Пән аты: Информатика
Күні: ______201__ж
Сынып: 10
«Б»ҚҒБ
Сабақтың
тақырыбы:
Фигураның түсін орнату,
қарапайым анимацияны жасау.
Выбор цвета фигуры, построение простейшей
анимации
Change the color of the
figure, build the easiest
animation
Сабақтың
мақсаты:
а) Білімділігі
: Қарапайым анимацияны жасау,
кескіндерді салу, өзгерту және орның
ауыстыру, фигураның түсін
орнатудың маңыздылығы
ә)
Дамытушылығы: оқушылардың ойлау қабілетімен
қызығушылығын арттыру.
б)
Тәрбиелігі: кез келген кескіндерді салуға,
өзгертуге дағдыландыру.
Сабақ
түрі: Жаңа
сабақ
Сабақта қолданылатын көрнекті
құралдар: Компьютерлер,Электронды
оқулық, постер, үлестірмелі қағаз,
тапсырмалар.
Сабақтың өту
барысы:
-
Оқушыларды
ұйымдастыру
Психолгиялық
ахуал
«Бүгін баршамызға
сабақта үлкен жетістік, сәттілік, табыс жақсы көніл күй,
тілейміз»
Топқа болу «Конфет
арқылы»
-
Үй тапсырмасын
тексеру
-
Жаңа тақырыпты
түсіндіру
-
Сабақты
бекіту
-
Үйге
тапсырма
І - кезкн «Білім бүкіл
өміріне»
-
Анимация дегеніміз
не?
-
Мультимедиялық программа
?
-
Презентация дегеніміз
не?
-
Анимация жасау
жолы?
-
Дыбыстық әсерлерді тындау
құрылғысы /қулақ
қап/
-
Мултипликация дегеніміз
не?
-
PowerPoin программасын ашу жолы,
-
Слайдты сақтау
реті?
-
Слайд дегеніміз
не?
-
Презентация мне слайдтын
айрмашылығы неде?
Жаңа
сабақ.
Фигураны редакторлауға
жасалатын іс-әрекеттер. Суретті салу және ерекшелеу, орнын ауыстыру
және түсін өзгерту.
-
Flashбетшесін
ашамыз.
-
Жаңа құжат
құрамыз.
-
Өзгерту – Құжат бұйрығы арқылы
құжаттың параметрін өзгертеміз. Құжаттың өлшемі 400х300 пиксель
етіп өзгертеміз.
-
Құрал – саймандар тақтасынан
эллипс құралын таңдаймыз.
-
Түстер палитрасынан
төмендегідей етіп орнатамыз:
-
Штрих түсі:
қызыл
-
Толық түсі:
жасыл
-
Штрих биіктігі :
4
-
Штрих стилі:
тұтас
Барлық нұсқау бойынша
графиканың орнын ауыстырып және түсін өзгертемізАнимациялық әсерлер
беру үшін «уақыт өлшемі қатары немесе монтаждау үстелі)
қолданылады.
Программада кез келген фильм
элементі Symbol(символ) болып табылатын нысан ретінде
қарастырылады. Символ типтері: MovieClip(клип), Button(батырма)
және бұл типтердің әрқайсысының өзіндік қасиеттері бар. Фильмді
ұйымдастыру жұмысын ыңғайлы ету үшін оны бірнеше логикалық сахнаға
бөлуге болады.
Анимациялық әсерлер беру үшін
«уақыт өлшемі қатары немесе монтаждау үстелі)
қолданылады.
Программада кез келген фильм
элементі Symbol(символ) болып табылатын нысан ретінде
қарастырылады. Символ типтері: MovieClip(клип), Button(батырма)
және бұл типтердің әрқайсысының өзіндік қасиеттері бар. Фильмді
ұйымдастыру жұмысын ыңғайлы ету үшін оны бірнеше логикалық сахнаға
бөлуге болады.
Бағдарламада анимация құрудың
2 режимі бар:
Калька режим – екі немесе одан
да көп кадрды бір уақытта көрсетеді
Фигураның түсін
орнату
Қарапайым анимацияны
жасау
Постермен
жұмыс
ІІ-кезең “Ойлап
көрші”
І – топ “Фигуралар” - класстер
құру
ІІ – топ “Анимация” -
сәйкестендіру
Компьтермен
жұмыс
ІІ- кезең «Ойланып жасап
көрейің»
СЕРГІТУ
СӘТІ
ІІ-кезең “Не
үйрендің”
Электронды
оқулық
Модуль№
10
Тапсырма 1, 2, 3, 4, 5,
6
Тапсырма: Информатикалық
диктант
Сабақты
қорытындылау
Кері
байланыс
Сабақты жақсарту үшін не
істеу керек?
Үйге
тапсырма:өтілген тақырыпты толықтай оқып
келу.
Бағалау.Оқушыларды сұрақтар арқылы
және тапсырмалары арқылы бағалау.
Алматы
облысы
Сарқан
ауданы
Екіаша орта
мектебі
Каирбекова Марфугаш
Тусупжановна
Информатика пән
мұғалімі