|
Сабақтың тақырыбы: Валенттілік. Химиялық формулалар. |
Мұғалімнің аты-жөні:Жұмахметова Гүлім Алтынбекқызы Күні: 28.02.18ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: 11 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.2.11 -элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Валенттілік. Химиялық формулалар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,ағылшын, |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Салыстырмалы атомдық масса |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. 1,2,3 вагондарға билет арқылы бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Әр вагонның жолаушылары көрші вагондағы жолаушыларға сәт сапар деп тілек тілейді. Пысықтау сұрақтары: 1.Салыстырмалы атомдық масса дегеніміз не? 2. Массаның атомдық бірлігі дегеніміз не? 3. Салыстырмалы атомдық массаны қалай белгілейміз? |
билеттер Тілек білдіру |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Химиялық формула – заттың құрамын химиялық элемент таңбалары және индекстер арқылы шартты түрде жазу. Химиялық элемент таңбасы оның бір атомын көрсетеді. Валенттілікке анықтама бергеннен кейін, жоғарыда көрсетілген заттардың формулалары жазылып, оқушыларды бромның, күкірттің, фосфордың, кремнийдің, көміртегінің, оттегінің және азоттың валенттіліктерін осы элементтер мен қосылған сутегі атомдарының жалпы саны бойынша анықтауға жаттықтыру жұмысы жүргізіледі. 2. Егер бір элементтің валенттілігі белгілі болса екінші элементтің валенттілігін табуға болатындығын Al2O3 мысалымен түсіндіреміз. 1. Қосылыстың формуласы жазылады: Al2 O3 ; 2. Қосылыстағы оттегі атомының валенттігі белгілі, оны рим санымен үстіне жазу: Al2O3 ; 3. Оттектің валенттігін оның индексіне көбейтіп, алюминийдің индексіне бөлу: ІІ * 3 = 6; 6 : 2 = III; ІІІ ІІ 4. Қосылыстағы алюминийдің валенттігі үшке тең, оны рим санымен үстіне жазу: Al2O3; I валентті: Сутегі – водород – hydrogen Натрий – натрий –sodium Калий – калий – potassium Литий – литий – lithium II валентті: Оттегі – кислород – oxygen Бериллий – бериллий – beryllium Магний – магний – magnesium Кальций – кальций- calcium Барий –барий- barium Мырыш – цинк – zinc III валентті: Алюминий – алюминий - aluminum Бор – бор - borum |
видеоролик Оқулық, мәтіндер. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 15 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау «Кім жылдам?» І вагон: H2, MgO, Al2O3, HCl, P2O5, ІІ вагон: КН , Na2O, BaO, ВеO, H2O, ІІІ вагон: РН3, NH3, Fe 2O3 , ZnO, SO3 «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (2 минутта) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді. «Кім тапқыр?» Видеоролик көрсетіледі соған қарап реакция теңдеуін құрастырады. 1-вагон: күкірт пен оттегінің әрекеттесуі; 2-вагон: темір мен оттегінің әрекеттесуі; 3-вагон: фосфор мен оттегінің әрекеттесуі; |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. Видеоролик |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Синтез «Сен білесің бе?» I, II, III валенттіліктерді тауып, элементтерді үш тілде айтады. «Cәйкестендіру » әдісі Сутегі,натрий, магний, кальций,алюминий,бор, мыс,темір,фосфор,күкірт. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 1 минут Кері байланыс 2 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Кеме» әдісі Оқушы сабақ туралы кемеге жазады және сабақты түсінуіне байланысты бояиды.
|
Бағалау парақшасы
«Кеме» әдісі. Рефлексия парағы. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Валенттілік.Химиялық формула 7сынып
Ашық сабақ Валенттілік.Химиялық формула 7сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Валенттілік. Химиялық формулалар. |
Мұғалімнің аты-жөні:Жұмахметова Гүлім Алтынбекқызы Күні: 28.02.18ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: 11 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.2.11 -элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Валенттілік. Химиялық формулалар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,ағылшын, |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Салыстырмалы атомдық масса |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. 1,2,3 вагондарға билет арқылы бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Әр вагонның жолаушылары көрші вагондағы жолаушыларға сәт сапар деп тілек тілейді. Пысықтау сұрақтары: 1.Салыстырмалы атомдық масса дегеніміз не? 2. Массаның атомдық бірлігі дегеніміз не? 3. Салыстырмалы атомдық массаны қалай белгілейміз? |
билеттер Тілек білдіру |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Химиялық формула – заттың құрамын химиялық элемент таңбалары және индекстер арқылы шартты түрде жазу. Химиялық элемент таңбасы оның бір атомын көрсетеді. Валенттілікке анықтама бергеннен кейін, жоғарыда көрсетілген заттардың формулалары жазылып, оқушыларды бромның, күкірттің, фосфордың, кремнийдің, көміртегінің, оттегінің және азоттың валенттіліктерін осы элементтер мен қосылған сутегі атомдарының жалпы саны бойынша анықтауға жаттықтыру жұмысы жүргізіледі. 2. Егер бір элементтің валенттілігі белгілі болса екінші элементтің валенттілігін табуға болатындығын Al2O3 мысалымен түсіндіреміз. 1. Қосылыстың формуласы жазылады: Al2 O3 ; 2. Қосылыстағы оттегі атомының валенттігі белгілі, оны рим санымен үстіне жазу: Al2O3 ; 3. Оттектің валенттігін оның индексіне көбейтіп, алюминийдің индексіне бөлу: ІІ * 3 = 6; 6 : 2 = III; ІІІ ІІ 4. Қосылыстағы алюминийдің валенттігі үшке тең, оны рим санымен үстіне жазу: Al2O3; I валентті: Сутегі – водород – hydrogen Натрий – натрий –sodium Калий – калий – potassium Литий – литий – lithium II валентті: Оттегі – кислород – oxygen Бериллий – бериллий – beryllium Магний – магний – magnesium Кальций – кальций- calcium Барий –барий- barium Мырыш – цинк – zinc III валентті: Алюминий – алюминий - aluminum Бор – бор - borum |
видеоролик Оқулық, мәтіндер. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 15 минут |
Қолдану Оқулықтағы тапсырмаларды орындау «Кім жылдам?» І вагон: H2, MgO, Al2O3, HCl, P2O5, ІІ вагон: КН , Na2O, BaO, ВеO, H2O, ІІІ вагон: РН3, NH3, Fe 2O3 , ZnO, SO3 «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (2 минутта) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді. «Кім тапқыр?» Видеоролик көрсетіледі соған қарап реакция теңдеуін құрастырады. 1-вагон: күкірт пен оттегінің әрекеттесуі; 2-вагон: темір мен оттегінің әрекеттесуі; 3-вагон: фосфор мен оттегінің әрекеттесуі; |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. Видеоролик |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Синтез «Сен білесің бе?» I, II, III валенттіліктерді тауып, элементтерді үш тілде айтады. «Cәйкестендіру » әдісі Сутегі,натрий, магний, кальций,алюминий,бор, мыс,темір,фосфор,күкірт. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау 1 минут Кері байланыс 2 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
«Кеме» әдісі Оқушы сабақ туралы кемеге жазады және сабақты түсінуіне байланысты бояиды.
|
Бағалау парақшасы
«Кеме» әдісі. Рефлексия парағы. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













