Материалдар / Ашық сабақ. Ы.Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?" Әдебиет. 5 -сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Ы.Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?" Әдебиет. 5 -сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары жаңа әдіс - тәсілдерді тиімді қолдана отырып жүйелі түрде құрылған. Оқушылар үшін мәтінді оқып, мазмұнын түсіну, сюжеті мен композициялық құрылысын анықтау және кейіпкерлер жұйесіне талдау жасау тапсырмалары қамтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2021
2451
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім атауы

«Тәрбиенің қайнар бұлағы»

Мұғалімнің аты-жөні

Тулебаева Дарья Жуматовна

Күні


Сыныбы:5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Ыбырай Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесі

Оқу мақсаты


5.5.1.1.оқу барысында көркем шығарманың мазмұны мен жанрын түсіну

5.1.5.5.мәтіннің мазмұны, тақырыбы мен үзінділері арқылы көркем образды сомдау, композициясын анықтау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, жанры мен кейіпкерлерін анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көркем шығарманың сюжетін анықтайды, мазмұны мен жанрын түсінеді, кейіпкерлерге мінездеме береді.

Кейбір оқушылар орындай алады: көркем шығарманың сюжетін анықтай отырып, кейіпкерлерді салыстырады, әңгімеден өзіндік ой түйеді.

Ойлау деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

Әдіс-тәсілдер

7 модуль

Тілдік мақсаттар

Лексикалық минимум

еңбексүйгіштік, тиянақтылық, іске нық, мығым, жинақылық, еріншектік, машақаттану, маңдай тер

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылған тілдік оралымдар

Менің ойымша, салыстырғанда, қорыта келе...

Құндылықтар

Еңбекқорлық, талаптану

Пәнаралық байланыс

география

Алдыңғы білім

«Атымтай жомарт»

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері/ уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс тар

Сабақтың басы
















Сабақтың ортасы
























































































І. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Түгендеу.

«Мадақтар бұрқасыны»

Балалар, бүгінгі сабақ барысында қандай жылы лебіздерді естігілерің келеді?


ІІ. Қызығушылығын ояту.

Оқушыларға ауызша сұрақтар қояды.

1.Ыбырай Алтынсарин атамыз кім?

2.Оның қандай шығармаларын білесіңдер?

3. Адам жетістікке жету үшін не қажет?

1......

2......


1-тапсырма.

Шарты: сілтеме бойынша Ыбырай Алтынсариннің «Дүние қалай етсең табылады»» әңгімесін тыңда әрі оқулықтан оқыңдар.


Дескриптор:

Әңгімені оқып-тыңдайды

Сөздікпен жұмыс жасау арқылы әңгіменің мазмұнын түсінеді


2-тапсырма. Ауызша

Шарты: әңгіме мазмұнын түсінгендеріңізді тексеру мақсатында сұрақтарға жауап беріңдер:

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді


3-тапсырма.

Шарты: әңгіменің сюжеттік-композициялық құрылымына талдау жасаңдар:

Әңгіменің сюжеті

1.Оқиғаның басталуы


2.Оқиғаның дамуы


3.Оқиғаның шиеленісуі


4.Оқиғаның шарықтау шегі


5.Оқиғаның шешімі


Дескриптор:

Әңгіменің сюжеттік-композициялық құрылымына талдау жасайды

Постер қорғайды


3-тапсырма.

Шарты: әңгіменің басты кейіпкерлерін атаңдар.

Арық кісі мен Антонды венн диаграммасы арқылы салыстырыңдар.

ДDrawObject1 DrawObject2 ескриптор:

Венн диаграммасы арқылы кейіпкерлерді салыстырады

Мінез-құлықтарын ашады


Саралау тапсырмасы:

Шарты: Әңгіменің негізгі түйіні жайында пікіріңді «4 СӨЙЛЕМ» әдісі арқылы білдір.

Дескриптор:

Өз ойын білдіреді





Бүгінгі сабақта мұғалімнен және сыныптастарынан естігісі келетін жылы сөздерді стикерге жазады, оқиды.


Сұрақтарға ауызша жауап береді.











Өз пікірлерімен бөліседі.




Мәтінді тыңдайды. Оқулық бойынша тағы да бір кезекпен оқып шығады.









Сөздікпен жұмыс жасайды:

Тіленші-қайыршы

Франк-ақша

Жұрт-үй

Машақаттану –қиын жұмыс істеу

Приказчик-көмекші

Купец-бай саудагер


Сұрақтарға жауап береді.






Әдебиет теориясы.

Сюжет  дегеніміз - өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі.


Топтық жұмыс.

Әр топ шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымын қағазға түсіреді, оны қорғайды. Әр топ кері байланыс береді.







Жұпқа бөлініп, кейіпкерлерді диаграмма арқылы салыстырады, жұмыстарын оқиды, бір-бірін толықтырып отырады












Сыныптағы қабілетті оқушылар қосымша тапсырма ны орындайды



















































































































Стикер








3-слайд

















Оқулық,

76-бет

https://bilimland.kz/kk/courses/audiochrestomathy/5-synyp/proza/lesson/1-ybyrai-altynsarin-dunie-qalai-etseng-tabylady-anggimesi









6-слайд
























7-слайд

А3, маркер,

стикерлер















8-слайд

А4, маркер





Сабақтың соңы

Үйге тапсырма:

1.76-77-беттер, әңгіменің мазмұнын айту;

2. «Антон» есіміне СИНКВЕЙН құрау.

  1. Зат есім

  2. Сын есім

  3. Етістік

  4. Сөйлем

  5. Синоним

Күнделікке белгілейді.



Рефлексия

«Мадақтар бұрқасыны»

Балалар, бүгінгі сабақ барысында қандай жылы лебіздерді естідіңдер?

Сабақ барысында қандай тапсырмаларды орындау ұнады?

Қандай тапсырмалар қиындық туғызды? Неліктен?

Сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды бағалау














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!