүрлі жаттығуларды ұйымдастыру кезінде білім алушылардың денсаулықтарын зейінін қарау. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерініңтармақтарын түсіндіру
Сабақ бойынша рефлексия Білім алушыларды алған білімдерін мен эмоцианалдық жағдайын сараптау мақсатында рефлексия өткізу.
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені а
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз