(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
Психологиялық ахуал
орнатадаы.
«Қуаттандыру» әдісі.
Қуаттандыру таяқшаларын оқушыларға үлестіру
арқылы бағаланады.
Сlasstime.com
серыисі арқылы үй тапсырмасын
тексеру
1.Бірнеше
рет қайталанып отыратын белгілі бір іс - әрекеттерді сипаттайтын
алгоритмдер тобы қалай аталады?
А)
Сызықтық
В) Циклдік
С)Тармақталған
2. For i
in range (1,11,2): print(i) Берілген кодтың жауабын
анықтаңыз.
А) 1,3,5,7,9
В)
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
С)
1,4,6,8,
3.Программалаудағы циклдің қанша түрі
бар?
А) 2
В)
3
С)
4
4. Кірістірілген
функция дегеніміз не?
А) Бірінің
ішінде екіншісі кірістіріліп пайдаланған бірнеше қарапйым
циклдер.
В)
Алгоритм құпу кезінде параметрлері алдан ала
белгілі процесті ұйымдастыру.
С)
Кірістірілген ішкі,сыртқы циклдерге қатысты
операторлар.
5. 1 мен
10 аралығындағы сандарды өсу ретімен жазылған кодты
анықтаңыз.
А) for i in
range (1,10): print(i)
В)
for i in range (10):
print(i)
С)
for i in range (1,11):
print(i)
«Күлше қыз» мультфильм көрсетеді.Мультфильмге қатысқы
сұрақтар қояды.
-
Мультфильмде қандай іс –әрекет
орындалды?
-
Циклдік
алгоритм дегеніміз не?
-
Ханзаданың
шарты қандай?
«Фрайер әдісі» әдісі арқылы оқушыларға топтық тапсырма
беріледі. Берілген топтық тапсырманы постерге
түсіреді.
Тапсырма
№1
1 топ -
«While» циклінің анықтамасын жаз.
2 топ
- While цикілінің
ерекшелігін жаз.
3 топ –
шартты циклдің блок-схемасын сыз.
4 топ –
шартты цикл бойынша өз пікірлерін жаз.
Мұғалім жаңа сабақты
түсіндіреді
1-ден 10-ге
дейінгі сандардың ішінен жұп сандарды экранға
шығару.
Ойлан,тап
әдісі.
Тапсырманың орындалуына шарт қойып,сабаққа
қатысқан мұғалімдерге кәмпит үлестір.
Берілген блок
– схемаға қарап программалау тілінде
жаз.
Компьютердегі
тәжірибелік
жұмыс
(Қауіпсіздік
ережелерін еске
түсіру)
Тапсырма
№2
N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының көбейтіндісін
есептің программа кодын жаз.
n=int(input('n='))
s=1
while
n!=0:
k=n%10
s*=k
n//=10
print(s)
Тапсырма
№3
Тақырыпты
бекіту мақсатында «Кім жылдам» әдісі арқылы “Wordwall.net“ сервисі арқылы тапсырма
береді.
Оқушылардан сабаққа кері байланыс
алады.
4.3 параграфты оқу, 90 беттегі
3 тапсырманы орындау
|