Топтық
жұмыс.
1-тапсырма.
А) Әңгімені оқып, көтерілген
мәселені анықта, мәтіннен сан есімдерді
табыңдар.
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Дескрипторлар:
-
Мәтінді оқып,топта
мазмұндайды;
-
Сан есімдерді
табады;
-
Көтерілген мәселені
талқылайды;
-
Мәтінде көтерілген мәселеге өз
көзқарасын білдіреді;
Қалыптастырушы
бағалау: топаралық бағалау, ауызша
комментарий
Ә) Мәтінде көтерілген мәселені
қоғаммен байланыстырып, өз ойларыңды
жеткізіңдер
«ПОПС формуласы»
әдісі
Бірінші сөйлем: «Менің
ойымша...»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен
оны былай түсіндіремін...»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын...»
Соңғы сөйлем: «Осыған
байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім...»
Дескрипторлар:
-
Өз ойларын берілген сөйлемдер
үлгісінде жеткізеді;
-
Әңгімеде көтерілген мәселені
қоғаммен байланыстырады;
-
Қорытынды шешімін дәлелді
пікірмен жеткізеді
Қалыптастырушы
бағалау: дескрипторлар арқылы топ
аралық бағалау, «Таңбалау» әдісі
Б) Мәтінде көтерілген мәселені
әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыр.
«Еркін пікір»
әдісі
Дескрипторлар:
-
Әңгімеде көтерілген мәселені
берілген мәтінмен салыстырады;
-
Мәтіндердің айырмашылығын
көрсетеді;
-
Берілген мәтіндерге өзіндік
пікірлерін айтады;
Қалыптастырушы
бағалау: дескрипторлар арқылы
бағалау, «Дұрыс-бұрыс» әдісі
2-тапсырма. Жазылымалды
тапсырмасы: Дискуссивті эссе туралы
түсінік беру
«
Пирамида» әдісі. Берілген сөздерді қатыстыра
отырып мәтіндегі айтылған ойға өзіндік көзқарасыңды
білдір
қорыта келе,
нәтижесінде
бұл көзқарас тиімсіз,
себебі...,
мен пікірмен толық
келісемін
3-тапсырма. Жеке жұмыс.
Жазылым тапсырмасы.
Қазіргі замандағы жұмыссыздық
мәселесі туралы ақпараттарды орынды қолдана отырып,
«Қазіргі заманның Атымтай
Жомарттары» тақырыбында өз ойыңды ретімен
дәлелдеп дискуссивті эссе жаз.
Дескрипторлар:
-
Қажетті ақпаратты орынды
қолданады;
-
Өз ойын нақты деректермен
дәлелдейді;
-
Өз ойын дәлелдеуде реттік сан
есімді қолданады;
-
Дискуссивті эссе құрылымын
сақтайды;
Қалыптастырушы бағалау:
өзара бағалау, «Жұбыңды тексер» әдісі
4-тапсырма. Жазылымнан кейінгі
тапсырма. Жазба жұмысын оқы, жазба
жұмысына түзетулер жаса, жазба жұмысын бағала.
«Автор орындығы»
әдісі
Қалыптастырушы
бағалау: мұғалімнің бағалауы,
сыни-пікір әдісі
|