Материалдар / ашық сабақ Ы.Алтынсарин "Атымтай Жомарт" әңгімесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ Ы.Алтынсарин "Атымтай Жомарт" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы.Алтынсариннің "Атымтай Жомарт" әңгімесін әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра отырып, дискуссивті эссе жазуға құрылған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
594
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Уақыты:

Топ: 1 курс

Оқытушының аты-жөні:

Шудабаева Мира Асқарқызы

Ақтөбе гуманитарлық колледжі

                                                   Қатысқан  саны: 25

                                                   Қатыспағандар саны:0

Модульдің атауы/пән

Қазақ тілі мен әдебиеті

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Бөлім атауы

Қоғамдағы жұмыссыздық мәселесі

Сабақтың тақырыбы

Ыбырай Алтынсарин. «Атымтай Жомарт» әңгімесі

Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

11.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру

11.4.2.1 қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе)

11.5.1.3 мәтін құрауда сан есімнің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Сабақ мақсаты:


Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге байланысты эссе жазады, мәтін құрауда сан есімдерді қолданады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығармадағы мәселені қазіргі қоғаммен байланыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп, сан есімдердің мағыналық түрлерін пайдалана отырып эссе жазады;

Кейбір оқушылар орындай алады: шығармадағы мәселені қазіргі жұмыссыздық деңгейімен, әлемдік әдебиет үлгілерімен салыстыра отырып, өзіндік ой тұжырымдайды, қазіргінің атымтайларынан нақты мысалдар келтіріп, дискуссивті эссе жазуда реттік сан есімдерді пайдалана отырып, өз ойын дәлелдейді;

Бағалау критерийлері:

1) әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселе жайында өзіндік пікір білдіру;

2) әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыру;

3) қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе).

Құндылықтарды игерту:

Еңбек пен шығармашылық


Пәнаралық байланыс:

Тарих, әлем әдебиеті

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Интербелсенді тақта, таныстырылым

Тілдік мақсаттар:

Жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: қорыта келе, нәтижесінде, бұл көзқарас тиімсіз, себебі..., мен пікірмен толық келісемін

                                                                            Сабақ жоспары

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы

7 минут


Ұйымдастыру:

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Ыстық алақан» әдісі


Топқа бөлу (түстер арқылы)

  • Жомарт деген сөзді қалай түсінесіздер?

(«Ассоциация» әдісі)

Shape1

Shape4 Shape3 Shape2

Жомарт



Shape7 Shape6 Shape5



Сабақ ортасы

78 минут




Топтық жұмыс.

1-тапсырма.

А) Әңгімені оқып, көтерілген мәселені анықта, мәтіннен сан есімдерді табыңдар.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Дескрипторлар:

  • Мәтінді оқып,топта мазмұндайды;

  • Сан есімдерді табады;

  • Көтерілген мәселені талқылайды;

  • Мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді;


Қалыптастырушы бағалау: топаралық бағалау, ауызша комментарий


Ә) Мәтінде көтерілген мәселені қоғаммен байланыстырып, өз ойларыңды жеткізіңдер

«ПОПС формуласы» әдісі

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша...»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»


Дескрипторлар:

  • Өз ойларын берілген сөйлемдер үлгісінде жеткізеді;

  • Әңгімеде көтерілген мәселені қоғаммен байланыстырады;

  • Қорытынды шешімін дәлелді пікірмен жеткізеді


Қалыптастырушы бағалау: дескрипторлар арқылы топ аралық бағалау, «Таңбалау» әдісі


Б) Мәтінде көтерілген мәселені әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыр. «Еркін пікір» әдісі

Дескрипторлар:

  • Әңгімеде көтерілген мәселені берілген мәтінмен салыстырады;

  • Мәтіндердің айырмашылығын көрсетеді;

  • Берілген мәтіндерге өзіндік пікірлерін айтады;



Қалыптастырушы бағалау: дескрипторлар арқылы бағалау, «Дұрыс-бұрыс» әдісі



2-тапсырма. Жазылымалды тапсырмасы: Дискуссивті эссе туралы түсінік беру

«Shape8 Пирамида» әдісі. Берілген сөздерді қатыстыра отырып мәтіндегі айтылған ойға өзіндік көзқарасыңды білдір

Shape9 қорыта келе, нәтижесінде



бұл көзқарас тиімсіз, себебі...,

Shape10

мен пікірмен толық келісемін





3-тапсырма. Жеке жұмыс. Жазылым тапсырмасы.

Қазіргі замандағы жұмыссыздық мәселесі туралы ақпараттарды орынды қолдана отырып, «Қазіргі заманның Атымтай Жомарттары» тақырыбында өз ойыңды ретімен дәлелдеп дискуссивті эссе жаз.



Дескрипторлар:

  • Қажетті ақпаратты орынды қолданады;

  • Өз ойын нақты деректермен дәлелдейді;

  • Өз ойын дәлелдеуде реттік сан есімді қолданады;

  • Дискуссивті эссе құрылымын сақтайды;



Қалыптастырушы бағалау: өзара бағалау, «Жұбыңды тексер» әдісі

4-тапсырма. Жазылымнан кейінгі тапсырма. Жазба жұмысын оқы, жазба жұмысына түзетулер жаса, жазба жұмысын бағала. «Автор орындығы» әдісі


Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің бағалауы, сыни-пікір әдісі





«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі









https://bilim-all.kz/article/10340









«Еркін пікір» әдісі
























Сабақ соңы

5минут


Рефлексия: «Үш сөйлем» стратегиясы

  1. Жетістік

  2. Кедергі

  3. Қорытынды ой




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!