Материалдар / Ашық сабақ Ы.Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?" 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Ы.Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті пәнінен 5-сыныпқа арналған "Дүние қалай етсең табылады?" тақырыбындағы ашық сабақ.Ашық сабақта оқу мақсаттарына сәйкес оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері қолданылған.Сабақтың мақсаты, бағалау критерийлері, дескрипторлар өзара сабақтастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2021
438
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 5 "Ә"

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Күні

29.11.2018 ж.

Пәні

Қазақ әдебиеті

Бөлім

Тәрбиенің қайнар бұлағы

Мектеп

7 Александр Пушкин атындағы ом

Сабақтың тақырыбы

Ы.Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады" әңгімесі

Мұғалім

Кенжебекова Ф.Т.

Оқу мақсаттары

5.Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

Б/С 2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау


Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы орындай алады: шығармадағы кейіпкердің портретін жасайды.

Оқушылардың басым бөлігі орындай алады:

кейіпкердің образын іс-әрекеті арқылы ашады.

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: кейіпкердің әрекетін шынайы өмірмен салыстыра отырып бағалайды.

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі

АКТ-ны қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, ұялы телефон

Бағалау критерийлері

Кейіпкерлер портретімен әрекеті арқылы образын ашады.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып, бағалайды.

Тілдік мақсаттар

Дәулет, көңілге жел кіру, кем-кетікке жәрдем беру, әбірет алу сөздерінің мағынасын түсініп, сөйлемдер құрастырады.

Алдыңғы білім

Дулат Бабатайұлы "О,Ақтан жас, Ақтан жас" өлеңі

Сабақ барысы

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалатын

іс-әрекеттер

Ресурс

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

Оқушылармен сәлемдесу,топқа бөлу

"Мина алаңы" әдісі

-Ы.Алтынсарин жайлы не білесің?

-Ы.Алтынсаринді не себепті "қазақтың тұңғыш ағартушысы" деп атайды?

-Ы.Алтынсариннің қандай әңгімелерін білесің?

Өзара "Күлегеш" арқылы бағалау

3 сұраққа жауап береді

2 сұраққа жауап береді

1 сұраққа жауап береді

Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстыру


Орамал, қағаз қиындылары,

күлегештер

Сабақтың ортасы

Сөздікпен жұмыс

Дәулет, көңілге жел кіру, кем-кетікке жәрдем беру, әбірет алу сөздерінің мағынасын түсініп, сөйлемдер құрастырады.


ТОптық тапсырма:

Талдау кестесі

Кейіпкер


Оның портреті


Іс-әрекеті


Образдар



-Бүгінгі заманда Атымтай сияқты жомарт адамды кездестірдіңіз бе?

-Атымтайдың әрекетін осы заманның адамымен салыстыра отырып бағалаңыз


Дескрипторлар:

-Оқылған мәтіннен кейіпкердің портретін ашатын сөздерді табады

-Кейіпкерлер әрекетін санамалай отырып, образын ашады

-Әңгіме кейіпкерін бүгінгі заман адамымен салыстырады,оған баға береді.


Ауызша бағалау

ПОПС











5-сынып."Қазақ әдебиеті" оқулығы

Сабақтың соңы


Кері байланыс

Не білемін?

Не білдім?

Не білгім келеді?





Үйге тапсырма беру.

"Ыбырай атаға " хат жазу


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген

уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:


Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?


















Shape1













Shape2








Shape3

Shape4



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!