ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Хуандаг Еркежан |
||||||||
|
Пән/Сынып: |
10 сынып информатика (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
ІІ тоқсан 3-сабақ |
||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
ІІІ Бөлім. Дизайн теориясы |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Веб-бетке арналған графика |
||||||||
|
Оқу мақсаты: |
10.2.1.5. Сурет файл форматтары арасындағы айырамшылықты түсіндіру; 10.2.1.6. Графикалық файлдарды түрлендіру қажеттілігін түсіндіру. |
||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру |
Не меңгеретінін білу үшін |
Мұғалім оқушылардың мақсатпен танысқанын бақылайды |
|
Презентация |
|||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
Оқушылардың жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы игергендерін бақылайды |
|
Презентация |
|||
|
8 минут |
Тапсырмалар |
1 |
Жаңа тақырыпты тапсырмалар арқылы меңгеру |
Оқушылардың жаңа тақырыпты терминдік сөздерді анықтамаларымен сәйкестендіру және графикалық редакторда сайттың макетін жасау арқылы бақылайды |
Бағалау критерийлерін ұсыну |
Презентация |
|||
|
3 минут |
Бекіту |
Жеке тапсырма ұсыну |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Жаңа тақырыпты меңгерудегі кедергілерді анықтау, сұрақтарға жауап беру жұмыстарын жүргізу |
Бағалау критерийлерін ұсыну |
Презентация |
|||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
«Жеке жұмыс» Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||
|
Есімізге түсірейік.
Ұсынылған кескіндерде графиканың қандай түрі пайдаланылған?
Графикалық форматтарды жеке-жеке қарастырып көрелік.
W
Түрлі түсті кескіндерді(суреттерді) сақтау үшін JPEG форматы қолданылады. Бұл форматтың кеңейтілімі - .JPG. Ерекшелігі жоғары дәрежелі сығылған ақпараттарды сақтауды қамтамасыз ететіндігінде, бірақ бұл жағдайда кескіндегі ақпараттың сапасы өзгереді.
Интернетте JPEG форматынан басқа GIF форматы қолданылады. Ақпараттық жоғалуына жол бермейтін графикалық форматтың бірі. Мұндай файлдар форматының кеңейтілімі - .GIF.
П
О
W
E
C
Файлдарды түрлендіру белгілі бір программалар көмегімен жүзеге асырылады. Файлдарды бір форматтан екінші форматқа түрлендірудің төрт түрлі жолы бар:
|
1-тапсырма. Берілген файл форматтарын атауларымен сәйкестендіріңдер.
Дескриптор:
2-тапсырма. Paint графикалық редакторында кескіннің форматтарын өзгерте отырып сақтаңыз. Алынған кескіндердің өлшемін төмендегі кестеге толтырыңыз.
Дескриптор:
|
3-тапсырма. Графикалық файл форматын түрлендіру.
Дескриптор:
|
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Веб бетке арналған графика
Ашық сабақ Веб бетке арналған графика
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Хуандаг Еркежан |
||||||||
|
Пән/Сынып: |
10 сынып информатика (қоғамдық-гуманитарлық бағыт) |
||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
ІІ тоқсан 3-сабақ |
||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
ІІІ Бөлім. Дизайн теориясы |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Веб-бетке арналған графика |
||||||||
|
Оқу мақсаты: |
10.2.1.5. Сурет файл форматтары арасындағы айырамшылықты түсіндіру; 10.2.1.6. Графикалық файлдарды түрлендіру қажеттілігін түсіндіру. |
||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру |
Не меңгеретінін білу үшін |
Мұғалім оқушылардың мақсатпен танысқанын бақылайды |
|
Презентация |
|||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
Оқушылардың жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы игергендерін бақылайды |
|
Презентация |
|||
|
8 минут |
Тапсырмалар |
1 |
Жаңа тақырыпты тапсырмалар арқылы меңгеру |
Оқушылардың жаңа тақырыпты терминдік сөздерді анықтамаларымен сәйкестендіру және графикалық редакторда сайттың макетін жасау арқылы бақылайды |
Бағалау критерийлерін ұсыну |
Презентация |
|||
|
3 минут |
Бекіту |
Жеке тапсырма ұсыну |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Жаңа тақырыпты меңгерудегі кедергілерді анықтау, сұрақтарға жауап беру жұмыстарын жүргізу |
Бағалау критерийлерін ұсыну |
Презентация |
|||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
«Жеке жұмыс» Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||
|
Есімізге түсірейік.
