Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:


    Python тілінде алгоритмдерді программалау

    Педагогтің аты-жөні:

    Нұрғалиева Н

    Күні:

    26.01.2023ж.

    Сыныбы:

    8

    Сабақтың тақырыбы

    While циклі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.3.3.1 While цикл операторын пайдалану

    Сабақтың мақсаты

    while циклін операторын қолданады.

    Сабақты зерттеу сұрағы

    «Фрайер» моделі әдісіарқылы оқушылардың оқу белсенділігін қалай арттыруға болады.


    ЕББҚ

    while циклін операторын қолданауды мұғадім көмегімен орындайды.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдер

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі


    Бағалау парағы






    Қызығушылықты ояту.

    Өткен сабақты пысықтау

































    Миға шабуыл












    Жаңа сабақ

    «Фрайер әдісі»





























    ЕББҚ





    Сабақтың ортасы

    Саралау тапсырмалары.

    «Quick» әдісі

    Жеке жұмыс













    Сабақтың соңы

    Жаңа сабақты бекіту




    Кері байланыс





    Үй тапсырма


    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнатадаы.


    «Қуаттандыру» әдісі.

    Қуаттандыру таяқшаларын оқушыларға үлестіру арқылы бағаланады.



    Сlasstime.com серыисі арқылы үй тапсырмасын тексеру

    1.Бірнеше рет қайталанып отыратын белгілі бір іс - әрекеттерді сипаттайтын алгоритмдер тобы қалай аталады?

    А) Сызықтық

    В) Циклдік

    С)Тармақталған

    2. For i in range (1,11,2): print(i) Берілген кодтың жауабын анықтаңыз.

    А) 1,3,5,7,9

    В) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

    С) 1,4,6,8,

    3.Программалаудағы циклдің қанша түрі бар?

    А) 2

    В) 3

    С) 4

    4. Кірістірілген функция дегеніміз не?

    А) Бірінің ішінде екіншісі кірістіріліп пайдаланған бірнеше қарапйым циклдер.

    В) Алгоритм құпу кезінде параметрлері алдан ала белгілі процесті ұйымдастыру.

    С) Кірістірілген ішкі,сыртқы циклдерге қатысты операторлар.

    5. 1 мен 10 аралығындағы сандарды өсу ретімен жазылған кодты анықтаңыз.

    А) for i in range (1,10): print(i)

    В) for i in range (10): print(i)

    С) for i in range (1,11): print(i)


    «Күлше қыз» мультфильм көрсетеді.Мультфильмге қатысқы сұрақтар қояды.

    1. Мультфильмде қандай іс –әрекет орындалды?

    2. Циклдік алгоритм дегеніміз не?

    3. Ханзаданың шарты қандай?









    «Фрайер әдісі» әдісі арқылы оқушыларға топтық тапсырма беріледі. Берілген топтық тапсырманы постерге түсіреді.



    Тапсырма №1

    1 топ - «While» циклінің анықтамасын жаз.

    2 топ - While цикілінің ерекшелігін жаз.

    3 топ – шартты циклдің блок-схемасын сыз.

    4 топ – шартты цикл бойынша өз пікірлерін жаз.





    Мұғалім жаңа сабақты түсіндіреді

    1-ден 10-ге дейінгі сандардың ішінен жұп сандарды экранға шығару.


    Ойлан,тап әдісі.

    Тапсырманың орындалуына шарт қойып,сабаққа қатысқан мұғалімдерге кәмпит үлестір.


    Берілген блок – схемаға қарап программалау тілінде жаз.




    Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

    (Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру)


    Тапсырма №2

    N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының көбейтіндісін есептің программа кодын жаз.


    n=int(input('n='))

    s=1

    while n!=0:

    k=n%10

    s*=k

    n//=10

    print(s)



    Тапсырма №3


    Тақырыпты бекіту мақсатында «Кім жылдам» әдісі арқылы “Wordwall.net“ сервисі арқылы тапсырма береді.


    Оқушылардан сабаққа кері байланыс алады.




    4.3 параграфты оқу, 90 беттегі 3 тапсырманы орындау

    Мұғаліммен сәлемдеседі.


    Оқушылар бүгінгі көңіл күйлерін смайлик салу арқылы білдіреді.







    Ұялы телефон немесе компьютер арқылы мұғалім жіберген сілтемені басып, берілген тест тапсырмасын орындайды.































    Оқушылар берілген сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді. Сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа тақырыпты анықтайды.


    Дескриптор:

    • Мультфильмдегі іс – әрекетті анықтайды.

    • Циклдік алгоритм анықтамасын айтады.

    • Ханзаданың шартын

    айтыр береді.



    1 топ .

    Дескриптор:

    • Шартты циклдің анықтамасын түрін жазады

    2 топ

    Дескриптор:

    • Шартты циклдің ерекшелігін жазады

    3 топ

    Дескриптор:

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Нұрғалиева Назгүл Асқарқызы
      11 Ақпан 2023
      900
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      ашық сабақ "While циклі"

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      ашық сабақ "While циклі"

      Материал туралы қысқаша түсінік
      While циклі туралы 8 сынып ашық сабақ
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Бөлім:


      Python тілінде алгоритмдерді программалау

      Педагогтің аты-жөні:

      Нұрғалиева Н

      Күні:

      26.01.2023ж.

