Сабақ
тың
басы
7
мин
|
Оқушылармен
амандасады.
«Қан қызы» әдісі арқылы 4
топқа бөледі.
Психологиялық ахуал
қалыптастырады.
Жарты жүрек
әдісі.
Әр оқушыға жүргектің жартысын
таратып береді.
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Білім қоржыны»
әдісі.
Оқушыларға өткен тақырыпқа
байланысты сұрақтар салынған қоржынмен өткен тақырыпты
қорытындылайды.
|
Топтарға
бөлінеді.
Жарты жүрек әдісі арқылы
психологиялық ахуал қалыптастырады.
Мен дайынмын карточкасын
көтеру арқылы жауап бере алады.
Қоржыннан сұрақтарды тағдау
арқылы сұрақтарға жауап беріп өткен тақырыпты е ке
түсіреді.
|
ҚБ: мұғалімнің кері
байланысы.
Топ арасында «Поп корн» әдісі
арқылы бағаланады.
Топтан шыққан оқушы сұраққа
жауап беру арқылы 1 ұпайдан алады.
Дескриптор: -үй тапсырмасын
еске түсіреді- 1 б
-Сұраққа жауап береді- 1
б
|
Қан қызы топқа
бөлу
Жарты
жүрек
Білім
қоржыны
|
Сабақ
тың
ортасы
30
мин
Сергіту
сәті
3мин
|
1-тапсырма
Жаңа тақырыпты
ашу.
Ыбырай Алтынсаринмен
таныстыру.
-Ы.Алтынсарин
кім?
-Ол туралы не
білесің?
Шығармашылық
тапсырма.
Тақтаға Word wall бағдарламасы
арқылы сұрақтар шығарады. Әр топтан дайынмын қағазын көтеру арқылы
1 оқушы шығып сұраққа жауап береді.
2
тапсырма.
Түсініп
оқы.
Өнер-білім бар
жұрттар.
Топтарға тізбектеп кезек-кезек
оқытады.
Өлен бойынша түсініктерін
сұрайды.
Көңіл күй би қимылын
қайтала.
3-тапсырма. Өленді пайдаланып,
жұмбақ айтыс ұйымдастырыңдан.
Топтар бір-біріне мәтіннен
жұмбақтар қою арқылы айтыс ұйымдастырады
Кластер құрастыру. Топтарға парақтар
таратып береді. Әр топ Ы.Алтынсаринге кластер құрады. Сабақты
қорытындылайды.
|
Тапсырмаға назар аударып.
Ы.Алтынсарин туралы білетін түсініктерін айтады. Сұрақтарға жауап
береді.
Шығармашылық тапсырманы
орындайды. Мен дайынмын қағазын көтеріп әр топтан 1 оқушы шығып,
сұраққа жауап береді.
Өленді тізбектеу арқылы оқып,
түсініктерін қалыптастырады.
Би қимылын қайталау арқылы
сергіту сәтін тудырады.
Топтар бір-біріне жұмбақ айтыс
жасырады.
Топтар бірлесіп отырып
Ы.Алтынсаринге кластер құрастырып, сабақты
қорытындылайды.
|
Сұраққа жауап беру арқылы 1
топ 1 поп корннан алып отырады.
Дескриптор:
-сұраққтарға жауап беріп өз
ойларын айтады- 2б
Әр сұраққа 1 поп корннан
беріледі.
Дескриптор: -сұраққа жауап
береді- 1 б
Сұраққа жауап бергендеріне
байланысты 1 ұпайдан бағаланалы.
ҚБ: мұғалімнің кері
байланысы
Дескриптор:
Жұмбақ құрастырады – 1
балл
Жұмбақтың шешуін табады-
1балл
Ең көп сөз жазған топқа
4ұпай
Кейінгі топтарға
1ден азаяды.
|
Оқулық «Әдебиеттік оқу» Алматы
«АТАМҰРА» баспасы 41 бет.
Презентация, интерактивті
тақта.
Wordwall
бағдарламасы
https://wordwall.net/resource/38487127
оқулық әдебиеттік оқу Алматы
«АТАМҰРА» баспасы 41 бет
презентация
оқулық әдебиеттік оқу Алматы
«АТАМҰРА» баспасы 42 бет
Кластер
|
Сабақ
тың
соңы
5 мин
|
Қорытынды.
Сұрақтар қою
арқылы:
-Бүгінгі сабақта не туралы
өттік?
- бүгінгі сабақта қандай
ақынмен таныстық?
-ақын туралы не
білдіңдер?
Үй
жұмысы:41 бет мәнерлеп оқу, 42 бет
4- тапсырма.
Рефлексия
«Құнды пікір » әдісі арқылы
сабақтан алған әсерлерін карточкаға жазып
салады.
Осымен сабағымыз
аяқталды.
Сау
болыңыздар.
|
Сабақты
қорытындылайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Үй тапсырмасы бойынша
мұғалімнің нұсқауы мен түсіндірмелерін мұқият
тыңдайды.
Кері байланыс
орна
тады.
|
ҚБ: мұғалімнің кері
байланысы
|
Интерактивті
тақта,оқулық,Құнды пікір қағазы.
|