Ұсынылған кескіндерде графиканың қандай түрі пайдаланылған?
Графикалық форматтарды жеке-жеке қарастырып көрелік.
W
Түрлі түсті кескіндерді(суреттерді) сақтау үшін JPEG форматы қолданылады. Бұл форматтың кеңейтілімі - .JPG. Ерекшелігі жоғары дәрежелі сығылған ақпараттарды сақтауды қамтамасыз ететіндігінде, бірақ бұл жағдайда кескіндегі ақпараттың сапасы өзгереді.
Интернетте JPEG форматынан басқа GIF форматы қолданылады. Ақпараттық жоғалуына жол бермейтін графикалық форматтың бірі. Мұндай файлдар форматының кеңейтілімі - .GIF.
П
О
W
E
C
Файлдарды түрлендіру белгілі бір программалар көмегімен жүзеге асырылады. Файлдарды бір форматтан екінші форматқа түрлендірудің төрт түрлі жолы бар:
|
1-тапсырма. Берілген файл форматтарын атауларымен сәйкестендіріңдер.
Дескриптор:
2-тапсырма. Paint графикалық редакторында кескіннің форматтарын өзгерте отырып сақтаңыз. Алынған кескіндердің өлшемін төмендегі кестеге толтырыңыз.
Дескриптор:
|
3-тапсырма. Графикалық файл форматын түрлендіру.
Дескриптор:
|
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

indows
операциялық жүйесі үшін Windows Bitmap форматы қолданылады. Бұл
форматтың кеңейтілімі - .BMP. Бұл файл өзінің әмбебаптылығымен
ерекшеленеді және Windows қосымшалары үшін стандартты болып
саналады. Windows Bitmap кемшілігі – кескінді сығу мүмкіндігі
болмағандықтан, файл өлшемінің үлкен
болуында.

олиграфияда
сурет сапасына ерекше талаптар қойылады. Бұл облыста арнайы TIFF
форматы қолданылады. Бұл файлдың форматы . TIFF кеңейтілімінде
болады. Олар жоғары дәрежелі сығуды ғана қамтамасыз етіп қана
қоймай, бір файлдың көрінбейтін көмекші қабаттарында қосымша
ақпарат сақтауға мүмкіндік береді.
сы аталған
форматтардан басқа растрлық кескіндердің ондаған форматтары бар,
олардың кейбіреулері нақты мақсаттарға бағытталған. Көпшілігі
белгілі бір қосымшалармен жұмыс істеу үшін құрылған, оларға
мысалы,. PSD – Adobe Photoshop қосымшасы үшін немесе .PNT – Painter
5 үшін жасалған форматтар жатады.
MF (Windows
MetaFile) – Windows-тың тағы бір форматы. Векторларды алмастыру
буфері арқылы тасымалдау үшін қолданылады. Векторлық графикамен
байланысы бар Windows-тың барлық программасына түсінікті формат
болып табылады.
SP(Encapsulated PostScript) – PostScript-тің қарапайым
жеңілдетілген түрі. Бір файлда бір парақтан артық өлшем сақтай
алмайды және принтер үшін бірнеше орнатуды
сақтамайды.
DR (CorelDraw Document) – CorelDraw программасында
құрылған векторлық немесе растрлық жоба файлы. Аталған файл форматы
Corel компаниясының жекеменшік программалық өнімдерін қолдану үшін
жасалған.















