Сабақтың
басы Ұйымдастыру кезеңі
Бағалау
парағы
Қызығушылықты
ояту.
Өткен сабақты
пысықтау
Миға
шабуыл
Жаңа
сабақ
«Фрайер
әдісі»
ЕББҚ
Сабақтың
ортасы
Саралау тапсырмалары.
«Quick» әдісі
Жеке
жұмыс
Сабақтың соңы
Жаңа
сабақты бекіту
Кері
байланыс
Үй
тапсырма
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
Психологиялық ахуал
орнатадаы.
«Қуаттандыру» әдісі.
Қуаттандыру таяқшаларын оқушыларға үлестіру
арқылы бағаланады.
Сlasstime.com
серыисі арқылы үй тапсырмасын
тексеру
1.Бірнеше
рет қайталанып отыратын белгілі бір іс - әрекеттерді сипаттайтын
алгоритмдер тобы қалай аталады?
А)
Сызықтық
В) Циклдік
С)Тармақталған
2. For i
in range (1,11,2): print(i) Берілген кодтың жауабын
анықтаңыз.
А) 1,3,5,7,9
В)
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
С)
1,4,6,8,
3.Программалаудағы циклдің қанша түрі
бар?
А) 2
В)
3
С)
4
4. Кірістірілген
функция дегеніміз не?
А) Бірінің
ішінде екіншісі кірістіріліп пайдаланған бірнеше қарапйым
циклдер.
В)
Алгоритм құпу кезінде параметрлері алдан ала
белгілі процесті ұйымдастыру.
С)
Кірістірілген ішкі,сыртқы циклдерге қатысты
операторлар.
5. 1 мен
10 аралығындағы сандарды өсу ретімен жазылған кодты
анықтаңыз.
А) for i in
range (1,10): print(i)
В)
for i in range (10):
print(i)
С)
for i in range (1,11):
print(i)
«Күлше қыз» мультфильм көрсетеді.Мультфильмге қатысқы
сұрақтар қояды.
-
Мультфильмде қандай іс –әрекет
орындалды?
-
Циклдік
алгоритм дегеніміз не?
-
Ханзаданың
шарты қандай?
«Фрайер әдісі» әдісі арқылы оқушыларға топтық тапсырма
беріледі. Берілген топтық тапсырманы постерге
түсіреді.
Тапсырма
№1
1 топ -
«While» циклінің анықтамасын жаз.
2 топ
- While цикілінің
ерекшелігін жаз.
3 топ –
шартты циклдің блок-схемасын сыз.
4 топ –
шартты цикл бойынша өз пікірлерін жаз.
Мұғалім жаңа сабақты
түсіндіреді
1-ден 10-ге
дейінгі сандардың ішінен жұп сандарды экранға
шығару.
Ойлан,тап
әдісі.
Тапсырманың орындалуына шарт қойып,сабаққа
қатысқан мұғалімдерге кәмпит үлестір.
Берілген блок
– схемаға қарап программалау тілінде
жаз.
Компьютердегі
тәжірибелік
жұмыс
(Қауіпсіздік
ережелерін еске
түсіру)
Тапсырма
№2
N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының көбейтіндісін
есептің программа кодын жаз.
n=int(input('n='))
s=1
while
n!=0:
k=n%10
s*=k
n//=10
print(s)
Тапсырма
№3
Тақырыпты
бекіту мақсатында «Кім жылдам» әдісі арқылы “Wordwall.net“ сервисі арқылы тапсырма
береді.
Оқушылардан сабаққа кері байланыс
алады.
4.3 параграфты оқу, 90 беттегі
3 тапсырманы орындау
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Оқушылар бүгінгі
көңіл күйлерін смайлик салу арқылы
білдіреді.
Ұялы телефон немесе
компьютер арқылы мұғалім жіберген сілтемені басып, берілген тест
тапсырмасын орындайды.
Оқушылар
берілген сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді. Сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа
тақырыпты анықтайды.
Дескриптор:
айтыр
береді.
1 топ
.
Дескриптор:
2
топ
Дескриптор:
3
топ
Дескриптор:
|