Бөлім:
|
11. Жастықтың оты
қайдасың?
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
7
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Мен Қазақстанның
болашағымын
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.1.1.1 - мәтін
үзінділері арқылы оқиғаның дамуын
болжау.
7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді
кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде
ұсыну
|
Сабақтың
мақсаты:
|
мәтін үзінділері
арқылы оқиғаның дамуын болжай
алады;
қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте,
диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсына
алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Өзін- өзі тексеру
7 мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. сәлемдесу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2.Зейіндерін сабаққа шоғырландыру
«Көңіл-күй білдіру» Парақшаларға смайлик салып, өз көңіл-күйлерін
білдіреді ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Өткен тоқсан бойынша тақырыптарды
пысықтау
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Өткен білімді
еске түсіру
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
Үй тапсырмасын
«Интервью» тәсілі арқылы айтып
шығады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Мағынаны
ашу.
26
мин.
Жаңа
білім
|
Сөздік
жұмысы
№1-тапсырма:
Жеке
жұмыс
|
Жаңа сөздермен жұмыс: Оларға
мысал келтіру
Жазылым
Айтылым
Білектің
күші-сила
Найзаның
ұшы-наконечник копье
Жанын салу-вложить
душу
Паш
ету-возвещать
Нарық-
рынок
Айтылым Жазылым
Суреттер бойынша әңгімелейді.
Тәуелсіз Қазақстанды паш ететін қасиеттерін
топтастырады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Сұхбаттасады
«Тазалық»
тәсілі
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Аударма
сөздік
|
|
4-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-
тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды топтық
ережемен таныстырып, ұйымшылдыққа, ынтымақтастыққа, бірлесіп
тапсырманы орындауға, өз пікірін дәлелді түрде, нақты айтуға
баулиды.
|
Айтылым
Сұрақтарға жұбымен
толық әрі қысқа жауап
береді.
Жауаптарында қазақ
тіліндегі төл дыбыстардың дұрыс дыбысталуын, үндестік заңын
сақтайды.
Тыңдалым
Оқылым
Топқа бөлініп,
мұғалім ұсынған тапсырманы
орындайды.
1-топ: «Қазақстанның болашағы-
бүгінгі жас ұрпақ» тақырыбында постер қорғайды, ойларын айтып,
пікірлерін білдіреді.
2-топ: Мәтін мазмұны
бойынша, түсінгені бойынша «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы тапсырма
орындайды.
3-топ: «5 Қандай?»
тәсілі.
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-Түсіндіреді
-Мағынасын
ашады
Смайликтер тәсілі
Дескриптор
5
балл
-топпен жұмыс
жасайды
-мәтінді
оқиды
«Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі
арқылы кері байланыс орнатады.
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Суреттер
топтамасы
Слайдтар
Кесте
Сызбалар
|
|
№2-тапсырма:
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқушыларға
бағыт-бағдар беерді.
Ойтаразы
|
Жазылым.
Сын есімдерді
қолданып, өзіне ұнаған сурет бойынша шағын мәтін
құрайды.
«Суреттер сөйлейді»
тәсілі.
Жазылым
«Кім жылдам» тәсілі
арқылы тапсырманы орындайды. Отан, туған жер туралы мақал-
мәтелдердің жалғасын тауып
айтады.
Айтылым
«Раунд- Робинд» тәсілі арқылы
бүгінгі сабақ бойынша қорытынды
жасайды.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Тапсырманы
орындайды
«Түрлі- түсті кеме»
тәсілі
Дескриптор
3
балл
-Поштасын
жазады
-Керекті сөздерді
жазады.
«Бас бармақ»
тәсілі
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
«Жұмбақтар»
жинағы
|
Кері
байланыс
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Рефлексия:
5-тапсырма
|
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
|