      Сыныбы:

      8

      Сабақтың тақырыбы

      While циклі

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

      8.3.3.1 While цикл операторын пайдалану

      Сабақтың мақсаты

      while циклін операторын қолданады.

      Сабақты зерттеу сұрағы

      «Фрайер» моделі әдісіарқылы оқушылардың оқу белсенділігін қалай арттыруға болады.


      ЕББҚ

      while циклін операторын қолданауды мұғадім көмегімен орындайды.

      Сабақ барысы

      Сабақтың жоспарланған кезеңдер

      Мұғалімнің іс-әрекеті

      Оқушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі


      Бағалау парағы






      Қызығушылықты ояту.

      Өткен сабақты пысықтау

































      Миға шабуыл












      Жаңа сабақ

      «Фрайер әдісі»





























      ЕББҚ





      Сабақтың ортасы

      Саралау тапсырмалары.

      «Quick» әдісі

      Жеке жұмыс













      Сабақтың соңы

      Жаңа сабақты бекіту




      Кері байланыс





      Үй тапсырма


      (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

      1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

      Психологиялық ахуал орнатадаы.


      «Қуаттандыру» әдісі.

      Қуаттандыру таяқшаларын оқушыларға үлестіру арқылы бағаланады.



      Сlasstime.com серыисі арқылы үй тапсырмасын тексеру

      1.Бірнеше рет қайталанып отыратын белгілі бір іс - әрекеттерді сипаттайтын алгоритмдер тобы қалай аталады?

      А) Сызықтық

      В) Циклдік

      С)Тармақталған

      2. For i in range (1,11,2): print(i) Берілген кодтың жауабын анықтаңыз.

      А) 1,3,5,7,9

      В) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

      С) 1,4,6,8,

      3.Программалаудағы циклдің қанша түрі бар?

      А) 2

      В) 3

      С) 4

      4. Кірістірілген функция дегеніміз не?

      А) Бірінің ішінде екіншісі кірістіріліп пайдаланған бірнеше қарапйым циклдер.

      В) Алгоритм құпу кезінде параметрлері алдан ала белгілі процесті ұйымдастыру.

      С) Кірістірілген ішкі,сыртқы циклдерге қатысты операторлар.

      5. 1 мен 10 аралығындағы сандарды өсу ретімен жазылған кодты анықтаңыз.

      А) for i in range (1,10): print(i)

      В) for i in range (10): print(i)

      С) for i in range (1,11): print(i)


      «Күлше қыз» мультфильм көрсетеді.Мультфильмге қатысқы сұрақтар қояды.

      1. Мультфильмде қандай іс –әрекет орындалды?

      2. Циклдік алгоритм дегеніміз не?

      3. Ханзаданың шарты қандай?









      «Фрайер әдісі» әдісі арқылы оқушыларға топтық тапсырма беріледі. Берілген топтық тапсырманы постерге түсіреді.



      Тапсырма №1

      1 топ - «While» циклінің анықтамасын жаз.

      2 топ - While цикілінің ерекшелігін жаз.

      3 топ – шартты циклдің блок-схемасын сыз.

      4 топ – шартты цикл бойынша өз пікірлерін жаз.





      Мұғалім жаңа сабақты түсіндіреді

      1-ден 10-ге дейінгі сандардың ішінен жұп сандарды экранға шығару.


      Ойлан,тап әдісі.

      Тапсырманың орындалуына шарт қойып,сабаққа қатысқан мұғалімдерге кәмпит үлестір.


      Берілген блок – схемаға қарап программалау тілінде жаз.




      Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

      (Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру)


      Тапсырма №2

      N натурал саны берілген. Сол санның цифрларының көбейтіндісін есептің программа кодын жаз.


      n=int(input('n='))

      s=1

      while n!=0:

      k=n%10

      s*=k

      n//=10

      print(s)



      Тапсырма №3


      Тақырыпты бекіту мақсатында «Кім жылдам» әдісі арқылы “Wordwall.net“ сервисі арқылы тапсырма береді.


      Оқушылардан сабаққа кері байланыс алады.




      4.3 параграфты оқу, 90 беттегі 3 тапсырманы орындау

      Мұғаліммен сәлемдеседі.


      Оқушылар бүгінгі көңіл күйлерін смайлик салу арқылы білдіреді.







      Ұялы телефон немесе компьютер арқылы мұғалім жіберген сілтемені басып, берілген тест тапсырмасын орындайды.































      Оқушылар берілген сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді. Сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа тақырыпты анықтайды.


      Дескриптор:

      • Мультфильмдегі іс – әрекетті анықтайды.

      • Циклдік алгоритм анықтамасын айтады.

      • Ханзаданың шартын

      айтыр береді.



      1 топ .

      Дескриптор:

      • Шартты циклдің анықтамасын түрін жазады

      2 топ

      Дескриптор:

      • Шартты циклдің ерекшелігін жазады

      3 топ

      Дескриптор:

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Кітапханашылар Презентация 9 сынып
        11.02.2023
        900
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Нұрғалиева Назгүл Асқарқызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации